Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh så deilig!! Vi har ikke godt vær, men foreløpig opphold da unner deg de 12 timene altså, det må ha vært deiligSovet i over 12 timer uten å våkne ørt å førti ganger ila natta! Deet var deilig Godt vær ute også! så er vel bare å sti opp å starte dagen
Haha godt det ikke er bare jeg som sover 12 timerSovet i over 12 timer uten å våkne ørt å førti ganger ila natta! Deet var deilig Godt vær ute også! så er vel bare å sti opp å starte dagen
Jeg kastet opp langs E18 et sted med førstemannMan tenker ikke over hvor mange humper og hakk det er på E18, før man er gravid og tissatrengt…
Ja veldig! Blir lei av å våkne flere ganger pr nattÅåh så deilig!! Vi har ikke godt vær, men foreløpig opphold da unner deg de 12 timene altså, det må ha vært deilig
Bare å sove nå når man kanHaha godt det ikke er bare jeg som sover 12 timer
Ja Det er vell fordelen min med 0 barnBare å sove nå når man kan
Å sove gjennom natten uten noen forstyrrelser virker som en fjern drøm..Ja Det er vell fordelen min med 0 barn
Haha det skjønner jeg Hadde jeg ikke blitt gravid med et uhell første gangen, hadde jeg nok aldri fått barn, har ikke villet ha det. Men biologien kicket inn gittÅ sove gjennom natten uten noen forstyrrelser virker som en fjern drøm..
Heheh ja..min å med en 15åring i husJa Det er vell fordelen min med 0 barn
Huff synes synd på deg/dere som er dårligeFikk omsider i meg noe mer enn bare kjeks, og nå måtte jeg legge meg nedpå litt igjen.. Huset ser helt jævlig ut, håper jeg får litt energi så jeg får gjort litt
Bare håper det ikke blir verre, er jo så trøtt i tilleggHuff synes synd på deg/dere som er dårlige
Krysser fingrene!Venter og venter og VENTER på svaret på dagens hcg… prøver å tenke at trøttheten, de små blaffene med kvalme og murringene er betryggende, men
Krysser fingreneVenter og venter og VENTER på svaret på dagens hcg… prøver å tenke at trøttheten, de små blaffene med kvalme og murringene er betryggende, men
Prøvd med kvalmestillende?Bare håper det ikke blir verre, er jo så trøtt i tillegg