Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Kan bare glemme å få igjen buksene mine. Gravidbukser er på vei i postenAndre som er så fryktelig oppblåste? Så ubehagelig! Glad det er vinter, ellers hadde nok alle trodd det var termin snart
Noen tips?
Andre som er så fryktelig oppblåste? Så ubehagelig! Glad det er vinter, ellers hadde nok alle trodd det var termin snart
Noen tips?
Samme her, men det gikk heldigvis ned til i dag Skal ikke jinxe det, kommer sikkert tilbakeSamme her. Kan bare glemme å få igjen buksene mine. Gravidbukser er på vei i posten
Jeg bruker egentlig bare kjoler og skjørt, men er skikkelig ubehagelig bare med strømpebukse nå, så tror nesten jeg må finne frem graviditetsbuksene fra sist! Var nesten ikke oppblåst sist gang...Samme her. Kan bare glemme å få igjen buksene mine. Gravidbukser er på vei i posten
Nyt det så lenge det varer Her våkner jeg med flat mage, drikker ett glass vann, så ballongSamme her, men det gikk heldigvis ned til i dag Skal ikke jinxe det, kommer sikkert tilbake
Tja, vente 9 måneder og se om det blir bedre da?Andre som er så fryktelig oppblåste? Så ubehagelig! Glad det er vinter, ellers hadde nok alle trodd det var termin snart
Noen tips?
Haha ja, når magen kommer så blir det bedre synes jeg!Tja, vente 9 måneder og se om det blir bedre da?
Ikke så mye ordentlige tips dessverre. Jeg synes det har blitt litt bedre nå i uke 8, var verst uke 5 og 6 for min del. Men jeg er fortsatt mer oppblåst enn vanlig og det er bare noen få bukser som ikke strammer på en ubehagelig måte.
Jeg hadde ikke turt, hadde blitt så skuffa hvis den var feilForresten, noen som har hørt om Sneak Peek gender test (er en liten blodprøve man gjør hjemme)? Har en venninne som hadde kjøpt, men så mistet graviditeten. Går ut på dato neste måned og hun spurte om jeg ville ha den. Kan taes fra uke 6. Men jeg er litt usikker, synes det er så tidlig å vite kjønnet liksom, og selv om de sier at det er 99.99% sikkert så er det mange som får feil kjønn også, så vet ikke om jeg hadde klart å stole på den heller! Får eventuelt tenke på det som bare for moroskyld...men vet ikke helt jeg.. venter eventuelt uansett til etter tidlig ultralyd. Hva tenker dere?
Ja tenker det jeg også! Om det er jente er den visst ganske sikker, men om det er gutt kan det være grunnet dna fra mannen etc. Klarer ikke helt å bestemme meg Og skal uansett ta nipt testen rundt uke 10 så føles litt unødvendig ut..men venninnen min synes det blir så bortkastet om ingen bruker denJeg hadde ikke turt, hadde blitt så skuffa hvis den var feil
Det høres for utrolig ut at den skal være så sikker så tidlig. Personlig tror jeg at jeg bare ville ventet. Det er jo litt fint med noen uker med spenning også.Forresten, noen som har hørt om Sneak Peek gender test (er en liten blodprøve man gjør hjemme)? Har en venninne som hadde kjøpt, men så mistet graviditeten. Går ut på dato neste måned og hun spurte om jeg ville ha den. Kan taes fra uke 6. Men jeg er litt usikker, synes det er så tidlig å vite kjønnet liksom, og selv om de sier at det er 99.99% sikkert så er det mange som får feil kjønn også, så vet ikke om jeg hadde klart å stole på den heller! Får eventuelt tenke på det som bare for moroskyld...men vet ikke helt jeg.. venter eventuelt uansett til etter tidlig ultralyd. Hva tenker dere?
Ja enig... føler graviditeten også blir fryktelig lang om man skal gjøre alt så tidlig liksom! Får nok si nei takk til henne. Tenker at jeg om tar den så er det bare fordi hun vil det og ikke fordi jeg selv vil, og det blir jo feil uansettDet høres for utrolig ut at den skal være så sikker så tidlig. Personlig tror jeg at jeg bare ville ventet. Det er jo litt fint med noen uker med spenning også.
Det stemmer, så bruk lekene aktivt. Å få opp antall innleggHusker jeg riktig at vi må ha 5tusen innlegg i termingruppa for å kunne få skjult gruppe?
Steker man spekeskinke f.eks. er den trygg, det gjør jeg når jeg savner det for mye stekt (som bacon) på brødskive eller som snacks og på pizza!Ja! Jeg spiser det sjeldent til vanlig, men under graviditeten får jeg ekstra lyst på mat jeg vet jeg ikke kan spise
Ja, det er sant, det funker jo! Litt verre med Brie-osten eller rødvinen som jeg også savnerSteker man spekeskinke f.eks. er den trygg, det gjør jeg når jeg savner det for mye stekt (som bacon) på brødskive eller som snacks og på pizza!
Sist gang jeg var gravid savnet jeg alle de forbudte matvarene så mye, og jeg sa til samboeren min at jeg gjerne ville ha det ‘med en gang jeg kom hjem fra sykehuset’. Men da jeg kom hjem fra sykehuset så fristet det ikke så mye mer haha.Ja, det er sant, det funker jo! Litt verre med Brie-osten eller rødvinen som jeg også savner
Men du får vel ikke vite kjønn i Norge med nipt? Skal også ha nipt pga alder men har forstått det slik at du ikke fåe vite kjønn da. Ul uke 18 ser de ofte kjønn på daJa tenker det jeg også! Om det er jente er den visst ganske sikker, men om det er gutt kan det være grunnet dna fra mannen etc. Klarer ikke helt å bestemme meg Og skal uansett ta nipt testen rundt uke 10 så føles litt unødvendig ut..men venninnen min synes det blir så bortkastet om ingen bruker den
Men du får vel ikke vite kjønn i Norge med nipt? Skal også ha nipt pga alder men har forstått det slik at du ikke fåe vite kjønn da. Ul uke 18 ser de ofte kjønn på da