Skravletråd

Newbie her.. Hva er greia med skjult forum?
Kun de som er medlem i termingruppen og som fyller visse vilkår (må ha Nick, står på terminlisten, har x antall innlegg o.l) får tilgang til skjult forum. Ofte blir det mye mer aktivitet der enn på åpent forum. Min erfaring er at man får veldig fin kontakt med de andre på skjult forum, mange tør å være litt mer «intime» og åpne der.

Må sikkert ha flere innlegg jeg da, veit bare ikke hva jeg skal skrive om. Jeg kan fortelle at jeg nesten begynte å gråte når jeg besøkte Smaken av Italia i dag. Ikke det at jeg kan spise favorittene mine derfra, men det var bare så mye digg, at jeg fikk tårer i øya. Og ja, er utdanna innen mat

Må sikkert ha flere innlegg jeg da, veit bare ikke hva jeg skal skrive om. Jeg kan fortelle at jeg nesten begynte å gråte når jeg besøkte Smaken av Italia i dag. Ikke det at jeg kan spise favorittene mine derfra, men det var bare så mye digg, at jeg fikk tårer i øya. Og ja, er utdanna innen mat
Fins flere tråder du kan poste i daglig, også har vi jo selvfølgelig lekene våre, så det gjør det lett å få opp aktiviteten :D

Kjør på i lekene! Jeg kom litt sent inn i skjult sist da jeg var ny, men det gikk helt fint. Var aktivitet i både åpent og skjult.

50% sykemeldt etter en operasjon i februar. Ikke jobbedag i dag. Da er det bare å finne sengen. Makan til trøtthet skal man lete lenge etter :bored: :whacky011

2.gangs gravid her☺️ Er der noen som var ekstremt kvalm i første svangerskap( på grensa til hyperemesis) men nå andre gang ikke er noe kvalm og som det har gått bra med? Jeg er ikke kvalm denne gangen, og føler liksom at det er noe som er feil…Skal ha tul 31. august

2.gangs gravid her☺️ Er der noen som var ekstremt kvalm i første svangerskap( på grensa til hyperemesis) men nå andre gang ikke er noe kvalm og som det har gått bra med? Jeg er ikke kvalm denne gangen, og føler liksom at det er noe som er feil…Skal ha tul 31. august
Du gir meg håp! Jeg var så intenst kvalm sist. Livskvaliteten var dårlig pga det. Er kun 4+2 idag. Men ikke blitt kvalm enda. Føler meg ganske bra, faktisk. (Jinx??)

Sniker litt da jeg nå er 1 uke for sen med mensen, fått svake positiv tester men usikker på om det er skygge eller ikke :nailbiting: tok siste testen jeg hadde på mandag og får ikke flere før fredag :rolleyes: forrige syklus tullet litt også, men da var den kun 3 dager sen og blendahvite tester. Pga sen eggløsning og mens er jeg usikker på evt termin, men er i slutten av april såfall.

Er veldig glad for dette forumet, tror mannen snart vil bli lei av å snakke om (les: høre om :angelic:) graviditet, baby og babyutstyr om jeg ikke roer ned.. :p Men det er så mye spennende som skjer nå, hvordan kan man tenke på andre ting?! :p

Har sånn mageknip etter lunsjen, at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg?! Uææ ..:hungover:

Back
Topp