Skravletråd

Hvordan fortelle mannen? er jeg kjip siden ikke har sagt noe enda :smiley-ashamed008
Det er mye på gang på jobben hans og overnattingsbesøk på vei og bursdagen hans

Ta en digital og gi til han? ❤️
Tror det blir godt for deg å dele!

Jeg sniker meg på hcg prøve i morra og da sikkert ikke før på mandag
Jeg spotter (hatt det tidligere graviditet også) men er liksom ikke sikker på om alt er som det skal
Vil ikke stresse han unødvendig
Men dere skal jo støtte hverandre når det er vanskelig også :Heartred I gode og onde dager!

Jeg spotter (hatt det tidligere graviditet også) men er liksom ikke sikker på om alt er som det skal

Skjønner deg kjempe godt, men dette er en ting man er to om ❤️ fortell han det du!

Men tenker han kanskje vil vite det også, og ikke la deg gå igjennom det alene❤️ det skal jo være dere to❤️
vet at hvertfall med min samboer, så tror jeg han hadde blitt lei seg og fått litt skyldfølelse hvis jeg hadde holdt det for meg selv fordi han har det tøft på jobb og sånt for tiden.

Her går det sånn passe. Kjipt å være forkjølet, blir bekymret over det..

Tar dere alle blodprøver for å måle hcg? Jeg fikk litt lyst til det da jeg fikk 2-3 på cb digital i går 5+1. Riktig nok på utvannet urin rett etter jobb, så jeg vet ikke om jeg ville fått 3+ om jeg hadde tatt den på morgen. Tok en strimmeltest et par timer senere da, og teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Uansett så har jeg ikke fastlege her, så vet ikke hvordan jeg skulle fått tatt blodprøver.. Man går jo ikke på legevakta for sånt? Skulle ringe helsestasjon i dag, men ringte 30 min etter at telefonen stengte :shy: Fysj så usikker man blir når man aldri har vært gravid før..
Tok ikke hcg. Meeen tok vel graviditetstester flere ganger i løpet av de 2 ukene etter antatt mens. Lurer på om du har krav på å få fastlege mens du går gravid - iallfall kanskje verdt å sjekke. Ring det nærmeste legekontoret og spør om time for hcg/graviditet hvis du er usikker.

Jeg har en slags kynner-lignende følelse i livmoren i kveld… kan dette være livmoren som utvider seg/vokser, eller bør jeg være bekymret? 5+0 i dag. Ikke likt menssmerter heller..

Jeg har en slags kynner-lignende følelse i livmoren i kveld… kan dette være livmoren som utvider seg/vokser, eller bør jeg være bekymret? 5+0 i dag. Ikke likt menssmerter heller..
Man kan kjenne godt til livmor i begynnelsen :hungover: men jeg tenker altid oi dette kan ikke gå greit:bag:

men så er det bare livmor som vokser

Kan være både og det.

Jeg hadde det slik tidlig i prosessen når jeg hadde SA, det startet nemmelig slik, litt kynner følelse i tide/utide men ikke vondt i starten. Men etter en god stund tok det seg opp og utviklet seg fra kynner følelse til rie følelser og de ble vonde + da startet det å komme blod. :-/ var da rundt 5+9

Men jeg hadde også den følelsen der når jeg var gravid med snuppa mi, med en blanding av kynner følelse og mens murring. Hadde angst i ukesvis for det skulle ende dårlig men gikk bra den gangen:-)

Nå må jeg bare få luftet tankene mine her. Jeg var på tidlig ultralyd i kveld. Trodde jeg var 6+6 uker i dag. Ultralyden viste noe helt annet. Jordmoren kunne se fostervann, ett lite frø på størrelse 2 mm, men ingen hjertebank enda. Jordmor mente jeg var rundt 5+.. Hun sa at enten har eggløsningen min vært veldig sen eller så har embryoet sluttet og utvikle seg. Hun anbefalte meg og komme tilbake om 2 uker. Jeg får helt panikk og kjenner jeg datt skikkelig i do.. Ett embryo skal vel være større en 2 mm om jeg er i uke 5?

Nå må jeg bare få luftet tankene mine her. Jeg var på tidlig ultralyd i kveld. Trodde jeg var 6+6 uker i dag. Ultralyden viste noe helt annet. Jordmoren kunne se fostervann, ett lite frø på størrelse 2 mm, men ingen hjertebank enda. Jordmor mente jeg var rundt 5+.. Hun sa at enten har eggløsningen min vært veldig sen eller så har embryoet sluttet og utvikle seg. Hun anbefalte meg og komme tilbake om 2 uker. Jeg får helt panikk og kjenner jeg datt skikkelig i do.. Ett embryo skal vel være større en 2 mm om jeg er i uke 5?
To uker siden du fikk + test så er det ikke umulig at du har hatt el senere enn monitoren trodde. Den måler jo bare maks også er den ferdig, og det er ikke gitt at det er sånn kroppen gjør det. Kan ha vært et forsøk på eggløsning som kroppen gjorde igjen noen dager senere.

To uker siden du fikk + test så er det ikke umulig at du har hatt el senere enn monitoren trodde. Den måler jo bare maks også er den ferdig, og det er ikke gitt at det er sånn kroppen gjør det. Kan ha vært et forsøk på eggløsning som kroppen gjorde igjen noen dager senere.
2 uker siden jeg testet positivt. Den viste 1-2 uker.

Var bare så nedslående og få beskjeden, enten er du kortere på vei eller så har embryoet sluttet og utvikle seg..

Kam du måle hcg hos legen i mellomtiden? Lenge å vente 2 uker for svar ❤️

Har legetime på tirsdag. Kanskje jeg skal ringe i morgen og høre om jeg kan få målt i morgen eller fredag + tirsdag for og sjekke om hcg stiger ❤️

Ja, gjør det! ❤️ godt du har legetime også!

Back
Topp