Skravletråd

Ja ❤️ Nervepirrende disse første ukene altså.. Kan jeg stille på legekontoret når de åpner i morgen tidlig og be dem ta en blodprøve av meg? Da rekker jeg jobb kl. 09 etterpå!

De vil nok allerhelst at du ringer først, kjedelig å bli nekta når du kommer bort! Men er jo bare å prøve og forklare situasjonen?❤️
 
De vil nok allerhelst at du ringer først, kjedelig å bli nekta når du kommer bort! Men er jo bare å prøve og forklare situasjonen?❤️
Legekontoret åpner 08 men telefon åpner 08:30. Jeg begynner på jobb kl 09. Derfor jeg tenkte jeg kunne stille når de åpnet. Kan prøve og forklare situasjonen. De kan da ikke være så vanskelige får jeg håpe ❤️
 
Legekontoret åpner 08 men telefon åpner 08:30. Jeg begynner på jobb kl 09. Derfor jeg tenkte jeg kunne stille når de åpnet. Kan prøve og forklare situasjonen. De kan da ikke være så vanskelige får jeg håpe ❤️

Ahh, da ville jeg foraøkt å forklart situasjonen ja! De kan ta ikke være så vanskelige!❤️
 
Var bare så nedslående og få beskjeden, enten er du kortere på vei eller så har embryoet sluttet og utvikle seg..
Jeg skjønner det kjempegodt :Heartred det er så vondt å stå i
 
Er så intenst kvalm i dag :hungover: Er det nå det skal begynne for fullt? Lurer på om det var rundt denne tida jeg ble sengeliggende og sykmeldt med kvalme sist.

Dere som har flere barn eller dere som er ordentlig kvalme - når slo kvalmen inn for fullt? Har vært uggen og hatt kvalmebølger et par uker, men kjennes ut som det eskalerer nå
 
Her skulle dattera og jeg kose oss på senteret her. Det er lekeplass i kjelleren. Hun fikk astmaanfall på vei dit. Pga kulda. Og det gikk ikke over på en stund. Og da det var over ble jeg sånn nesten må spy kvalm... så vi gikk tilbake til hytta :bag:
 
Vill bare si ifra at denne helgen er jeg bortreist så ikke sikkert jeg svarer på meldinger om tilgang til skjult før mandag eller tirsdag :Heartred håper dere godtar det :happy:
 
Blodprøve tatt i dag 9:30
når tror dere resultatet vil ligge klart? veit jeg må vente på neste prøve over helga likevel men greit å se hvor den ligger nå.
Ganske redd dette ikke går veien grunnet blødninger, men så har jeg hatt det slik tidligere så who knows :smiley-ashamed008
 
Jeg har en slags kynner-lignende følelse i livmoren i kveld… kan dette være livmoren som utvider seg/vokser, eller bør jeg være bekymret? 5+0 i dag. Ikke likt menssmerter heller..
Det har jeg også hatt, tenkte "eeh... Litt tidlig med kynnere?!" Men det er nok livmora som vokser og styrer på, ja :smiley-ashamed004
 
Blodprøve tatt i dag 9:30
når tror dere resultatet vil ligge klart? veit jeg må vente på neste prøve over helga likevel men greit å se hvor den ligger nå.
Ganske redd dette ikke går veien grunnet blødninger, men så har jeg hatt det slik tidligere så who knows :smiley-ashamed008
Jeg måtte vente til dagen etter, men det kommer an på legekontoret ditt. Jeg fikk svar samme dag på et annen legekontoret jeg var på, mener jeg. Kanskje jeg husker feil.
 
De sender til Furst, logger vel inn der med bankid
prøver å sjekke i kveld/morra
Aha, jeg måtte vente på telefon fra legen jeg. Så kjekt at du kan logge inn og se selv!
 
Tror jeg må skille meg fra mannen og guttungen en liten stund:hilarious:
Jeg har nettop hatt øyekatarr i nesten 2 uker, og er veldig på bedringens vei, så hadde håp om at vi holdt øyekatarr til kun meg, men neeeeida, i går kveld fikk guttungen, i dag filk mannen.
Dette er noe av det verste jeg har vært borti, adios :happy090
 
Tror jeg må skille meg fra mannen og guttungen en liten stund:hilarious:
Jeg har nettop hatt øyekatarr i nesten 2 uker, og er veldig på bedringens vei, så hadde håp om at vi holdt øyekatarr til kun meg, men neeeeida, i går kveld fikk guttungen, i dag filk mannen.
Dette er noe av det verste jeg har vært borti, adios :happy090

Åneeiii, så uheldig :banghead:
 
Tror jeg må skille meg fra mannen og guttungen en liten stund:hilarious:
Jeg har nettop hatt øyekatarr i nesten 2 uker, og er veldig på bedringens vei, så hadde håp om at vi holdt øyekatarr til kun meg, men neeeeida, i går kveld fikk guttungen, i dag filk mannen.
Dette er noe av det verste jeg har vært borti, adios :happy090
Åh men det er veldig smittsomt! Håper de blir bedre fort!
 
Var det noen som hadde festeblødning? Jeg hadde ikke blødning, men er slimklump som kom. Om det var et tegn til ar spiren festet seg, vet jeg ikke:) Bare litt nysgjerrig
 
Back
Topp