Gjett hvem som har kjøpt seg mammaklær allerede?!
Denne kjolen var så søt at den måtte jeg ha uansett. Ser nå at den er blitt 20% billigere etter jeg bestilte
Også hadde de leggings på tilbud, så hev den med, for må jo prøve en før eller siden.
Begge er veldig komfortable og passer fint, men med god plass å vokse i
Har også bestilt meg en ammeBH som Hunkemøller hadde på supertilbud fordi de hadde bare to størrelser igjen, bare for å ha prøvd det også, siden jeg har gått opp to cuper allerede
Denne kjolen var så søt at den måtte jeg ha uansett. Ser nå at den er blitt 20% billigere etter jeg bestilte

Også hadde de leggings på tilbud, så hev den med, for må jo prøve en før eller siden.
Begge er veldig komfortable og passer fint, men med god plass å vokse i
Har også bestilt meg en ammeBH som Hunkemøller hadde på supertilbud fordi de hadde bare to størrelser igjen, bare for å ha prøvd det også, siden jeg har gått opp to cuper allerede

Så fikk jeg svar for noen dager siden på helsenorge om hvilken blodtype jeg hadde, jern og litt slikt. Siden jeg jo er helsepersonell selv er jeg litt interessert i å følge med på verdier osv, og så jo på helsekortet for gravide at det skulle vært tatt en del infeksjonsprøver også, feks HIV og hepatitt. Så ringte legekontoret for å få bekreftet at det ikke var påvist noen av disse. Hun jeg snakket med sa bare at det ikke stod noe om det, så da tenkte jeg jaja, kanskje det ikke skulle tas likevel. I dag så fikk jeg melding på helsenorge av fastlegen om at mikrobiologisk avdeling på sykehuset ikke hadde mottatt ene blodprøven. Men egentlig tror jeg den ikke ble tatt, at det skjedde en feil med lappene jeg fikk med meg og at sekretæren ikke sendte med meg alle prøvelappene. Såå da må jeg tilbake for å ta ny prøve. Men skal ringe i morgen og spørre om de kan gjøre det klart så jeg kan dra rett på sykehuset i stedet. Ble litt langt dette, men litt kjedelig når jeg vet det resulterer i 2-3-4-5 nye stikk! Men feil kan skje, ingen krise akkurat