Skravletråd

De så digge ut! Men er det noen av dere som vet om de passer best til smale eller brede føtter? Jeg har nemlig veldig smale føtter og slike sandaler sitter derfor ofte ikke så godt på foten min. Crocs bare kjipper alle veier, for eks.
Tja. Har ganske smale føtter selv, men synes de sitter ganske godt på. De er ikke stramme heller. De er ikke så løse som Crocs altså! Vil kanskje si at de er normale..? Jeg gikk ned én størrelse i forhold til hva jeg vanligvis bruker i sko :)
 
De så digge ut! Men er det noen av dere som vet om de passer best til smale eller brede føtter? Jeg har nemlig veldig smale føtter og slike sandaler sitter derfor ofte ikke så godt på foten min. Crocs bare kjipper alle veier, for eks.
Kan svare når de har kommet om hva jeg syns :D
 
Hvordan er de i størrelse? Jeg ligger på 37-38, men ser valgene er 36/37 og 38/39 :hungover:
 
Noen som har tips til hvordan jeg kan fortelle nyheten til familien? Syns det er på tide nå når alle 3 svangerskapskontroller hos jordmor så fine ut og 2 ultralyd så også fine ut. Jeg var hos spesialist på sykehuset sist ultralyd, og hun sa det var lite sannsynlig at hun ser noe galt neste gang. :love017
 
Noen som kan anbefale en god solkrem til ansikt/kropp med fysisk filter (ikke kjemisk)?
 
Har så lyst på stekt marinert blomkål men greier ikke komme på noe som høres godt ut sammen med det, noen som har noe forslag?
 
Har så lyst på stekt marinert blomkål men greier ikke komme på noe som høres godt ut sammen med det, noen som har noe forslag?
Jeg fikk så lyst på gratinert blomkålgrateng en lørdagskveld for noen uker siden at jeg dro på butikken rett før stengetid og fikk mannen min til å lage blomkålgrateng til meg :hilarious:
 
Lillingen her er prikk lik faren, ganske reservert som vi fikk beskjed om på ultralyd :hilarious: Tidligere fant jeg hjertelyd, men nå er den forsvunnet:wacky::hilarious: Vet egentlig ikke hvor lille ligger nå i uke 17 kontra uke 13, i tillegg til ekstra på magen:wtf:
 
Back
Topp