Skravletråd

Noen som har eldre barn som har fattet mistanke?
Litt usikker, men begynner å misteke at 12 åringen min skjønnerdet. Er bare 6+1 så planen er å vente litt.
Nei, jeg har en niåring og en syvåring, men de vet ikke hvordan man kan være når man er gravid. De vet bare at mamma er syk og tror det henger sammen med den kroniske migrenen.

Noen som har eldre barn som har fattet mistanke?
Litt usikker, men begynner å misteke at 12 åringen min skjønnerdet. Er bare 6+1 så planen er å vente litt.
Ja :) 15 åringen min har skjønt det for lengst, men jeg har ikke bekrefta det overfor han enda. Venter til 12 ukers ul 15.11. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke vise noe, men det er vanskelig når jeg plutselig kaster opp flere dager på rad. Hosta heldigvis mye da så sa det var pga det:hilarious: Nå går jeg på kvalmestillende så er noe bedre med oppkastet, men er fryktelig trøtt og orker ikke gjøre noe særlig som en bivirkning av den.

Ja :) 15 åringen min har skjønt det for lengst, men jeg har ikke bekrefta det overfor han enda. Venter til 12 ukers ul 15.11. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke vise noe, men det er vanskelig når jeg plutselig kaster opp flere dager på rad. Hosta heldigvis mye da så sa det var pga det:hilarious: Nå går jeg på kvalmestillende så er noe bedre med oppkastet, men er fryktelig trøtt og orker ikke gjøre noe særlig som en bivirkning av den.
Uff, skal ikke være lett. Vanskelig å skjule.

Jeg holder på med Bachelor-skriving. Så det at jeg er trøtt skylder jeg på det :p Foreløpig er han sånn: jaja mamma, men dette går bra, du klarer det :p Du får være trøtt en stund til.
7 åringen har hørt litt ofte at mamma er sliten, så i går sa hun til meg at jeg må legge meg tidligere på kvelden :hilarious:

Noen som vet når appelsiner er skikkelig i sesong? Og klementiner? Levde på appelsiner første svangerskap og lengter etter gode appelsiner nå :shy:

Noen som vet når appelsiner er skikkelig i sesong? Og klementiner? Levde på appelsiner første svangerskap og lengter etter gode appelsiner nå :shy:
Jeg spiser klementiner og de er i sesong! Hilsen hun som på en kveld lett kan trykke i seg 10 stk :hilarious:

Jeg la meg litt nedpå senga, var så kvalm. Våknet nå at min egen snorking

Jeg smakte på noen fra Spar igår, for jeg hadde sååå lyst på!! Men de var rimelig sure enda. Jeg syns ofte Kiwi har bedre klementiner, så jeg får fise innom der i morgen og sjekke. Jeg er helt hol etter klementiner!

Jeg spiser klementiner og de er i sesong! Hilsen hun som på en kveld lett kan trykke i seg 10 stk :hilarious:
Jeg smakte på noen fra Spar igår, for jeg hadde sååå lyst på!! Men de var rimelig sure enda. Jeg syns ofte Kiwi har bedre klementiner, så jeg får fise innom der i morgen og sjekke. Jeg er helt hol etter klementiner!
Ooh, da skal jeg teste!! De jeg har sett har sett så udelikate ut, så jeg har ikke sett etter på en stund. Men da skal jeg jammen se til uka :excited001

Vi kjøpte klementiner på rema før helgen. De var pittesmå, men kjempegode hvis du liker at de er litt sure/syrlige:D

Back
Topp