Skravletråd

Ja, haha, satt akkurat og tenkte på det samme. Skravletråd trengs. Henger altfor mye her om dagen. Heldigvis har jeg for en gangs skyld prosjekter med greie budsjetter, men jeg må jo løse oppgavene også, ikke bare sitte her. :hilarious: Sitter med tre ulike prosjekter som selvsagt alle har frister før ferien. SOM OM NOEN LESER DET VI HAR GJORT FØR I SLUTTEN AV AUGUST!? Årrrrh. Og så kommer vi tilbake på jobb i august, og da er det ingenting å gjøre, fordi ingen har svart på det vi leverte i juni. ":)"

Etter jobb skal jeg hente ungene i barnehagen, ture ned til byen og feire en bursdag på restaurant.

Burde også flytte en solsikke og klippe av noen jordbærstiklinger, meeen det får vente noen dager til.
 
Så hyggelig :Heartred Jeg er på jobb i dag. Første gang jeg er her på ei uke! Har vært dødssyk med både influensa og bihulebetennelse, og i tillegg gravid da, så det har vært litt av ei uke kan du si :p Nå håper jeg at formen blir bedre etter hvert, slik at jeg får trent igjen og starte å føle meg som meg selv!
 
Ja, haha, satt akkurat og tenkte på det samme. Skravletråd trengs. Henger altfor mye her om dagen. Heldigvis har jeg for en gangs skyld prosjekter med greie budsjetter, men jeg må jo løse oppgavene også, ikke bare sitte her. :hilarious: Sitter med tre ulike prosjekter som selvsagt alle har frister før ferien. SOM OM NOEN LESER DET VI HAR GJORT FØR I SLUTTEN AV AUGUST!? Årrrrh. Og så kommer vi tilbake på jobb i august, og da er det ingenting å gjøre, fordi ingen har svart på det vi leverte i juni. ":)"

Etter jobb skal jeg hente ungene i barnehagen, ture ned til byen og feire en bursdag på restaurant.

Burde også flytte en solsikke og klippe av noen jordbærstiklinger, meeen det får vente noen dager til.
Det er nøyaktig det jeg også holder på med; henger altfor mye her inne :hilarious: 5 minutter ledig? Forum:angelic:

Jeg har ingen planer etter jobb, egentlig! Annet enn å finne ut hva jeg skal lage til middag. Lovet bestemor middag som takk for at hun holder mini med selskap i dag også.

Hahaha unnskyld, nå måtte jeg le! Men så frustrerende!!! Jeg tror jeg hadde latt meg frustrere veldig av det - særlig nå:hilarious:

Til uka går heldigvis sambo ut i ferie, jeg går ut om to uker. Det blir deiiiiilig!!!


Så hyggelig :Heartred Jeg er på jobb i dag. Første gang jeg er her på ei uke! Har vært dødssyk med både influensa og bihulebetennelse, og i tillegg gravid da, så det har vært litt av ei uke kan du si :p Nå håper jeg at formen blir bedre etter hvert, slik at jeg får trent igjen og starte å føle meg som meg selv!

Oi, da håper jeg virkelig for din del at formen kommer seg, hørtes ut som en skikkelig slitsom kombo:dead:
 
Er dere veldig hormonelle? Sitter og ser på "say yes to the dress" og griner :dead:
Pratet med JM på telefon tidligere i dag og måtte grine litt:confused005
Jeg er til vanlig en veldig følsom person, men som gravid eksploderer det :facepalm:
 
Ikke merket annet enn at jeg blir raskere irritert. Sikkert fordi jeg er litt småkvalm hele tiden og litt mindre tålmodig…
 
Er dere veldig hormonelle? Sitter og ser på "say yes to the dress" og griner :dead:
Pratet med JM på telefon tidligere i dag og måtte grine litt:confused005
Jeg er til vanlig en veldig følsom person, men som gravid eksploderer det :facepalm:
OM jeg er hormonell? :laughing001 Begynte å gråte i går når jeg ikke fikk ha føttene opp i hengekøya der samboeren min lå, og egentlig så visste jeg innerst inne at han tullet også!
 
