Skravletråd

Er det noen flere som får helt sinnsykt mageknip/luft i magen til tider? Jeg våknet rundt 00:00 og det var så vondt at jeg ble kvalm… Tok meg gode 30 minutter og en runde på do før det ga seg litt, men er fortsatt småvondt :oops: Ingen blod og håper heller ikke dette er noe farlig ❤️
Ja o_O På søndag hadde jeg konstant knip helt øverst i magen, rett under ribbena. Helt forferdelig. Men det er vanlig å få mer luft i magen pga hormonene, så jeg tenker det er sånn det er bare.

Er det noen flere som får helt sinnsykt mageknip/luft i magen til tider? Jeg våknet rundt 00:00 og det var så vondt at jeg ble kvalm… Tok meg gode 30 minutter og en runde på do før det ga seg litt, men er fortsatt småvondt :oops: Ingen blod og håper heller ikke dette er noe farlig ❤️
Jepp jeg har hatt mye vondt i magen pga luftsmerter/knip/sult... også kjent ut som at maten satt fast i magesekken :hilarious:

Ja, fy faen! Hadde det skikkelig hindagen, ble litt redd. Det gikk over etter.. minutter, men det føltes så lenge ut. Men det skal visst være normalt. Var helt nederst i magen forresten

Noen som vet om restauranter bruker å ha alkoholfri vin? :confused004 Mistenker det er dårlig på den fronten, men har ikke sjekket det ut

Noen som vet om restauranter bruker å ha alkoholfri vin? :confused004 Mistenker det er dårlig på den fronten, men har ikke sjekket det ut
Tror det pleier å være dårlig der altså, men de skal jo ha alkoholfrie alternativer. Noen steder kan være litt bedre å ha typ eplemost, lemonade, virgin drinker osv. men en god del har jo bare mineralvann :wtf:

Tror det pleier å være dårlig der altså, men de skal jo ha alkoholfrie alternativer. Noen steder kan være litt bedre å ha typ eplemost, lemonade, virgin drinker osv. men en god del har jo bare mineralvann :wtf:
Mistenker og det! Skal ut å spise i dag med venner og partnere, er ikke klar for å dele det med alle enda. Så hadde tenkt vi skulle være tidlig ute og dermed rekke å bestille alkoholfri vin før nestemann kom. Men spørs om det er noe alternativ, finner ikke drikkemeny til restauranten heller.

Mistenker og det! