Gynekologen sa jeg skulle instille meg på at det ikke ble noe videre svangerskap utover dette - men hun sa og at det selvfølgelig var en liten mulighet, selv om hun ikke trodde på det.
Er 5+5 på vei. Med min forrige var jeg hos gynekologen og så dunkende hjerte 5+4, så både gynekologen og utstyret hennes er tidligere testet av undertegnede - så tror ikke det er for tidlig
Jeg ble tydeligvis gravid rundt 14 desember - men hadde en mensblødning fra 23-27 desember. Så jeg var da sikker på at jeg ikke var gravid, til jeg fikk positiv test 2 januar. Skulle hatt mensen 26 desember, så positiv test var IKM+ 7.
Selv om det var så lenge etter forventet IKM var testen svak. I min forrige graviditet lyste det gravid mot meg dagen etter IKM. Men denne gangen var streken svak og tok ett par minutter på å komme frem.
Så helt fra begynnelsen har jeg vist at dette muligens ikke går veien. Men fikk etterhvert 2-3 på den digitale, og meldte meg da inn i denne termingruppa fordi jeg tenkte at jeg ikke ville ta noen sorger på forskudd.
Men som sagt, i min forrige graviditet løp alt normalt, og jeg var og da redd for at noe skulle skje. Men denne gangen viste jeg det fra begynnelsen, pga blødninger og rare tester