Skravletråd

Hva??? Du kan teste med Postafen selv da. Det er reseptfritt… utrolig ødeleggende å gå rundt kvalm.
Hæææ? Jeg fikk det uten å en gang ha vært kvalm, bare sånn i tilfelle jeg ble det i fellesferien.

Nei det var visst et skjema de pleide å fylle ut for å se hvor alvorlig det er, og siden det kom i forbindelse med mat så var det ikke så farlig enda da sikkert, men jeg måtte bare ta kontakt igjen om jeg trenger det. Og hvis det fortsetter sånn her kommer jeg til å trenge det! Nå kan jeg ikke gape over en burger engang uten p bli kvalm. Spiste to biter av burgeren og kanskje halve pommesen… og nå er det ikke sikkert jeg slipper unna oppkastet, vi får se! :dead:

Får ikke det før det blir verre, visst! :shy: Men det er helt greit, jeg har jo ikke kastet opp enda og det er foreløpig i forbindelse på mat/verst på morgen og formiddag:happy:
Whaaat?? Jeg har null plager.. jeg spurt fastlegen om å få det i tilfelle det evt kommer noe kvalme ila ferien, fikk det med engang.. huff det er dårlig synes jeg :oops:

Whaaat?? Jeg har null plager.. jeg spurt fastlegen om å få det i tilfelle det evt kommer noe kvalme ila ferien, fikk det med engang.. huff det er dårlig synes jeg :oops:
Det var en noe mangelfull kontroll, dessverre, og sånn kommer det bare til å fortsette der borte er jeg redd. Spurte hvordan det var med farskapserklæring nå siden vi er samboere, og sist var det i papirformat. Det kunne et raskt Google-søk hjelpe meg med sa legen da for det visste hEn ikke. Hadde heller ingen brosjyrer eller noe å sende med, noe jeg kanskje forventet de fikk tak i siden jm er sykmeldt til 14 august.. Glad jeg ikke er førstegangs! Håper og at fastlegen min tar det noe mer seriøst da hen ikke ville sende meg videre i januar. Er dessverre mest eldre folk her som går til legen, og de gravide har vel brukt jordmor da.

Kjenner litt ambivalens fordi samboer skal bort fire dager og jeg er bekymra for spontanabort mens han er borte. Hadde vært typisk. Men kan liksom ikke låse han inn i huset heller! :angelic:

Kjenner litt ambivalens fordi samboer skal bort fire dager og jeg er bekymra for spontanabort mens han er borte. Hadde vært typisk. Men kan liksom ikke låse han inn i huset heller! :angelic:
Krysser fingrene for at det kommer til å gå helt fint. Spar låsen til dagene rundt termin. :wacky:

Over fjellet er ikke problem. Men vi har hytte på fjellet 3,5mil fra nærmeste ladestasjon. Og minus 18-20 grader på vinteren. Vet om flere som har måtte ha hjelp for å komme seg ned med elbil. Så det utgår for vår del. Vi må vite at bilen går, da vi har tre løvebarn.
Samboeren min kjørte bilberging før… veeeldig mange elbiler som ikke kom seg ned fra fjellet vinterstid ja :smiley-ashamed004

I dag har vi tittet litt på bil… jeg ble forelsket i vw sharan pga den gode plassen innvendig! Samboer synes ikke den så kul nok ut på utsiden, så jeg må nok bearbeide han litt før jeg får viljen min:evil4

Back
Topp