Krysser fingreneVenter og venter og VENTER på svaret på dagens hcg… prøver å tenke at trøttheten, de små blaffene med kvalme og murringene er betryggende, men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingreneVenter og venter og VENTER på svaret på dagens hcg… prøver å tenke at trøttheten, de små blaffene med kvalme og murringene er betryggende, men
Får ikke det før det blir verre, visst! Men det er helt greit, jeg har jo ikke kastet opp enda og det er foreløpig i forbindelse på mat/verst på morgen og formiddagPrøvd med kvalmestillende?
Hva??? Du kan teste med Postafen selv da. Det er reseptfritt… utrolig ødeleggende å gå rundt kvalm.Får ikke det før det blir verre, visst! Men det er helt greit, jeg har jo ikke kastet opp enda og det er foreløpig i forbindelse på mat/verst på morgen og formiddag
Hæææ? Jeg fikk det uten å en gang ha vært kvalm, bare sånn i tilfelle jeg ble det i fellesferien.Får ikke det før det blir verre, visst! Men det er helt greit, jeg har jo ikke kastet opp enda og det er foreløpig i forbindelse på mat/verst på morgen og formiddag
Hva??? Du kan teste med Postafen selv da. Det er reseptfritt… utrolig ødeleggende å gå rundt kvalm.
Hæææ? Jeg fikk det uten å en gang ha vært kvalm, bare sånn i tilfelle jeg ble det i fellesferien.
Whaaat?? Jeg har null plager.. jeg spurt fastlegen om å få det i tilfelle det evt kommer noe kvalme ila ferien, fikk det med engang.. huff det er dårlig synes jegFår ikke det før det blir verre, visst! Men det er helt greit, jeg har jo ikke kastet opp enda og det er foreløpig i forbindelse på mat/verst på morgen og formiddag
Det var en noe mangelfull kontroll, dessverre, og sånn kommer det bare til å fortsette der borte er jeg redd. Spurte hvordan det var med farskapserklæring nå siden vi er samboere, og sist var det i papirformat. Det kunne et raskt Google-søk hjelpe meg med sa legen da for det visste hEn ikke. Hadde heller ingen brosjyrer eller noe å sende med, noe jeg kanskje forventet de fikk tak i siden jm er sykmeldt til 14 august.. Glad jeg ikke er førstegangs! Håper og at fastlegen min tar det noe mer seriøst da hen ikke ville sende meg videre i januar. Er dessverre mest eldre folk her som går til legen, og de gravide har vel brukt jordmor da.Whaaat?? Jeg har null plager.. jeg spurt fastlegen om å få det i tilfelle det evt kommer noe kvalme ila ferien, fikk det med engang.. huff det er dårlig synes jeg
Når vi når 5000 innlegg også må vi selv nå femti innlegg og hvert medlem 1 mnd og ha Nick Får prøve å nå mitt femte skjulte forumNår får vi skjult egentlig?? Utålmodig jeg da
Jaa tenkte mer på det fordi det er 5000 innlegg på denne siden her og jeg har nok innlegg og alt, men det er nok ikke lenge før nå for ballen er i gangNår vi når 5000 innlegg også må vi selv nå femti innlegg og hvert medlem 1 mnd og ha Nick Får prøve å nå mitt femte skjulte forum
Krysser fingrene for at det kommer til å gå helt fint. Spar låsen til dagene rundt termin.Kjenner litt ambivalens fordi samboer skal bort fire dager og jeg er bekymra for spontanabort mens han er borte. Hadde vært typisk. Men kan liksom ikke låse han inn i huset heller!
Forumansvarlig må godkjenne oss først etter admin har lagt oss til, det var iallefall det jeg fikk beskjed omHvor finner jeg den skjulte gruppen?
Det stemmer, også må vi sende pm til de som er tilgangsansvarlig. Tar 1–3 dager å bli godkjentForumansvarlig må godkjenne oss først etter admin har lagt oss til, det var iallefall det jeg fikk beskjed om
Samboeren min kjørte bilberging før… veeeldig mange elbiler som ikke kom seg ned fra fjellet vinterstid jaOver fjellet er ikke problem. Men vi har hytte på fjellet 3,5mil fra nærmeste ladestasjon. Og minus 18-20 grader på vinteren. Vet om flere som har måtte ha hjelp for å komme seg ned med elbil. Så det utgår for vår del. Vi må vite at bilen går, da vi har tre løvebarn.
Nesten spent jeg… sitti å refresha babyverden hver halvtime siden kl 17 i dag… i håp om godkjennelse snartÅååh, der er Utmarsj 2024 representert! Det beste navnet på et terminforum noen gang.