Skravletråd

Stresser litt med dårlig samvittighet ovenfor attpåskatten, skal han bli storebror. Han som skulle være sistemann, koseklumpen og nyte livet.

Tusen tanker en fredag :bag:

Last edited:
Vi er på hyttetur. Ikke så veldig gøy med denne kvalmen. Masse familie som kommer på besøk og det skal drikkes vin og drinker og jeg har bare lyst til å sove. Ikke fortalt noe til barn ennå så ikke klar for å fortelle noe til resten av familien heller. Akkurat nå vil jeg bare hjem

Jeg er alene med tre unger denne helga. Mannen er på noe jaktprøvegreier, Heldigvis hjelper 15åringen mye til med de to små søsknene!så jeg får hvile når minstemann sover :) hun veit ikke at jeg er gravid enda. Trur hun blir skuffet men håpet om å få en lillesøster er nok stor.
Jeg er så trøtt for tiden at jeg egentlig trur hun mistenker noe.

Venter på første svangerskapskontroll(?), time hos fastlegen. Er ganske lite spennende som skjer der sikkert, men da er jeg ihvertfall i gang! Også er jeg spent på hvor lang tid det tar å få ultralyd innkalling etter henvisningen da!

Venter på første svangerskapskontroll(?), time hos fastlegen. Er ganske lite spennende som skjer der sikkert, men da er jeg ihvertfall i gang! Også er jeg spent på hvor lang tid det tar å få ultralyd innkalling etter henvisningen da!
Når har du time?

Jeg fikk tildelt time samme dag, men det varierer nok fra sykehus til sykehus. Her har det alltid gått kjapt.

Jeg fikk også time ganske fort etter første ul (var 7+5 tror jeg) men da var det jm som tok ul som satte opp otul :happy: Får time til OUL etter den tidlige :happy:

Så heldige dere er som har fått kontroll/tul så tidlig! 8+4 her, enda to uker til første legetime :confused:

Så heldige dere er som har fått kontroll/tul så tidlig! 8+4 her, enda to uker til første legetime :confused:
Er få som får TUL dekket så tidlig, da. De fleste her har betalt selv. Jeg har heller ikke før den ordinære, hos meg 11+3. Bad om henvisning i uke 4 allerede, vet det går treigt.

Takk, litt godt å høre at det ikke er "bare" meg som venter i en eeeeevighet :(
Neida, er vanlig det. Tror bare forumet tiltrekker seg flere som "stresser" eller har dårlige erfaringer fra før. Og det er helt naturlig. Her treffer man folk med like erfaringer.

Antar du har bedt om henvisning, dog?

Neida, er vanlig det. Tror bare forumet tiltrekker seg flere som "stresser" eller har dårlige erfaringer fra før. Og det er helt naturlig. Her treffer man folk med like erfaringer.

Antar du har bedt om henvisning, dog?
Ja, måtte få en time utenom fastlegen for en uke siden pga kvalme og sykemelding, så hun henviste meg heldigvis da. Om ikke hadde det nok ikke blitt gjort før om 2 uker :rolleyes: Står forøvrig på Helse-norge at henvisningen er vurdert, så da gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar før man får tildelt time.

Back
Topp