Skravletråd

@Tenkendelig hvordan står det til? :Heartred
Ikke tatt mer tester, bestemt meg for at det får gå som det går. Blir så innmari stresset av å tyde de, og så variable i fargestoffet. Har reist på ferie og ikke fått noe svar av legen min. Så nå prøver jeg bare å nyte at jeg per dags dato fortsatt er gravid♥️ Enn deg?

Ikke tatt mer tester, bestemt meg for at det får gå som det går. Blir så innmari stresset av å tyde de, og så variable i fargestoffet. Har reist på ferie og ikke fått noe svar av legen min. Så nå prøver jeg bare å nyte at jeg per dags dato fortsatt er gravid♥️ Enn deg?
Det skjønner jeg godt, jeg har heller ikke testet på et par dager nå, godt å ikke tyde strek.
Håper du klarer å nyte ferien :Heartred og håper du får svar av legen snart!
Med meg går det fint, kommer nok til å svi av den siste digitale på lørdag bare fordi. Teller ned dager til ferie og TUL :happy:

Jeg er hjemme med sykt barn i dag. Det vil si... Det virker ikke som hun er syk likevel. Hun var sikkert bare tørst etter en varm natt og klaget på vondt i hodet. Litt forhøyet temperatur, så vi holdt henne hjemme. Hun er flink til å underholde seg selv med lek, lesing og fjernsyn, så jeg prøver å jobbe samtidig. Meeen når hun ikke er syk, så går skravla i ett kjør. Kjenner at dette blir en meget ineffektiv dag. :hilarious:

Jeg er hjemme med sykt barn i dag. Det vil si... Det virker ikke som hun er syk likevel. Hun var sikkert bare tørst etter en varm natt og klaget på vondt i hodet. Litt forhøyet temperatur, så vi holdt henne hjemme. Hun er flink til å underholde seg selv med lek, lesing og fjernsyn, så jeg prøver å jobbe samtidig. Meeen når hun ikke er syk, så går skravla i ett kjør. Kjenner at dette blir en meget ineffektiv dag. :hilarious:
Åh jeg leste dette tidligere i dag og tenkte jeg skulle svare, også glemte jeg det. Så da svarer jeg nå :hilarious:

God bedring til hun som ikke er sååååå syk likevel! Kjenner til den! Jeg har blitt ringt fra skolen, hentet også sett at han kom seg da bemerkelsesverdig fort :bag:

Åh jeg leste dette tidligere i dag og tenkte jeg skulle svare, også glemte jeg det. Så da svarer jeg nå :hilarious:

God bedring til hun som ikke er sååååå syk likevel! Kjenner til den! Jeg har blitt ringt fra skolen, hentet også sett at han kom seg da bemerkelsesverdig fort :bag:
Ja, jeg kan komme med en oppdatering her. Hun var absolutt ikke syk. :hilarious: Da jeg tok pauser og spurte om hun ville være med meg, hjelpe til, leke og så videre, så ville hun ikke. Da skulle hun være på rommet alene eller se på TV. Men TVERT jeg hadde møter, så skulle hun ha meg med på ALT, snakke, snakke, snakke. Blablabla. Måtte til slutt sette på høyttaler så hun skulle forstå at det var andre mennesker der også. Hvert eneste møte startet med "Ja, jeg har en liten en her som..." og folk bare... :signs003 Det gikk bra da, men må jobbe litt ekstra i kveld. Har bare lyst til å soooveeee. Hun, heldiggrisen, sover selvsagt nå. :hilarious:

Hva har dere andre gjort i dag? Ser ut som det blir tordenvær i morgen!

Ikke merket annet enn at jeg blir raskere irritert. Sikkert fordi jeg er litt småkvalm hele tiden og litt mindre tålmodig…
Så gøy å se deg her igjen krølle!
Vet ikke om du husker meg, men vi hadde samme termingruppe for desember 2018 før du fødte i august ☺️

Ja, jeg kan komme med en oppdatering her. Hun var absolutt ikke syk. :hilarious:Da jeg tok pauser og spurte om hun ville være med meg, hjelpe til, leke og så videre, så ville hun ikke. Da skulle hun være på rommet alene eller se på TV. Men TVERT jeg hadde møter, så skulle hun ha meg med på ALT, snakke, snakke, snakke. Blablabla. Måtte til slutt sette på høyttaler så hun skulle forstå at det var andre mennesker der også. Hvert eneste møte startet med "Ja, jeg har en liten en her som..." og folk bare... :signs003 Det gikk bra da, men må jobbe litt ekstra i kveld. Har bare lyst til å soooveeee. Hun, heldiggrisen, sover selvsagt nå. :hilarious:

Hva har dere andre gjort i dag? Ser ut som det blir tordenvær i morgen!
Det er altså såååå typisk! :hilarious: Hahaha herlig å starte hvert møte med det:hilarious:
Jeg har vært på jobb, gikk to timer før fordi det var så stille! Kjøpte meg en gravid-bok til å fylle ut nå i svangerskapet (tror jeg har nesten fetish for journalføring og den type bøker) så håper jeg at jeg klarer å fullføre den da, for det er jeg kanskje veldig dårlig på. Spiste middag, fryser-spesial! Pytt i panne, nuggets og grønnsaker ble det. Og nå har jeg sovet nesten to timer på soffan:hilarious:

Vet ikke om du husker meg, men vi hadde samme termingruppe for desember 2018 før du fødte i august ☺️
Artig! Jeg tilhørte august-18 gruppen, men fødte i april. Mine barn driter i termindatoer… :confused: Veldig kjekt å se igjen gamme kjenninger! Lovet godt for aktiviteten og stemningen her inne.

