Skravletråd

Ja, jeg er så vant til at det bare er en gruppe under oss, så jeg forvillet meg inn på juli og skjønte ingenting :hilarious:
Hahaha juni og juli skrives jo ganske likt også :hilarious:

Bruker dere å ta omega 3? Ikke tenkt tanken før jeg kom over det når jeg sneik i juligruppa :smiley-ashamed004 Spiser normalt fisk en dag i uka, men ikke spist siden før jeg ble gravid nå pga kvalme

Bruker dere å ta omega 3? Ikke tenkt tanken før jeg kom over det når jeg sneik i juligruppa :smiley-ashamed004 Spiser normalt fisk en dag i uka, men ikke spist siden før jeg ble gravid nå pga kvalme
Jeg tar de nycoplus gravid multi vitaminer som inneholder kapsler med omega 3, jeg er generellt kresen på fisk så spiser det ikke så ofte som jeg burde.

Nei jeg har ikke funnet en jeg klarer å svelge akkurat nå. Det er vanskelig nok å svelge folsyre og jod syns jeg :hilarious: :hungover:

Ja, jeg har egentlig nok med Albyl-E og multivitamin :hungover: Men kanskje jeg skal prøve omega3 og
Jeg har omega3 i kjøleskapet, men kapslene er så sjukt store! Jeg kan brekke meg av dem til vanlig :hilarious: Kanskje Møllers har noen som er mindre, men jeg orker ikke å gulpe tran heller. Burde nok absolutt tatt omega3.

Det er bare marsgruppa som har skravla mer enn oss :bag: :hilarious:
På oversikten ser du bare hvor mange innlegg de andre gruppene har utenfor skjult, men på egen gruppe ser man det totale antallet. På oss i mai er feks tallet 18k nå hvis jeg sjekker, men tipper det står lavere på oss om du sjekker.

På oversikten ser du bare hvor mange innlegg de andre gruppene har utenfor skjult, men på egen gruppe ser man det totale antallet. På oss i mai er feks tallet 18k nå hvis jeg sjekker, men tipper det står lavere på oss om du sjekker.
Aaah, det er jo selvfølgelig logisk :bag: Står at dere har 12,4 hos meg og at vi har 15. Men det forklarer:smiley-ashamed004 jaja, vi skravler greit her inne likevel da:hilarious:

Aaah, det er jo selvfølgelig logisk :bag: Står at dere har 12,4 hos meg og at vi har 15. Men det forklarer:smiley-ashamed004 jaja, vi skravler greit her inne likevel da:hilarious:
Jeg trodde at vi var de største skravlerne nemlig, helt til noen forklarte meg det, hehe. Men absolutt skravlete i begge grupper skulle jeg tro!

Back
Topp