Ble litt satt ut igår når jeg så at det kom dråper ut av nippelen Klemte litt på brystet og det kom en del ut. 15+4 så tenkte det var tidlig mtp råmelk, men fant ut at det er råmelk faktisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, angående fly og blodpropp så tenker jeg at lengde på flytur og om du har andre faktorer som disponerer for blodpropp spiller inn. Og man kan jo ta en del forholdsregler her, støttestrømper, reise seg jevnlig og bruke leggmuskulatur, unngå dehydrering. Men vil uansett være større risiko enn å ikke fly, men trolig fortsatt en veldig liten risiko da. Er i alle fall godkjent av flyselskap helt frem til uke 36-37 men de er vel mest redd for fødsler på flyet kanskjeHva tenker dere om å reise til Spania i starten av november? Har dere noen tips, triks og/eller erfaringer, dere som har vært gravide før? Noe spesielt jeg bør tenke på? Er rundt 23/24 uker da er det greit å fly rundt denne tiden? Er egentlig det jeg er mest nervøs for. Typ blodpropp osv. Krisemaksimerer litt her
Tusen takk for svar!! Det er ingenting som tilsier at jeg skal få det. Har heller aldri hatt det. Er flink å plage naboene på fly ellers, fordi jeg alltid er i bevegelse pga nettopp redsel for blodpropp. Haha, huff. Har selv, personlig, tenkt at det er greit å stoppe å fly rundt 6-7 mnd. Men er litt på kanten nå syns jeg. Har så lyst på en liten venninnetur da jeg som flere lå «fyllesjuk» i hele sommerHmm, angående fly og blodpropp så tenker jeg at lengde på flytur og om du har andre faktorer som disponerer for blodpropp spiller inn. Og man kan jo ta en del forholdsregler her, støttestrømper, reise seg jevnlig og bruke leggmuskulatur, unngå dehydrering. Men vil uansett være større risiko enn å ikke fly, men trolig fortsatt en veldig liten risiko da. Er i alle fall godkjent av flyselskap helt frem til uke 36-37 men de er vel mest redd for fødsler på flyet kanskje
Skjønner deg godt! Ville ha dratt selv, hvis formen var fin og flyturen ikke alt for lang (men jeg liker ikke fly da, så har like mye med det å gjøre..)Tusen takk for svar!! Det er ingenting som tilsier at jeg skal få det. Har heller aldri hatt det. Er flink å plage naboene på fly ellers, fordi jeg alltid er i bevegelse pga nettopp redsel for blodpropp. Haha, huff. Har selv, personlig, tenkt at det er greit å stoppe å fly rundt 6-7 mnd. Men er litt på kanten nå syns jeg. Har så lyst på en liten venninnetur da jeg som flere lå «fyllesjuk» i hele sommer
Har også kunnet gjøre det de siste ukene (18+5 i dag)! Jeg er litt fascinert, faktisk - men gubben synes det er litt merkelig, så jeg kan bare gjøre det når han ikke ser på. Kommer stadig mer også!Ble litt satt ut igår når jeg så at det kom dråper ut av nippelen Klemte litt på brystet og det kom en del ut. 15+4 så tenkte det var tidlig mtp råmelk, men fant ut at det er råmelk faktisk
Helt sykt!Har også kunnet gjøre det de siste ukene (18+5 i dag)! Jeg er litt fascinert, faktisk - men gubben synes det er litt merkelig, så jeg kan bare gjøre det når han ikke ser på. Kommer stadig mer også!
Litt spesielt å ønske å kaste opp så man ikke legger på seg i svangerskapet? Høres ikke helt frisk ut..Formen er bedre, og det er så deilig! Kom meg faktisk en tur til svigers idag Men så klarer svigermor først å prestere å si at hun og var kvalm og hadde det hver morgen etter jobb. Men kastet ikke opp, men det kunne hun ønsket fordi da hadde hun ikke lagt på seg sånn. Supert å si til noen med HG. Så begynner hun å prate o hvor mye hennes datter sliter med sykt barn om dagen, og at det er så mye arbeid med barn.
Merkelige greier at når man vurderer å ikke få barn er det konstant mas om når vi skal få. Og når vi venter barn, og jeg har et tøft svangerskap da begynner de med å fortelle hvor hardt der er . Makan.
Er nok jeg som er litt sensitiv om dagen sikkert
Høres ut som en litt spesiell svigermor.Formen er bedre, og det er så deilig! Kom meg faktisk en tur til svigers idag Men så klarer svigermor først å prestere å si at hun og var kvalm og hadde det hver morgen etter jobb. Men kastet ikke opp, men det kunne hun ønsket fordi da hadde hun ikke lagt på seg sånn. Supert å si til noen med HG. Så begynner hun å prate o hvor mye hennes datter sliter med sykt barn om dagen, og at det er så mye arbeid med barn.
Merkelige greier at når man vurderer å ikke få barn er det konstant mas om når vi skal få. Og når vi venter barn, og jeg har et tøft svangerskap da begynner de med å fortelle hvor hardt der er . Makan.
Ja veldig spesielt å siLitt spesielt å ønske å kaste opp så man ikke legger på seg i svangerskapet? Høres ikke helt frisk ut..
Vi er så heldige å ha de 10 min unna viå regner med jeg får enda mer med de og gjøre når mini kommer, hurraHøres ut som en litt spesiell svigermor.
Har en sånn en jeg og. Vi har ikke så mye kontakt med siden til typen, så har sånn sett sluppet kommentarer så langt. (Heldigvis )
Jeg som bare var kvalm en kort stund, og bare så ille at jeg kastet opp én kveld - jeg tar gjerne noen ekstra babykilo i stedetFormen er bedre, og det er så deilig! Kom meg faktisk en tur til svigers idag Men så klarer svigermor først å prestere å si at hun og var kvalm og hadde det hver morgen etter jobb. Men kastet ikke opp, men det kunne hun ønsket fordi da hadde hun ikke lagt på seg sånn. Supert å si til noen med HG. Så begynner hun å prate o hvor mye hennes datter sliter med sykt barn om dagen, og at det er så mye arbeid med barn.
Jepp, veldig enigJeg som bare var kvalm en kort stund, og bare så ille at jeg kastet opp én kveld - jeg tar gjerne noen ekstra babykilo i stedet
Kan du linke til termingruppa på Facebook? finner den ikke...Ei på termingruppa på Facebook fortalte at det man kan være litt obs på når man reiser, om man reiser etter uke 23, er at ikke alle land vil prøve redde baby like tidlig som i Norge om det verste skulle skje. Hun hadde startet fødsel tidlig og anbefalte undersøke helseordningene til land man reiser til om man er der.
Jeg synes iallefall det var et godt tips så deler det.
Lås døraVi er så heldige å ha de 10 min unna viå regner med jeg får enda mer med de og gjøre når mini kommer, hurra
Kan du linke til termingruppa på Facebook? finner den ikke...
Oi så pass! Hm. Det skal sjekkes ut!Ei på termingruppa på Facebook fortalte at det man kan være litt obs på når man reiser, om man reiser etter uke 23, er at ikke alle land vil prøve redde baby like tidlig som i Norge om det verste skulle skje. Hun hadde startet fødsel tidlig og anbefalte undersøke helseordningene til land man reiser til om man er der.
Jeg synes iallefall det var et godt tips så deler det.