Skravletråd

I dag har vi tittet litt på bil… jeg ble forelsket i vw sharan pga den gode plassen innvendig! Samboer synes ikke den så kul nok ut på utsiden, så jeg må nok bearbeide han litt før jeg får viljen min:evil4
Vi vurderer faktisk Tesla model y RWD nå. Virker som man får veldig mye for pengene her etter det siste priskuttet tidligere i år.

Vi vurderer faktisk Tesla model y RWD nå. Virker som man får veldig mye for pengene her etter det siste priskuttet tidligere i år.
Elbil her vi bor er ikke særlig gunstig :smiley-ashamed004 Kanskje om noen år…

Assa nå i kveld har jeg ikke klart å nesten ha på meg genser engang fordi puppene mine gjør så vondt ved å bare eksistere… jeg tror dette er gutt bare på grunnlag av at jeg hadde såre pupper med gutten vår, og ikke jenta :hilarious:

Assa nå i kveld har jeg ikke klart å nesten ha på meg genser engang fordi puppene mine gjør så vondt ved å bare eksistere… jeg tror dette er gutt bare på grunnlag av at jeg hadde såre pupper med gutten vår, og ikke jenta :hilarious:
Jeg husker niplene var så såre slik at det føltes som om de skulle falle av om jeg kom borti.. jeg fikk jente :hilarious:

Jeg husker niplene var så såre slik at det føltes som om de skulle falle av om jeg kom borti.. jeg fikk jente :hilarious:
Jeg er faktisk mye mer spent på kjønn denne runden her. Sikkert fordi vi er to jenter og to gutter. Nesten spennende om jeg klarer å holde meg uviten denne gangen også :hilarious:

• Liker
Reactions: Ann
Jeg sitter (nei, jeg ligger…) og tenker på at tiden nå har gått så.. fort? Tenk at snart er vi «ferdig» med mars-termin og april-gruppa setter vel snart i gang! Og at for litt siden føltes det som en evighet til TUL, men på onsdag er jammen meg dagen der:nailbiting:
Synes dagene går sakte jeg :hilarious:

Vi har modell y og elsker den. God plass i bagasjerommet og i baksetene :)

Er så kvalm og spyr så mye at det begynner å bli vanskelig å skjule. Så da sender jeg to unger til mormor, så hun ikke snoker her på noen dager…
Er det ikke like greit å bare fortelle det da slik at du kan få mer hjelp og støtte?

Jeg lurer på hvor lenge jeg kan klare å skjule det dersom det går bra. Håper jeg klarer å skjule det så lenge som mulig og i hvert fall til jeg vet om « det går bra».
Jeg blir stor som en jordklode, men er egentlig ganske liten. Må finne meg vide klær. Greide å skjule det til uke 17 sist, da trodde mine kollegaer at jeg bare hadde lagt på meg…

Vært på første svangerskapskontroll hos fastlegen i dag. Det var visst for tidlig å ta blodprøver, så må tilbake om et par uker. Sånn ellers synes jeg egentlig ikke hun kom med så mye ny informasjon, var nok mer lærerikt for samboeren (som ikke er helsepersonell). Irriterer meg litt at jeg ikke tenkte på å spørre henne om dette med makspuls og fare for dårlig oksygentilførsel til fosteret, men glemte det helt siden hun ikke tok opp temaet fysisk aktivitet og trening i det hele tatt:bored:

Fikk helsekort og beskjed om å teste Postafen. Noen som har erfaring med det? Blir man ikke fryktelig trøtt?

Vært på første svangerskapskontroll hos fastlegen i dag. Det var visst for tidlig å ta blodprøver, så må tilbake om et par uker. Sånn ellers synes jeg egentlig ikke hun kom med så mye ny informasjon, var nok mer lærerikt for samboeren (som ikke er helsepersonell). Irriterer meg litt at jeg ikke tenkte på å spørre henne om dette med makspuls og fare for dårlig oksygentilførsel til fosteret, men glemte det helt siden hun ikke tok opp temaet fysisk aktivitet og trening i det hele tatt:bored:

Fikk helsekort og beskjed om å teste Postafen. Noen som har erfaring med det? Blir man ikke fryktelig trøtt?
Jeg har ikke blitt spesielt trøtt foreløpig, men velger trøtthet over kvalme når som helst. Aberet er at man ikke kan kjøre bil pga. trøtthetsrisikoen. (Tar bare en pille hver morgen/ved behov, mulig det blir verre om man tar tre om dagen.)

Jeg har ikke blitt spesielt trøtt foreløpig, men velger trøtthet over kvalme når som helst. Aberet er at man ikke kan kjøre bil pga. trøtthetsrisikoen. (Tar bare en pille hver morgen/ved behov, mulig det blir verre om man tar tre om dagen.)
Enig der! Kan fint holde meg unna bilkjøring, men spent på hvordan en slik trøtthet lar seg kombinere med jobb. Men igjen, kvalme er jo verre..

Enig der! Kan fint holde meg unna bilkjøring, men spent på hvordan en slik trøtthet lar seg kombinere med jobb. Men igjen, kvalme er jo verre..
Ja, spørs litt hva du jobber med. Sa det her tidligere en gang, at det går an å duppe litt av i kommunestyremøtet eller i kassa, men er du yrkessjåfør eller kirurg, så bør du helst la være. :hilarious:

Back
Topp