Begynner på jobb igjen mandag. Tror det skal gå greit uten sykemelding nå, men har avtalt hjemmekontor frem til TUL/NIPT er avklart. Enn du?Hva jobber dere med, og er dere i jobb nå? Evt utfordringer som gjør at dere er sykmeldt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner på jobb igjen mandag. Tror det skal gå greit uten sykemelding nå, men har avtalt hjemmekontor frem til TUL/NIPT er avklart. Enn du?Hva jobber dere med, og er dere i jobb nå? Evt utfordringer som gjør at dere er sykmeldt?
Jobber i butikk og har vært hjemme de siste 2,5 dagene. Første gang jeg er borte fra jobb pga graviditet. Syns det er utrolig vanskeligBegynner på jobb igjen mandag. Tror det skal gå greit uten sykemelding nå, men har avtalt hjemmekontor frem til TUL/NIPT er avklart. Enn du?
Er ofte verst i starten! Ikke sikkert du blir sykemeldt lenge. Butikk kan være ganske fysisk, og du er i kontakt med folk hele tiden. Tar seg dårlig ut å spy i sjappa eller ligge på bakrommet når køen vokser og varer skal lesses. Tenk på det heller!Jobber i butikk og har vært hjemme de siste 2,5 dagene. Første gang jeg er borte fra jobb pga graviditet. Syns det er utrolig vanskelig
Jeg er også bioingeniør. Men jeg jobber utenfor sykehus på kjemilab. Ikke enkelt å fungere der heller med håndtering av farlige kjemikalier. Så 100% sykemeldt Håper det gir seg for begge etterhvert!Jobber som bioingeniør. Var 50% sykemeldt, 100% sykemeldt fra idag av. Ikke enkelt å fungere overhode med et eple og litt kjeks per dag
Ja, det er sant. Skal ta en telefon til legekontoret imorgen, men vet at fastlegen min har ferie så det kan bli spennende… krysser fingre for at formen bare kommer seg på magisk vis over nattenEr ofte verst i starten! Ikke sikkert du blir sykemeldt lenge. Butikk kan være ganske fysisk, og du er i kontakt med folk hele tiden. Tar seg dårlig ut å spy i sjappa eller ligge på bakrommet når køen vokser og varer skal lesses. Tenk på det heller!
Håper det går bedre etterhvertJobber som bioingeniør. Var 50% sykemeldt, 100% sykemeldt fra idag av. Ikke enkelt å fungere overhode med et eple og litt kjeks per dag
Sykepleier men for tiden student (med sommerferie). Jeg hadde ikke hverken klart å jobbe eller studere i den formen jeg er i nå. Sengeliggende de siste fem ukene. Kommer meg opp til måltider innimellom men må ofte spise i liggende ogsåHva jobber dere med, og er dere i jobb nå? Evt utfordringer som gjør at dere er sykmeldt?
Så gøy åj ja ser den! Vurderer faktisk å søke meg privat etterhvert jeg også. Utrolig lei av bla. bemanningsituasjonen på sykehus.Jeg er også bioingeniør. Men jeg jobber utenfor sykehus på kjemilab. Ikke enkelt å fungere der heller med håndtering av farlige kjemikalier. Så 100% sykemeldt Håper det gir seg for begge etterhvert!
Yes, var det jeg også var lei av. Er vel feil av oss å forlate skuta, men noen må vel gjøre det for at ting skal skje.Så gøy åj ja ser den! Vurderer faktisk å søke meg privat etterhvert jeg også. Utrolig lei av bla. bemanningsituasjonen på sykehus.
Regner med du tjener bedre også?
Ja absolutt, det skjer ingenting om ikke!Yes, var det jeg også var lei av. Er vel feil av oss å forlate skuta, men noen må vel gjøre det for at ting skal skje.
Ja, gikk godt og vel over 100 k opp fra offentlig til «privat»…
Da kan ikke legen være helt oppdatert Jeg fikk beskjed av legen min om at man skal være forsiktig med mye ingefær (hun gikk vel egentlig gjennom alle anbefalingene for mat og drikke fra helsenorge.no). Men da jeg gikk på apoteket for å kjøpe vitamin B6, som jeg fikk anbefalt, sa personen på apoteket at det ikke fantes og at de pleide å anbefale ingefær mot svangerskapskvalme.. Mye uvitenhet rundt omkringI dag har jeg vært hos legen, pga kvalme. Fikk ikke kvalmestillende, men kostholdsråd…. og beskjed om å spise ingefær, noe jeg trodde gravide ikke skulle ha?
Så er det jo forskjell på litt og mye, som med lakris!Da kan ikke legen være helt oppdatert Jeg fikk beskjed av legen min om at man skal være forsiktig med mye ingefær (hun gikk vel egentlig gjennom alle anbefalingene for mat og drikke fra helsenorge.no). Men da jeg gikk på apoteket for å kjøpe vitamin B6, som jeg fikk anbefalt, sa personen på apoteket at det ikke fantes og at de pleide å anbefale ingefær mot svangerskapskvalme.. Mye uvitenhet rundt omkring
Selvfølgelig finnes det! Kan hvert fall ikke ha vært en farmasøyt som svarte deg. Her er link: https://www.apotek1.no/produkter/py...HGJ8208yZ0_Mhl8eDMyQEJmo9jHphUDkaAhq_EALw_wcBDa kan ikke legen være helt oppdatert Jeg fikk beskjed av legen min om at man skal være forsiktig med mye ingefær (hun gikk vel egentlig gjennom alle anbefalingene for mat og drikke fra helsenorge.no). Men da jeg gikk på apoteket for å kjøpe vitamin B6, som jeg fikk anbefalt, sa personen på apoteket at det ikke fantes og at de pleide å anbefale ingefær mot svangerskapskvalme.. Mye uvitenhet rundt omkring
Jeg jobber på lager. Mye tunge løft pluss at jeg står på bena hele dagen, så jeg er spent på hvor lenge det går. Foreløpig er jeg bare 6+1, og nå er det ikke noe problemHva jobber dere med, og er dere i jobb nå? Evt utfordringer som gjør at dere er sykmeldt?
Veldig klar over at det finnes, fikk kjøpt det på et annet apotekSelvfølgelig finnes det! Kan hvert fall ikke ha vært en farmasøyt som svarte deg. Her er link: https://www.apotek1.no/produkter/py...HGJ8208yZ0_Mhl8eDMyQEJmo9jHphUDkaAhq_EALw_wcB