Skravletråd

Jeg prøvde doppler til hjemmebruk i dag. Baby sound C Fetal Doppler. Fant hjerteslag, men var bare kort tid så falt det ut.. prøvde flere ganger, men det samme skjedde. Har noen av dere prøvd den og har noen gode tips til riktig bruk??
Da jordmor fant hjertelyd hos babyen tidligere denne uken traff hun med en gang, men «lille jenta likte visst ikke å bli dytta på» som jordmor sa, for hjertelyden forsvant igjen og jordmor måtte lete en god stund før hun fant den igjen, så ikke unormal at de «vrir seg unna».
 
Andre enn meg som kjenner at du blir sliten under føttene? aldri kjent på det på denne måten før. Tåler jo nesten ingenting lenger føler meg:hilarious::smiley-ashamed004
 
Andre enn meg som kjenner at du blir sliten under føttene? aldri kjent på det på denne måten før. Tåler jo nesten ingenting lenger føler meg:hilarious::smiley-ashamed004
Jepp, nesten så jeg tror plantar facitten kommer og tar meg i ene foten, men så er det brått bra igjen. Merker det bedre enn sist gang. Blir særlig sliten av å gå på hardt gulv hjemme, og det pleier jeg å tåle bra ellers.
 
  • Liker
Reactions: MOK
Andre enn meg som kjenner at du blir sliten under føttene? aldri kjent på det på denne måten før. Tåler jo nesten ingenting lenger føler meg:hilarious::smiley-ashamed004
Samme her. Må bruke tøfler for jeg får så vondt i hælene om jeg går uten
 
  • Liker
Reactions: MOK
Jepp, nesten så jeg tror plantar facitten kommer og tar meg i ene foten, men så er det brått bra igjen. Merker det bedre enn sist gang. Blir særlig sliten av å gå på hardt gulv hjemme, og det pleier jeg å tåle bra ellers.
Var mye skrivefeil i den teksten fra meg. Haha. Men ja, tenkte samme tanke selv. Rart! Kjenner nesten ikke igjen kroppen til tider. Alt er så nytt og uvant. Er egentlig ganske aktiv til vanlig.
 
Var mye skrivefeil i den teksten fra meg. Haha. Men ja, tenkte samme tanke selv. Rart! Kjenner nesten ikke igjen kroppen til tider. Alt er så nytt og uvant. Er egentlig ganske aktiv til vanlig.
Ja er uvant, men er nok bare å lytte til den og ta det litt mer med ro. Ikke alltid det letteste, når man vil ordne alt selv, slik som før:p
 
  • Omsorg
Reactions: MOK
Sliter ikke med hælene egentlig, men kjenner jeg ikke klarer like mye som før. Finner det fryktelig irriterende egentlig :banghead: Vil så gjerne gjøre alt jeg gjorde før. Vært helt kake de siste to helgene nå så overdriver muligens i løpet av uka.
 
  • Omsorg
Reactions: MOK
Er 17+6 idag, men er det bare jeg eller er det kanskje noen andre som er begynt å snakke og synge til magen :joyful: Synes det er så koselig å tenke at bebisen kanskje hører meg:Heartpink
 
Skal til Sverige på lørdag - noe baby relatert man burde sikre seg der pga bedre utvalg eller lavere pris ?
 
Spørs hvor du skal i Sverige. Kjøpte ny vogn i Strømstad sist. I den barneutstyrsbutikken som ligger rett ved sentrum der. Var noen tusenlapper billigere enn i Norge, samt at de hadde service, og godt delelager der.
 
Her er det uke 20+3 og den siste uken har jeg virkelig begynt å merke hormonene :rolleyes:
Vi snakker sånn begynte nærmest å grine i butikken på lørdag, fordi jeg hadde lyst på noe, men ikke visste hva jeg ville ha så jeg kunne kjøpe det :hilarious: Begynte å grine i bilen, fordi jeg selvfølgelig ikke fikk kjøpt noe. o_O Var helt utslitt etter en hel dag borte og mye gåing på hardt underlag med hoftesmerter, men likevel..
 
Litt random spørsmål jeg lurer på .. I den første fasen av fødsel når man fremdeles er hjemme. Hva bør man ha på seg, spesielt nedentil? Truse med et vanlig bind ? Gigabind/bleie ? Bare vanlige klær?
 
Litt random spørsmål jeg lurer på .. I den første fasen av fødsel når man fremdeles er hjemme. Hva bør man ha på seg, spesielt nedentil? Truse med et vanlig bind ? Gigabind/bleie ? Bare vanlige klær?
Her holdt det med ett vanlig bind sist gang i hvertfall. Ble litt blodfyllt slim i løpet av prosessen, og bytta nok noen ganger i løpet av den dagen. Trusa tror jeg ambulansepersonalet kasta, så glad jeg ikke hadde på meg en av favorittene (fødte nesten hjemme, men rakk sykehuset). De spurte først da:p så bruk en god og stor truse er midt tips. En bukse som er lett å ta av kan og være greit.
 
Er så spent på i morgen :woot: Da skal vi på sykehuset å møte lege for å få dato på når frøkna skal komme, settes igang pga svdiabetes. Er 36+3 :joyful: Klarer ikke tenke på noe annet :arghh:
 
Back
Topp