Skravletråd

Ja, måtte få en time utenom fastlegen for en uke siden pga kvalme og sykemelding, så hun henviste meg heldigvis da. Om ikke hadde det nok ikke blitt gjort før om 2 uker :rolleyes: Står forøvrig på Helse-norge at henvisningen er vurdert, så da gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar før man får tildelt time.
Spørs på sykehuset. På Ullevål tok det så lang tid, og var samtidig så uklart, at jeg endte opp med å bytte til Ahus. Bra du fikk henvisningen da. Man risikerer jo å ikke rekke det hvis man skal vente til første "obligatoriske" legetime. Må presse dem så fort man har fått positiv test!

Spørs på sykehuset. På Ullevål tok det så lang tid, og var samtidig så uklart, at jeg endte opp med å bytte til Ahus. Bra du fikk henvisningen da. Man risikerer jo å ikke rekke det hvis man skal vente til første "obligatoriske" legetime. Må presse dem så fort man har fått positiv test!
Dette er UNN Tromsø, aner ikke hvordan ventetid og tilstand er der om dagen. Føler jeg har mast og mast og kommer ingen vei :hilarious:

Jeg er ganske ny her og har et spørsmål. Det var en bwkymringstråd her for litt siden, men nå finner jeg den ikke igjen.. hvordan søker jeg den opp??

Jeg er ganske ny her og har et spørsmål. Det var en bwkymringstråd her for litt siden, men nå finner jeg den ikke igjen.. hvordan søker jeg den opp??
Enten blar du nedover på siden her, så ser du den, eller så trykker du i søk-feltet øverst til høyre på siden og skriver inn "Bekymringstråd". Eventuelt her: https://forum.babyverden.no/threads/bekymringstråden.2041480/.

Men råder deg til å ikke gå inn på den hvis du er av typen som lesser på med bekymringer. Man får ofte flere av å lese der, så dropp det hvis du ikke har mage til å lese om andres bekymringer.

Enten blar du nedover på siden her, så ser du den, eller så trykker du i søk-feltet øverst til høyre på siden og skriver inn "Bekymringstråd". Eventuelt her: https://forum.babyverden.no/threads/bekymringstråden.2041480/.

Men råder deg til å ikke gå inn på den hvis du er av typen som lesser på med bekymringer. Man får ofte flere av å lese der, så dropp det hvis du ikke har mage til å lese om andres bekymringer.
Takk:) et godt råd, men klarer ikke helt å Google og lese selv om jeg da kommer over nye ting å bekymre meg over hele tiden…

Kjøpte den nå. Tullete at de har redusert saltet, sånn at den smaker enda mindre som salami Og en haug med ekstra e-stoffer i også sammenlignet med min favoritt fra Gilde.
Synes vi skal starte økologisk gravidsalami-produksjon sporenstreks!

Pleier å kjøpe spekepølser på REKO-ring ellers. Ikke noen e-stoffer der. Og vi kan jo spise all salami hvis vi bare steker den først? Burde egentlig begynne å lage ostesmørbrød hver dag.

Hvordan går det med deg @Pippi123? :)
Vært innlagt 4 dager jeg faktisk :)glemmer at du ikke er på skjult!
Fikk egentlig bare henvisning av lege for å få litt påfyll av væske på poliklinikk. Men etter sykepleieren tok blodtrykket mitt fikk jeg bare beskjed om at jeg skulle få snakke med lege etterpå:)
Hadde gått ned 8kg, skremmende lavt blodtrykk og ketoner på 3+ , så de ville legge meg inn.
Har fått 2 l væske hver dag og kvalmestillende. Nå føler jeg meg endelig litt bedre og fikk komme hjem i helga:)
Skal tilbake for mer væske mandag :)
Takk for at du spurte :Heartred
Enn med deg?

Vært innlagt 4 dager jeg faktisk :)glemmer at du ikke er på skjult!
Fikk egentlig bare henvisning av lege for å få litt påfyll av væske på poliklinikk. Men etter sykepleieren tok blodtrykket mitt fikk jeg bare beskjed om at jeg skulle få snakke med lege etterpå:)
Hadde gått ned 8kg, skremmende lavt blodtrykk og ketoner på 3+ , så de ville legge meg inn.
Har fått 2 l væske hver dag og kvalmestillende. Nå føler jeg meg endelig litt bedre og fikk komme hjem i helga:)
Skal tilbake for mer væske mandag :)
Takk for at du spurte :Heartred
Enn med deg?
Jaa, tenkte gjerne at du ble lagt inn. Braa at du har fått hjelp. Brutalt for kroppen å være såå dårlig og gå ned såpass i vekt. Virkelig lei meg for at det har vært så dårlig med formen din, men håper likevel at du (psyken din) klarer på en eller annen magisk måte å tenke at det bare kan bli bedre nå. Du er i trygge hender og lille godklumpen vokser seg frisk og rask. Håper virkelig du blir helt bra og pigg i andre trimester, hvor du kan spise og være aktiv :Heartred

Jeg har det bedre nå! Kvalmen har siden mandag vært roligere. Jeg spiser, men kjenner at anstrengelse er noe jeg bør passe på enda. Kroppen er sliten etter all kvalme og oppkast, noe du nok kan relatere en massevis i.

Burde forresten komt meg inn på skjult. Det var meningen, men har ikke hatt krefter. kan prøve nå. 50 innlegg?:smiley-ashamed004

Back
Topp