Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Arbeidshelg! Håper dere andre har litt gøyere planer enn megSnart helg Noen som har spennende planer for helga?
Oucch! Du får kose deg så godt det lar seg gjøre på jobbArbeidshelg! Håper dere andre har litt gøyere planer enn meg
Næ, siste helg før jobb. Har hatt en trivelig uke med mamma på besøk, så det ble en grei avslutning (og avlastning) på slutten av ferien.Snart helg Noen som har spennende planer for helga?
Så koslig da, innafor med litt hjelp på besøk jobbet hele uka, så helga blir rolig mindre uggen idag, så håper at det nå bare blir bedre å bedreNæ, siste helg før jobb. Har hatt en trivelig uke med mamma på besøk, så det ble en grei avslutning (og avlastning) på slutten av ferien.
Enn du?
@Nei helsike heller Kanskje det blir en runde i smågodt Mellomrom hyllaSå koslig da, innafor med litt hjelp på besøk jobbet hele uka, så helga blir rolig mindre uggen idag, så håper at det nå bare blir bedre å bedre
Skal levere ene hunden for avlastningspass, så skal jeg prøve å få bukt i ferieklesvask og underholde valpen i husSnart helg Noen som har spennende planer for helga?
Når har du time?Venter på første svangerskapskontroll(?), time hos fastlegen. Er ganske lite spennende som skjer der sikkert, men da er jeg ihvertfall i gang! Også er jeg spent på hvor lang tid det tar å få ultralyd innkalling etter henvisningen da!
Hadde den nå 1300 idag, gikk fint. 6+6 idagNår har du time?
Jeg fikk tildelt time samme dag, men det varierer nok fra sykehus til sykehus. Her har det alltid gått kjapt.Venter på første svangerskapskontroll(?), time hos fastlegen. Er ganske lite spennende som skjer der sikkert, men da er jeg ihvertfall i gang! Også er jeg spent på hvor lang tid det tar å få ultralyd innkalling etter henvisningen da!
Jeg fikk også time ganske fort etter første ul (var 7+5 tror jeg) men da var det jm som tok ul som satte opp otul Får time til OUL etter den tidligeVenter på første svangerskapskontroll(?), time hos fastlegen. Er ganske lite spennende som skjer der sikkert, men da er jeg ihvertfall i gang! Også er jeg spent på hvor lang tid det tar å få ultralyd innkalling etter henvisningen da!
Er få som får TUL dekket så tidlig, da. De fleste her har betalt selv. Jeg har heller ikke før den ordinære, hos meg 11+3. Bad om henvisning i uke 4 allerede, vet det går treigt.Så heldige dere er som har fått kontroll/tul så tidlig! 8+4 her, enda to uker til første legetime
Takk, litt godt å høre at det ikke er "bare" meg som venter i en eeeeevighetEr få som får TUL dekket så tidlig, da. De fleste her har betalt selv. Jeg har heller ikke før den ordinære, hos meg 11+3. Bad om henvisning i uke 4 allerede, vet det går treigt.
Neida, er vanlig det. Tror bare forumet tiltrekker seg flere som "stresser" eller har dårlige erfaringer fra før. Og det er helt naturlig. Her treffer man folk med like erfaringer.Takk, litt godt å høre at det ikke er "bare" meg som venter i en eeeeevighet
Ja, måtte få en time utenom fastlegen for en uke siden pga kvalme og sykemelding, så hun henviste meg heldigvis da. Om ikke hadde det nok ikke blitt gjort før om 2 uker Står forøvrig på Helse-norge at henvisningen er vurdert, så da gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar før man får tildelt time.Neida, er vanlig det. Tror bare forumet tiltrekker seg flere som "stresser" eller har dårlige erfaringer fra før. Og det er helt naturlig. Her treffer man folk med like erfaringer.
Antar du har bedt om henvisning, dog?