Skravletråd

Ja, spørs litt hva du jobber med. Sa det her tidligere en gang, at det går an å duppe litt av i kommunestyremøtet eller i kassa, men er du yrkessjåfør eller kirurg, så bør du helst la være. :hilarious:
Jobber på sykehus så lite muligheter for å duppe av.. hatt ferie i 4 uker nå, så litt spent på å starte på igjen. Men håper formen bedrer seg litt fremover!:smiley-angelic001

Jeg skal i bryllup i helga, så storesøster skal overnatte hos svigers, skal levere henne i en genser som det ståre «jeg skal bli storesøster» på! Gleder meh vilt til reaksjonen på svigers:joyful: har allerede delt med familien min, selv om det er tidlig. Tenker bare atvi har flere å støtte oss på om det ikke går veien:love7

Jeg begynner på jobb om en uke og kjenner jeg er veldig spent på hvordan det skal gå med tanke på formen min. Er så sliten og uvel store deler av dagen, hver dag. Har hatt ferie siden jeg ble gravid, så har stort sett bare slappet av, sovet lenge på morningen og ligget rett ut på sofaen.

Har hatt mini fra 06 idag til nå 17.30!!! Han er 1år og 9mnd, så overaaaaalt, og jeg vil bare sove (5+6), så det der er ikke en veldig bra kombo!!:smiley-angry026 Venter bare på at kvalmen skal toppe det hele:excited001 men nå skulle mannen fikse middag, dagens høydepunkt!

Idag er følelsene mine heeelt crazy, går fra å være så glad, til helt knust, sikkerlig optimistisk også noen minutter senere så er jeg helt i krisemaksimering igjen :sorry: Gleder meg til svangerskapet går litt mer opp for meg. Foreløpig ikke noe dårlig enda, men det kommer nok :hilarious:

Back
Topp