Skravletråd

Den kokte gjør ikke susen for meg heller, selv om jeg har prøvd å være positivt innstilt til den :(. Savner salami og majones i helgene! Og på jobb!

Er ikke særlig salami fan i utgangspunktet, så går helt fint. Men spekeskinke og roastbiff :dead: Gleder meg til samboer kommer med det på barsel. Han gjorde det sist, og smakte helt amazing:happy:

Er ikke særlig salami fan i utgangspunktet, så går helt fint. Men spekeskinke og roastbiff :dead: Gleder meg til samboer kommer med det på barsel. Han gjorde det sist, og smakte helt amazing:happy:
Oh! Det skal jeg få samboer til å kjøpe, grov baguett med remulade, roastbiff og sylteagurk :happy: Sist hadde jeg med spekeskinke på føden, spiste 250g de første to dagene :hilarious:

Spekeskinke er det jeg savner mest. Vi har det på lunsjbordet på jobben og det irriterer meg hver dag I går fikk vi snitter og jeg krabbet til meg en med roastbeef, kom gudskjelov på at jeg ikke kunne spise det før det var for sent

Mat: av en eller annen grunn har jeg blitt redd for å spise sushi!? Jeg spiste det hele tiden i forrige svangerskap til og med og jeg leser overalt at det er trygt, men allikevel freaker jeg ut med tanken på å spise det. Føler gravidhjernen tuller veldig med meg!

Flere som typ av er avhengig av brus for tiden? For ikke lenge siden var det kun vann med isbiter, nå er det brus o_O

Flere som typ av er avhengig av brus for tiden? For ikke lenge siden var det kun vann med isbiter, nå er det brus o_O
Jeg er faktisk helt motsatt. Drakk brus hver eneste dag, men nå smaker det skikkelig vondt. Det eneste jeg klarer å drikke er vann Egentlig bare positivt, men savner å kose meg med cola zeroen min ☺️

Mat: av en eller annen grunn har jeg blitt redd for å spise sushi!? Jeg spiste det hele tiden i forrige svangerskap til og med og jeg leser overalt at det er trygt, men allikevel freaker jeg ut med tanken på å spise det. Føler gravidhjernen tuller veldig med meg!
Nettopp spist sushi :happy: Holder meg til bitene med laks og dropper ingefæren.

Jeg er faktisk helt motsatt. Drakk brus hver eneste dag, men nå smaker det skikkelig vondt. Det eneste jeg klarer å drikke er vann Egentlig bare positivt, men savner å kose meg med cola zeroen min ☺️
Jeg også! Jeg hater rent vann. Men nå er det det eneste jeg får i meg. Før var jeg avhengig av mitt daglige glass med cola zero…

Jeg klarer ikke vann når jeg er kvalm. I tilfelle må det være isbiter i. Må helst være juice, smoothie, boba iste eller lignende. Brus er heller ikke særlig godt. Kaffe klarer jeg ikke selv om jeg hadde trengt det for å våkne litt.

Rå laks også? Jeg elsker sushi, men har bare prøvd meg på tempura scampi og laks:smiley-ashamed004 altså de stekte versjonene
Så lenge den er fersk er det ikke noe problem, ref. Helsenorge :) Men har bare spist i Norge da, fra restaurant jeg kjenner godt til fra før. I utlandet holdt jeg meg unna.

Så lenge den er fersk er det ikke noe problem, ref. Helsenorge :) Men har bare spist i Norge da, fra restaurant jeg kjenner godt til fra før. I utlandet holdt jeg meg unna.
Jeg tenker likt. Spiser i Norge siden Helsenorge sier det skal være trygt, men tør ikke i utlandet. Spiser også bare på rene ordentlige sushirestauranter, ikke typ fra Rema eller kinarestauranten som også selger litt sushi ved siden av.

Nå har jeg da fått feber (ikke så veldig høy, mellom 37,8-38,2) , vondt i kroppen, halsen er vond og er tett. Normalt ville jeg gått på jobb i morgen, fordi jeg vet at om jeg ikke gjør det står de mest sannsynlig to stykker igjen med 18 barn.

Er det noe som gjør at en må ta det mer med ro når man er gravid? Enn om man ikke er det?

Nå har jeg da fått feber (ikke så veldig høy, mellom 37,8-38,2) , vondt i kroppen, halsen er vond og er tett. Normalt ville jeg gått på jobb i morgen, fordi jeg vet at om jeg ikke gjør det står de mest sannsynlig to stykker igjen med 18 barn.

Er det noe som gjør at en må ta det mer med ro når man er gravid? Enn om man ikke er det?
Bli hjemme med god samvittighet hvis du er syk! Nå er ikke tiden for å presse deg for mye.

Back
Topp