Skravletråd

Synes magen min har vokst allerede:hilarious: er ganske liten i utgangspunktet, og når jeg er oppblåst er jeg det på kveldstid, men nå er den større fra morgenen av når jeg står opp
Samme her. Mannen spurte og her om dagen - " du er ikke lengere på vei en du tror da?" :hilarious: Er bare 5+2, så trodde selv om jeg var andre gangs ikke at det skulle synes enda!
 
Samme her. Mannen spurte og her om dagen - " du er ikke lengere på vei en du tror da?" :hilarious: Er bare 5+2, så trodde selv om jeg var andre gangs ikke at det skulle synes enda!
Jeg var også superoppblåst i uke4, men nå har det roet seg litt og føler meg bare litt oppblåst.
 
Ja! Jeg spiser det sjeldent til vanlig, men under graviditeten får jeg ekstra lyst på mat jeg vet jeg ikke kan spise :hilarious:
Sniker :p

Samme her as! Får lyst på alt jeg ikke kan få under svangerskapet. Men du, hvilke butikker får man kjøpt den salamien? De hadde den ikke på Kiwi’n vår :(
 
Har kjøpt den på Meny, Coop prix og Coop Mega i hvert fall. Men den henger ofte sammen med skinka, ikke resten av salamien :p
Vi har ikke de butikkene her, meeeen vi har en Bunnpris som ofte har mye rart og ringte de akkurat nå! Dama som svarte påstod at de hadde den :D Så da blir det en tur innom der rett etter at jeg har vært hos legen :love7 Gleder meg sinnsykt mye til å smake den! Spiste salami hver eneste dag fram til positiv test 9dpo og jeg savner det såå sinnsykt :( :p
 
Vi har ikke de butikkene her, meeeen vi har en Bunnpris som ofte har mye rart og ringte de akkurat nå! Dama som svarte påstod at de hadde den :D Så da blir det en tur innom der rett etter at jeg har vært hos legen :love7 Gleder meg sinnsykt mye til å smake den! Spiste salami hver eneste dag fram til positiv test 9dpo og jeg savner det såå sinnsykt :( :p
Så bra de har!❤️ Jeg tror Kiwi også skal ha egentlig - de fører jo Grilstad ☺️ Ellers får du be dem ta inn på din lokale butikk :D
Jeg har spist den masse! Selv om jeg ikke har vært gravid :p
 
Så bra de har!❤️ Jeg tror Kiwi også skal ha egentlig - de fører jo Grilstad ☺️ Ellers får du be dem ta inn på din lokale butikk :D
Jeg har spist den masse! Selv om jeg ikke har vært gravid :p
Skal høre om de kan ta den inn!! Håper det :D bruker vanligvis aldri de andre butikkene så.. heheh
Takk!!
 
Jeg ammer fortsatt første mann, men de siste dagene virker det som hun er utrolig skuffet over det som er på menyen :hilarious: Vet ikke om det har endret smak eller mengde etter at jeg ble gravid igjen. Noen andre som har opplevd det samme?
 
Jeg ammer fortsatt første mann, men de siste dagene virker det som hun er utrolig skuffet over det som er på menyen :hilarious: Vet ikke om det har endret smak eller mengde etter at jeg ble gravid igjen. Noen andre som har opplevd det samme?
Da jeg ble gravid med nr 2, for flere år siden, ammet jeg enda nr 1. samme skjedde hos meg, ungen rynket på nesa og nektet til slutt å ammes mer. Skuffende men skjønte hormonene endret smaken.
 
Da jeg ble gravid med nr 2, for flere år siden, ammet jeg enda nr 1. samme skjedde hos meg, ungen rynket på nesa og nektet til slutt å ammes mer. Skuffende men skjønte hormonene endret smaken.
Kroppen er interessant! Det er sikkert en menig bak det for og avvenne først før andre kommer - bare så sykt morsomt å se ansiktet hennes og hvor fornærmet hun er over smaken :hilarious:
 
Synes magen min har vokst allerede:hilarious: er ganske liten i utgangspunktet, og når jeg er oppblåst er jeg det på kveldstid, men nå er den større fra morgenen av når jeg står opp
Samme her! Nå er den «stor» fra morgenen av. Klarer ikke bruke jeans eller stramme klær. Jeg er ganske lita/slank fra før av, men dette er min andre så magen kommer vel fortere. Trodde ikke det skulle synes før om en stund, så spørs hvor lenge jeg klarer å skjule dette :facepalm: Med treningstights ser jeg ut som jeg er 4 :wacky:mnd
 
Er det noen her som vet om det er mulig å ta en tablett og en kapsel- morgen og kveld, eller tablettene på morgen og kapsler på kvelden??
Det er 4stk tabletter og jeg klarer bare å svelge en og en..
tabletten har folsyre, vitaminer osv og kapselen har fiskeolje, omega 3 osv..
 

Vedlegg

  • 0FECE8B6-B7BB-439E-B9EE-4189E3E9F362.png
    0FECE8B6-B7BB-439E-B9EE-4189E3E9F362.png
    3,6 MB · Visninger: 1
Er det noen her som vet om det er mulig å ta en tablett og en kapsel- morgen og kveld, eller tablettene på morgen og kapsler på kvelden??
Det er 4stk tabletter og jeg klarer bare å svelge en og en..
tabletten har folsyre, vitaminer osv og kapselen har fiskeolje, omega 3 osv..
Det tror jeg burde gå helt fint ja.

Jeg har kjøpt omega multivitaminer, da er det kun en kapsel - tror den skal inneholde alt man trenger.
 
Ser ut som jeg blir til å forlate termin gruppa. Var hos gynekologen i dag (her jeg bor går man ikke til lege ved graviditet) og hun tok innvendig ultralyd, men kunne ikke finne noe i livmoren. Hun sa at det kan tyde på ett svangerskap utenfor livmoren. Vi har tatt blodprøver i dag og skal snakkes igjen i morgen når hun vet hva de viser.

Jeg håper ikke dette øker bekymringen til noen av dere andre. Som dere kan se fra forrige poster jeg har gjort, har jeg hatt ett litt rart forløp, så dette kom overhode ikke som noen overraskelse på meg.

Håper bare så utrolig at kroppen order opp selv, slik at jeg ikke må inn å "fikse ting" :)
 
Back
Topp