Skravletråd

Hatt sex i det siste? Det kan lage ufarlige småblødninger..

Men jeg skjønner redselen din, jeg går egentlig også å venter på en blødning fordi det murrer så sykt i korsryggen... har ikke oppdaget blod hittil dette svangerskapet. Har du tenkt på tidlig ul?
Nei, en ukes tid siden sist vi hadde sex. Har dog ikke blødd noe mer i dag, så håper virkelig det bare ble med det.

Hahah, det må til :laughing002 Testen du la ut på onsdag var så sterk at jeg ville sagt den burde slå ut på 3+. Så du får garantert 3+ veldig snart! Når tenker du teste?
Tok en i dag (ikke fra den pakken der, men fra pakke nr 2, hehe), og den viste 2-3 enda. Så vet ikke om jeg kanskje bør vente til søndag i det minste :dead:

Testet positivt ekstremt tidlig jeg og. 8dpo. Ser ut til at termin bli 2.4, eller 1.4. Men må regner med fødsel i februar/mars. Men siden jeg aldri har vært på dette forumet før tok det litt tid før jeg fant frem. Mange år på snartmamma og andre forum, men ikke her.

Jeg er fortsatt i sjokk etter dagens UL.
Tvillinger?

Testet positivt ekstremt tidlig jeg og. 8dpo. Ser ut til at termin bli 2.4, eller 1.4. Men må regner med fødsel i februar/mars. Men siden jeg aldri har vært på dette forumet før tok det litt tid før jeg fant frem. Mange år på snartmamma og andre forum, men ikke her.

Jeg er fortsatt i sjokk etter dagens UL.
Tvillinger?

Jaja, fortsatt gravid 1-2 uker da, selv om strimlene er svake :banghead: Er vel 4+0 i dag. Spyr snart av strimler:arghh: Skaper unødvendig stress :shifty:

Bah! Synes strimlene mine øker for fort, og fikk nettopp bittelitt rosa på dopapiret, så nå er jeg livredd for blæremola eller å miste. Orker ikke dette :nailbiting:

Veldig positive tester veldig tidlig. Men nei. Så det med en gang på UL før hun sa noe. Er ekstra kvalm og synes magen begynner å vise litt siste to tre dagene.

Fikk beskjed om at det ofte er mye mer symtomer i første trimester med tvillinger.

Ikke noe mer på papiret i går kveld eller i dag, så satser på den lille blødningen var uskyldig og ikke starten på noe stort og skummelt som jeg rakk å se for meg :D

Ikke noe mer på papiret i går kveld eller i dag, så satser på den lille blødningen var uskyldig og ikke starten på noe stort og skummelt som jeg rakk å se for meg :D
Idag var det min tur til å ha miniblødning. Ga seg veldig fort, håper det ikke var noe…

Den følelsen når Normal sine tester er bedre enn Makesure :bored: Jeg må ha kjøpt et dårlig parti fra Makesure tror jeg.. På Normal sin test er jo streken mye nærmere kontrollstreken i farge .. Det gav meg heldigvis litt sinnsro. Hvertfall når jeg har lest at Normal sine egentlig er dårlige:taunt014

Mannen er så søt, han sender meg melding hver dag mens han er på jobb for å høre hvordan jeg har det. I dag fortalte pappa-appen han at ingefærøl hjelper mot morgenkvalme, så nå vil han kjøpe det til meg :hilarious:

Har alltid hatt småblødninger i mine normale graviditeter og har spotting enda. Da jeg hadde SA hadde jeg ikke det da, men hadde blødning plustekig som tok seg kraftig opp.

Back
Topp