Skravletråd

Oh, yes. Skal være to uker alene med tre barn (2, 5 og 11) som har ferie fra bhg/skole. Er så kvalm at jeg kollapser som et slakt når siste unge sover og nattevakten er på plass. Hååååper å kunne starte iv væske neste uke, så jeg slipper å bli helt på felgen før jeg får hjelp.
Har du ikke familie eller venner som kan hjelpe deg mens mannen er borte?

jeg har et spørsmål til dere som allerede har tre barn. Hvordan var deres fødsel nr3?
Mine to har vært før termin, og begge er styrtfødsler.. men har hørt at nr3 er en luring, og det skremmer meg litt:hungry:

jeg har et spørsmål til dere som allerede har tre barn. Hvordan var deres fødsel nr3?
Mine to har vært før termin, og begge er styrtfødsler.. men har hørt at nr3 er en luring, og det skremmer meg litt:hungry:
Nr tre var en tulling spør du meg. Nr1 styrtfødsel i uke 36. Nr2 akutt ks pga fødsel i uke 35 og egentlig pks. Nr3 akutt ks i uke 25 pga start fødsel…

Huff ja, våkner vel fordi jeg må tisse og er kvalm :hilarious: Våkna 5.30 i dag, men da la jeg meg til å sove litt igjen altså:woot:
Haha blitt som de eldre :laughing002 Våkner en del på natta for tiden jeg også av en eller annen merkelig grunn.. men sovner heldigvis igjen:hilarious:

Jeg er vanligvis ikke matlageren hjemme, men vikarierer nå. Hvordan takler dere å lage mat når kvalmen herjer som verst timen før neste måltid? Kylling og kjøttdeig utgår, da lukten der gjør at oppdrag middag umiddelbart kanselleres og det blir skiver eller takeaway i stedet.

Usj, da skal jeg krysse fingrene for at det går fort!
Nå venter jeg på middag! Venta lenge, så måtte finne meg litt knekkebrød for jeg blir jo kvalm om det går for lenge :hilarious:
Hørt med lege om tabl for kvalme?:) jeg fikk det på torsdag i tilfelle det kommer noe kvalme ila ferien.. kjekt å ha liggende

Nei, får ta det med legen på mandag, skal dit da :happy: foreløpig kommer det i forbindelse med sult, problemet er at jeg blir kvalm før jeg kjenner jeg er sulten:hilarious: hva får man da tro? Hos legen ?
Til oss "vanlige kvalme" får vi noe som begynner på P, Provane eller noe? Har også skaffet meg. Om ikke det fungerer, så har de også andre ting. Her vet @krølle... og @Mimmie mye!

Back
Topp