Jeg trodde jeg ikke var så hormonell, men merket jeg hadde kort lunte etter vi hadde vært i byen og spist middag i dag. Ungene var overtrøtte og høylytte på kollektivtransporten. Jeg ble sur og fikk tilsnakk av mannen. :hilarious: Tåler tydeligvis varme og tørste veeeldig dårlig nå. Og så hylgråt jeg av Disneys Tarzan på søndag. Da hadde jeg ikke testet positivt en gang. :hilarious:

Gruer meg nesten til jobb i morgen. Det er så mye å gjøre! Tror jeg bare skal fortelle det til sjefen min, altså... Mye mer stress å holde det skjult for henne enn å la være.
 
Ååh! Her er det 17 arbeidsdager igjen før 4 uker ferie, men det går så fort :oops: Og når jeg er tilbake på jobb etter ferien så er jeg over 12 uker! Enn det!
Åh så deilig med så lang ferie!! Jeg har ikke mulighet til lang ferie i år, så har delt opp med en uke nå og en uke i august, også får jeg vel ta de resterende 10 dagene i høst håper jeg :happy:
 
Når tar dere kontakt med type lege, jordmor etc? Er det lurt å ta kontakt tidlig siden det er type ferie? Jeg vurderte egentlig til å avvente til at jeg hsdde fått bekreftet liv på tidlig ultralyd betalt av egen lomme, men da er man gjerne kommet til uke 7, og det er jo ganske sent i et potensielt treigt system.
Er jo bare 4+3 i dag, og syns det er så tidlig?
Hva gjør dere?:)
 
Når tar dere kontakt med type lege, jordmor etc? Er det lurt å ta kontakt tidlig siden det er type ferie? Jeg vurderte egentlig til å avvente til at jeg hsdde fått bekreftet liv på tidlig ultralyd betalt av egen lomme, men da er man gjerne kommet til uke 7, og det er jo ganske sent i et potensielt treigt system.
Er jo bare 4+3 i dag, og syns det er så tidlig?
Hva gjør dere?:)
Jeg bestilte tidlig, og skulle til jm 11/7 da er jeg 6+3, men ble nå ringt om at jm er langtidssykmeldt! Derfor glad jeg bestilte tidlig, så jeg fikk ny time ganske likt hos fastlege og litt tid på å finne ut av om jeg kan gå til jm i nabokommune :happy:
 
Når tar dere kontakt med type lege, jordmor etc? Er det lurt å ta kontakt tidlig siden det er type ferie? Jeg vurderte egentlig til å avvente til at jeg hsdde fått bekreftet liv på tidlig ultralyd betalt av egen lomme, men da er man gjerne kommet til uke 7, og det er jo ganske sent i et potensielt treigt system.
Er jo bare 4+3 i dag, og syns det er så tidlig?
Hva gjør dere?:)
Tar kontakt med lege i morgen (5+0). Det er pga høyrisikosvangerskap og behov for henvisning og oppfølging fra flere avdelinger på sykehuset egentlig fra pos test, og for å planlegge oppfølging videre.
 
Når tar dere kontakt med type lege, jordmor etc? Er det lurt å ta kontakt tidlig siden det er type ferie? Jeg vurderte egentlig til å avvente til at jeg hsdde fått bekreftet liv på tidlig ultralyd betalt av egen lomme, men da er man gjerne kommet til uke 7, og det er jo ganske sent i et potensielt treigt system.
Er jo bare 4+3 i dag, og syns det er så tidlig?
Hva gjør dere?:)
Jeg ringte med en gang pga. ferien som venter. Må få tatt blodprøver (lavt stoffskifte) snarest. Vil også ha henvisningen til TUL sendt. Kan fort bli litt sent om en skulle ha ventet til etter ferien. Bare si at du vil ha en time for å i det minste gjøre unna henvisningen. :)
 
Jeg ringte med en gang pga. ferien som venter. Må få tatt blodprøver (lavt stoffskifte) snarest. Vil også ha henvisningen til TUL sendt. Kan fort bli litt sent om en skulle ha ventet til etter ferien. Bare si at du vil ha en time for å i det minste gjøre unna henvisningen. :)
Det var lurt, tenker også det kanskje er bedre å være tidligere enn for sent ute:)
 
Back
Topp