Alle klærne i babypakken lukta høggDa kom første kjøp til babyen i hus: vippestol fra Babybjørn kjøpt på Finn. Og en pakke med babyklær i str 52 er på vei i postenSkulle vente til 23+0, men klarte ikke
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle klærne i babypakken lukta høggDa kom første kjøp til babyen i hus: vippestol fra Babybjørn kjøpt på Finn. Og en pakke med babyklær i str 52 er på vei i postenSkulle vente til 23+0, men klarte ikke
![]()
Har ikke prøvd med gelepulver på men det MÅ jeg nåNoen som har prøvd fyrste druer med gelepulver? Er det så godt som alle får det til å virke som?![]()
La meg få høre hvordan det er om du prøver! Sier alltid jeg skal prøve slike ting men gjør det aldriHar ikke prøvd med gelepulver på men det MÅ jeg nå![]()
Virker som de fleste holder det for seg selv, både her og på gruppen på FBJeg er overrasket over at det ikke har vært flere fødsler enda! Eller er det noen som har født som har glemt å si ifra til oss andre nysgjerrigperer kanskje?![]()
Virker som de fleste holder det for seg selv, både her og på gruppen på FBBegynner å komme seg på snap. Men veldig uvant, har aldri vært sånn i de 3 andre termingruppene mine
![]()
Kanskje den fødetråden på skjult skulle vært festet øverst? Evt hatt en fødetråd på skjult med den malen som vi har i åpent forum her? Kanskje fler som vil legge ut daJeg er overrasket over at det ikke har vært flere fødsler enda! Eller er det noen som har født som har glemt å si ifra til oss andre nysgjerrigperer kanskje?![]()
Kanskje ingen har født ennå?Husker i 2019 så florerte facebook-gruppa med fødselsannonseringer når vi begynte å nærme oss termin. Det har liksom vært helt fraværende denne gangen, er så overrasket over det. Litt bedre på snap ja, men lite der også syns jeg.
Kanskje ingen har født ennå?![]()
Ja, noen har vel fått. Jeg har vært med i oktobergruppa siden januar og der er det mye aktivitet. Er ansvarlig for skjult forum der. Skal prøve å komme meg inn i skjult her inne også men det er jo så stille her ute at det er vanskelig å komme til 50 innleggJoda, er en del som har født. Var ei som spurte i en post og var en del som svarte at de hadde født. Er også noen som har postet det i snap-gruppa. Men flertallet har jo ikke da, så kanskje det kommer etter hvert![]()
Det er litt mer aktivitet i skjult ja. Det virker som om mange av de som bare var litt aktive og bare var på åpent har droppet helt ut.Ja, noen har vel fått. Jeg har vært med i oktobergruppa siden januar og der er det mye aktivitet. Er ansvarlig for skjult forum der. Skal prøve å komme meg inn i skjult her inne også men det er jo så stille her ute at det er vanskelig å komme til 50 innlegghåper det er mer aktivitet i deres skjulte
Ja det kan hendeDet er litt mer aktivitet i skjult ja. Det virker som om mange av de som bare var litt aktive og bare var på åpent har droppet helt ut.