Babyønske23
Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Augusteplene 2026✨
Ja her vil de at jeg skal jobbe 8-16 for å avlaste driftsansvarlig. Men har skjønt at jeg skal stå på mitt når jeg gjelder hvordan jeg skal jobbe ja.. om dette går skeis må jeg nok ta kontakt med fagforbund jaDet er bare vas!! 50% er lik halvparten arbeidstid. Ergo jeg har valgt å jobbe halve dager. 3 av dagene starter jeg tidlig og jobber til lunsj og 2 av dagene starter jeg etter lunsj. Da har jeg mulighet til å sove ut de dagene jeg jobber fra lunsj og ut- og evt roe ned/slappe av etter jobb når jeg er ferdig til lunsj
Hadde jeg vært 100% sykemeldt, så hadde all jobben tatt meg igjen og jeg måtte gjort dobbelt så mye når jeg kom tilbake.. og da er faren for å være mere sykemeldt der. Derfor velger jeg 50%..
Hadde absolutt tatt det videre med tillitsvalgt eller fagforbund. Du velger selv prosent!

tomatbaserte middager klarer jeg heller ikke - som tomatsuppe eller pasta bolognese.. Gleder meg til kvalmen går over

Jeg er akkurat tilbake fra butikken. Utsatte det bare 1,5 time eller noe sånt 
jeg kan egentlig bestille på meny og få levert på døra fra den lokale meny butikken som er typ 5 min unna