Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh så deilig!! Vi har ikke godt vær, men foreløpig opphold daSovet i over 12 timer uten å våkne ørt å førti ganger ila natta! Deet var deiligGodt vær ute også! så er vel bare å sti opp å starte dagen
![]()
unner deg de 12 timene altså, det må ha vært deiligHaha godt det ikke er bare jeg som sover 12 timerSovet i over 12 timer uten å våkne ørt å førti ganger ila natta! Deet var deiligGodt vær ute også! så er vel bare å sti opp å starte dagen
![]()
Jeg kastet opp langs E18 et sted med førstemannMan tenker ikke over hvor mange humper og hakk det er på E18, før man er gravid og tissatrengt…

Ja veldig!Ååh så deilig!! Vi har ikke godt vær, men foreløpig opphold daunner deg de 12 timene altså, det må ha vært deilig

Bare å sove nå når man kanHaha godt det ikke er bare jeg som sover 12 timer![]()

JaBare å sove nå når man kan![]()
Å sove gjennom natten uten noen forstyrrelser virker som en fjern drøm..JaDet er vell fordelen min med 0 barn
Haha det skjønner jegÅ sove gjennom natten uten noen forstyrrelser virker som en fjern drøm..
Hadde jeg ikke blitt gravid med et uhell første gangen, hadde jeg nok aldri fått barn, har ikke villet ha det. Men biologien kicket inn gittHeheh ja..min å med en 15åring i husJaDet er vell fordelen min med 0 barn

Huff synes synd på deg/dere som er dårligeFikk omsider i meg noe mer enn bare kjeks, og nå måtte jeg legge meg nedpå litt igjen.. Huset ser helt jævlig ut, håper jeg får litt energi så jeg får gjort litt
Bare håper det ikke blir verre, er jo så trøtt i tilleggHuff synes synd på deg/dere som er dårlige![]()

Krysser fingrene!Venter og venter og VENTER på svaret på dagens hcg… prøver å tenke at trøttheten, de små blaffene med kvalme og murringene er betryggende, men![]()
Krysser fingreneVenter og venter og VENTER på svaret på dagens hcg… prøver å tenke at trøttheten, de små blaffene med kvalme og murringene er betryggende, men![]()
Ville lytte på magen om kvelden, da. Og i går var begge ekstremt vrange. Vet ikke om det var tilfeldig eller pga. søskenfrykt. I dag er alt bedre.Prøvd med kvalmestillende?Bare håper det ikke blir verre, er jo så trøtt i tillegg![]()