Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh! Det skal jeg få samboer til å kjøpe, grov baguett med remulade, roastbiff og sylteagurk Sist hadde jeg med spekeskinke på føden, spiste 250g de første to dageneEr ikke særlig salami fan i utgangspunktet, så går helt fint. Men spekeskinke og roastbiff Gleder meg til samboer kommer med det på barsel. Han gjorde det sist, og smakte helt amazing
Hørtes helt fantastisk ut! Det fikk jeg lyst på nåOh! Det skal jeg få samboer til å kjøpe, grov baguett med remulade, roastbiff og sylteagurk Sist hadde jeg med spekeskinke på føden, spiste 250g de første to dagene
Jeg er faktisk helt motsatt. Drakk brus hver eneste dag, men nå smaker det skikkelig vondt. Det eneste jeg klarer å drikke er vann Egentlig bare positivt, men savner å kose meg med cola zeroen minFlere som typ av er avhengig av brus for tiden? For ikke lenge siden var det kun vann med isbiter, nå er det brus
Nettopp spist sushi Holder meg til bitene med laks og dropper ingefæren.Mat: av en eller annen grunn har jeg blitt redd for å spise sushi!? Jeg spiste det hele tiden i forrige svangerskap til og med og jeg leser overalt at det er trygt, men allikevel freaker jeg ut med tanken på å spise det. Føler gravidhjernen tuller veldig med meg!
Jeg også! Jeg hater rent vann. Men nå er det det eneste jeg får i meg. Før var jeg avhengig av mitt daglige glass med cola zero…Jeg er faktisk helt motsatt. Drakk brus hver eneste dag, men nå smaker det skikkelig vondt. Det eneste jeg klarer å drikke er vann Egentlig bare positivt, men savner å kose meg med cola zeroen min
Samme herJeg er faktisk helt motsatt. Drakk brus hver eneste dag, men nå smaker det skikkelig vondt. Det eneste jeg klarer å drikke er vann Egentlig bare positivt, men savner å kose meg med cola zeroen min
Rå laks også? Jeg elsker sushi, men har bare prøvd meg på tempura scampi og laks altså de stekte versjoneneNettopp spist sushi Holder meg til bitene med laks og dropper ingefæren.
Så lenge den er fersk er det ikke noe problem, ref. Helsenorge Men har bare spist i Norge da, fra restaurant jeg kjenner godt til fra før. I utlandet holdt jeg meg unna.Rå laks også? Jeg elsker sushi, men har bare prøvd meg på tempura scampi og laks altså de stekte versjonene
Jeg tenker likt. Spiser i Norge siden Helsenorge sier det skal være trygt, men tør ikke i utlandet. Spiser også bare på rene ordentlige sushirestauranter, ikke typ fra Rema eller kinarestauranten som også selger litt sushi ved siden av.Så lenge den er fersk er det ikke noe problem, ref. Helsenorge Men har bare spist i Norge da, fra restaurant jeg kjenner godt til fra før. I utlandet holdt jeg meg unna.
Hva slags salami er det, og hvor finner man den?Jeg også
Grilstad fersk salami. Selges på de fleste butikker, tror jeg. Har bl.a kjøpt den på Rema.Hva slags salami er det, og hvor finner man den?
Bli hjemme med god samvittighet hvis du er syk! Nå er ikke tiden for å presse deg for mye.Nå har jeg da fått feber (ikke så veldig høy, mellom 37,8-38,2) , vondt i kroppen, halsen er vond og er tett. Normalt ville jeg gått på jobb i morgen, fordi jeg vet at om jeg ikke gjør det står de mest sannsynlig to stykker igjen med 18 barn.
Er det noe som gjør at en må ta det mer med ro når man er gravid? Enn om man ikke er det?