Skravletråd

Nei, får ta det med legen på mandag, skal dit da :happy: foreløpig kommer det i forbindelse med sult, problemet er at jeg blir kvalm før jeg kjenner jeg er sulten:hilarious: hva får man da tro? Hos legen ?
Jeg fikk afipran nå, så sa han at om ikke d virket så var det andre typer vi kunne bytte til. Ooh, da må du spise gjevntlig ja :love017

Til oss "vanlige kvalme" får vi noe som begynner på P, Provane eller noe? Har også skaffet meg. Om ikke det fungerer, så har de også andre ting. Her vet @krølle... og @Mimmie mye!
Postafen eller Phenergan er vanlig å begynne med og anbefales som første valg. Vanlig bivirkning er trøtthet, men jeg synes det bedrer seg etter å ha gått på det en stund.

Last edited:
Har fuget bad i dag. Har manna meg opp i noen mnd, men får besøk langveisfra i ferien, så greit at ekstrabadet endelig snart er ferdig:D Bare latskap å la det stå uferdig.

Fy flate- sliiiiiiten! Vært vertinne for hele svigerfamilien i dag, og sjaua i to dager ute og inne for å få alt klart. Laget masse mat og kaker og det ene med det andre. Ble VELDIG vellykka og svigermor var såå søt og takknemlig for å slippe å ha det i deres leilighet. Men jeg holdt på å besvime da hun kom med en svær kake, for vi hadde avtalt at jeg lagde to kaker og hadde is og jordbær, noe som var allerede i overkant til 7 voksne og 1 unge (hvorav to voksne og ungen nesten ikke spiser kake) :hilarious: Vi skal dit på brunsj i morgen, så hun fikk med alle kakene hjem.

Vært litt bekymra for kjent på få symptomer i dag- men tror jeg bare ikke har hatt tid, for nå er jeg sjukt trøtt og småuggen, heldigvis får en si! Pluss vært ganske grinete tidligere i dag.

Du er helt rå!! Tipper svigerfamilien satte stor pris på det, og de kommer til å bli enda mer imponert når du avslører hemmeligheten i magen om en stund…

Jeg er helt kjørt etter å ha tatt tre små på stranden i dag. Heldigvis er de ganske kjørt selv også, så leggingen gikk fint. Dag 3 av 15 som alenemamma unnagjort. ❤️

Så mange kule og flinke folk det er her inne! Fuging og vertskap og kvalme aleneforeldre... Rått!

Vi fikk omsider pakket ferdig (nå gjenstår bare lukking av poser og kofferter og stabling i bil). Fikk sågar klippet plenen! Villnisset var 30 cm høyt enkelte steder, så det var på tide.

Så mange kule og flinke folk det er her inne! Fuging og vertskap og kvalme aleneforeldre... Rått!

Vi fikk omsider pakket ferdig (nå gjenstår bare lukking av poser og kofferter og stabling i bil). Fikk sågar klippet plenen! Villnisset var 30 cm høyt enkelte steder, så det var på tide.
Elsker «stabling i bil». Det er en viktig kunst i vår familie også.

Elsker «stabling i bil». Det er en viktig kunst i vår familie også.
Hahaha, ja, kunst er det det er!

Det fulgte ikke med sånn dekke til å ha over bagasjen da vi kjøpte (brukt), så vi må sørge for at det ikke stikker opp over setene og er godt sikret. Og så mellom isofixplattformene er det jo alltids plass til noen poser... Fatter ikke hvordan det skal gå. Alle værtypene som finnes er meldt de neste seks dagene.

Kan dere få sånt trekk ettermontert? Eller koster det like mye som bilen?

Kan dere få sånt trekk ettermontert? Eller koster det like mye som bilen?
Sannsynligvis, ja. Alt jeg har sjekket av ekstrautstyr er mer verdt enn bilen. Sparer for harde livet så vi kan få råd til en liiitt dyrere bil som rommer tre bakovervendte seter bak.

Sannsynligvis, ja. Alt jeg har sjekket av ekstrautstyr er mer verdt enn bilen. Sparer for harde livet så vi kan få råd til en liiitt dyrere bil som rommer tre bakovervendte seter bak.
Vi trenger nok også ny bil hvis vi skal få plass til tre barneseter. Ganske irriterende da bilen vår bare er tre år gammel og vi har ganske mye annet vi trenger penger til! Har dere begynt å utforske bilmarkedet hva som kan være aktuelt? Vi ønsker elbil, ev. hybrid.

Har fuget bad i dag. Har manna meg opp i noen mnd, men får besøk langveisfra i ferien, så greit at ekstrabadet endelig snart er ferdig:D Bare latskap å la det stå uferdig.
Åh, vi driver og fikser på en flisterrasse og skal legge ny fug på hele (i håp om at den holder noen år til). Noen gode tips/råd?

Vi trenger nok også ny bil hvis vi skal få plass til tre barneseter. Ganske irriterende da bilen vår bare er tre år gammel og vi har ganske mye annet vi trenger penger til! Har dere begynt å utforske bilmarkedet hva som kan være aktuelt? Vi ønsker elbil, ev. hybrid.
Ja, og jeg har slått meg til ro med at det blir bensin eller diesel en gang til. Så lenge alle sitter bakovervendt er det ingen elbiler (som vi har råd til i hvert fall) som har den muligheten.

Åh, vi driver og fikser på en flisterrasse og skal legge ny fug på hele (i håp om at den holder noen år til). Noen gode tips/råd?
Der er vel kanskje vanninntrengning en greie, siden det fryser om vinteren og sånn? Har bare erfaring innendørs, men om dere har en lokal mur og flisbutikk, så spør om de har noen gode råd.

Jaja, nå drar vi på tur! Blir lite forum de neste par dagene. Skal fortelle det til ungene i dag. Det gjør ting litt lettere. Får håpe det holder til mål og at ungen er frisk. Hold fortet, damer! :joyful:

Back
Topp