Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er den bodyen fra? Den var så søtDa har samboer bestemt at kommende bestemor skal få nyheten i helgen da hun også skal til spikerteltet. Hun er veldig gla i å tilby vin, og han ønsket å skåne meg litt for spørsmål og mas som kan bli litt mye for meg Såååå da var det bare å fikse alt klartVis vedlegget 398060
H&M, vi har kjøpt samme settet med vanlig bodyHvor er den bodyen fra? Den var så søt
H&M ja Kjøpte det største settet med nattdrakt og smikke i tilleggHvor er den bodyen fra? Den var så søt
Følte det samme rett før timen min i dag Var jo helt svett etterpå når alt var bra og jeg fikk landa! Det gjør så godt å få den gode beskjeden, så du må bare glede degVet ikke om jeg skal le eller grine av meg selv! Er så redd for dårlige nyheter på TUL i morgen at jeg de siste dagene har vurdert å avlyse timen, bare sånn at jeg kan leve lykkelig gravid noen uker til og det er offentlig TUL Eventuelt om jeg begynner å blø ved slutt på progesteron.. Samtidig så er jeg tidenes kontrollfreak og eier ikke ro i sjela til å vente så lenge. Vil vite, men vil ikke vite. Symptomer har jeg jo, men den konstante usikkerheten på om alt er bra gjør at jeg er så ubesluttsom nå
Har det på akkurat samme måten før ultralyd. Jeg er sikker på at det går fint! Og tenk så fint det kommer til å føles etterpåVet ikke om jeg skal le eller grine av meg selv! Er så redd for dårlige nyheter på TUL i morgen at jeg de siste dagene har vurdert å avlyse timen, bare sånn at jeg kan leve lykkelig gravid noen uker til og det er offentlig TUL Eventuelt om jeg begynner å blø ved slutt på progesteron.. Samtidig så er jeg tidenes kontrollfreak og eier ikke ro i sjela til å vente så lenge. Vil vite, men vil ikke vite. Symptomer har jeg jo, men den konstante usikkerheten på om alt er bra gjør at jeg er så ubesluttsom nå
Følte det samme rett før timen min i dag Var jo helt svett etterpå når alt var bra og jeg fikk landa! Det gjør så godt å få den gode beskjeden, så du må bare glede deg
Har det på akkurat samme måten før ultralyd. Jeg er sikker på at det går fint! Og tenk så fint det kommer til å føles etterpå
Min lege sa at blodprøvene skal taes 12+0 og ikke tidligere. Hvorfor vet jeg ikkeMå kanskje tenke på å bestille legetime snart, er ett eller annet sted mellom 8-11 uker på vei nå (ustabil syklus!), har UL om 3 uker men bør kanskje få tatt blodprøver osv før det. Men husker ikke om man må ha en «legetime» også samtidig eller om jeg bare kan få time til blodprøver. Hva har dere andre gjort?
Samme herVet ikke om jeg skal le eller grine av meg selv! Er så redd for dårlige nyheter på TUL i morgen at jeg de siste dagene har vurdert å avlyse timen, bare sånn at jeg kan leve lykkelig gravid noen uker til og det er offentlig TUL Eventuelt om jeg begynner å blø ved slutt på progesteron.. Samtidig så er jeg tidenes kontrollfreak og eier ikke ro i sjela til å vente så lenge. Vil vite, men vil ikke vite. Symptomer har jeg jo, men den konstante usikkerheten på om alt er bra gjør at jeg er så ubesluttsom nå
Har jeg ikke hørt før.. Jeg var på svangerskapskontroll på mandag, og da tok jeg mange blodprøver og urinprøve..Min lege sa at blodprøvene skal taes 12+0 og ikke tidligere. Hvorfor vet jeg ikke
Min lege sa at blodprøvene skal taes 12+0 og ikke tidligere. Hvorfor vet jeg ikke
Min lege sa at blodprøvene skal taes 12+0 og ikke tidligere. Hvorfor vet jeg ikke
Har jeg ikke hørt før.. Jeg var på svangerskapskontroll på mandag, og da tok jeg mange blodprøver og urinprøve..
Du kom meg i forkjøpet St.Olavs vil ikke at man skal ta før uke 8Det var retningslinjene før, så da er de nok ikke helt oppdaterte. Nå er det mellom uke 6 og 12 som er anbefalt.
Min og. Leverte bare urinprøve 6+4 og fikk neste time etter offentlig tidlig ultralyd (13+4) hvor blodprøver og alt annet skal gjøres.Min lege sa at blodprøvene skal taes 12+0 og ikke tidligere. Hvorfor vet jeg ikke