Artig! Jeg tilhørte august-18 gruppen, men fødte i april. Mine barn driter i termindatoer… :confused: Veldig kjekt å se igjen gamme kjenninger! Lovet godt for aktiviteten og stemningen her inne.
Åja var det sånn det var! Kanskje vi var sammen i «vi som prøver» og så fulgte jeg deg videre til du fødte R og oppdaterte hvordan det gikk med han.

Åja var det sånn det var! Kanskje vi var sammen i «vi som prøver» og så fulgte jeg deg videre til du fødte R og oppdaterte hvordan det gikk med han.
Helt sikkert. Mistet en som skulle vært født i Jan/feb overgangen, så hang lenge på prøverforumet.

Sitter å grubler så på dette med tidlig tidlig ultralyd. Hadde lyst på time type uke 7+ noe, men selvsagt ikke noe ledig. Ønsker også gjerne å vite før 21 juli for da skal jeg bort. Det seneste mulige er når jeg er 6+5, og det er jo temmelig tidlig, og kanskje helt bortkastet. Er så i tvil… har dere andre tenkt å ta en tidlig ultralyd utenom det som er fra det offentlige?

Sitter å grubler så på dette med tidlig tidlig ultralyd. Hadde lyst på time type uke 7+ noe, men selvsagt ikke noe ledig. Ønsker også gjerne å vite før 21 juli for da skal jeg bort. Det seneste mulige er når jeg er 6+5, og det er jo temmelig tidlig, og kanskje helt bortkastet. Er så i tvil… har dere andre tenkt å ta en tidlig ultralyd utenom det som er fra det offentlige?
I mine to siste svangerskap har jeg tatt ultralyd i uke 6+0. Har sett et blinkende riskorn begge gangene. Man ser selvsagt mye mer i uke 7-8, da har det blitt en bamsemums. Men hvis du er ute etter om det er en eller flere, liv og på riktig sted, burde 6+5 være mer enn bra nok.

Jeg har ikke tenkt å bestille noe ekstra, nei.

Hva skal dere i dag? :happy:
Jeg skal aller først på jobb, deretter blir det vel å handle inn litt diverse matvarer og tørrvarer før middag. Er sååå klar for helg! Har fri på mandag også. Bare en uke igjen til ferie :shy:

Jobb her også. Fikk mast meg til en legetime i dag og skal få tatt blodprøver. Er fortsatt sur på legeresepsjonisten som mente at "det var så tidlig,så det bare kunne vente til etter ferien". BRENN! Ringte helsestasjonen på mandag også, men de ville heller ikke booke timer så lenge i forveien. "Ring oss når du har vært hos legen, så vet du hvor langt på vei du er." JEG VET NÅR JEG HADDE EGGLØSNING! JEG VET NÅR UKE 12 ER! Og hvordan skal legen kunne se hvor langt på vei jeg er når jeg er 4+6? Haha, det her er klagetrådmateriale. :hilarious:

Skal ikke ta ekstra TUL, @amalje , men hadde trolig gjort det om jeg var veldig nervøs. Hvis du føler at du trenger det, så kjør på.

Jeg skal hente 11-åringen hjem fra taekwondoleir. Se på graderingen hans først! Blir en flott dagstur med nesten hele familien. Deretter er det helg!

I dag har jeg hjemmekontor, men har bare litt småplukk å holde på med, så i skrivende stund sitter jeg ute på altanen med dagens kaffekopp (men i dag er en todagers kaffedag kjenner jeg). Har bestilt time til ultralyd 6+5, beholder den inntil videre - men mulig jeg avbestiller, venter til type uke 8-9. Har også sendt melding til legekontoret om at jeg er gravid, fastlegen har ikke ledig time før 22 august, som er en smuuule for sent ;) men satser på de ordner meg en time hos noen andre om så. Tenker også å kontakte helsestasjonen Ila dagen, vil veldig gjerne ha samme jordmor som forrige gang.

I dag har jeg hjemmekontor, men har bare litt småplukk å holde på med, så i skrivende stund sitter jeg ute på altanen med dagens kaffekopp (men i dag er en todagers kaffedag kjenner jeg). Har bestilt time til ultralyd 6+5, beholder den inntil videre - men mulig jeg avbestiller, venter til type uke 8-9. Har også sendt melding til legekontoret om at jeg er gravid, fastlegen har ikke ledig time før 22 august, som er en smuuule for sent ;) men satser på de ordner meg en time hos noen andre om så. Tenker også å kontakte helsestasjonen Ila dagen, vil veldig gjerne ha samme jordmor som forrige gang.
Den 22. august er du jo nesten halvveis. :hilarious:

Koselig med samme jordmor! Håper også jeg får samme. Da har jeg hatt følge av henne med alle tre barna.

Jeg

Jeg tar uke 7 eller 8 og 12. det var inkludert i ivf pakken.

Back
Topp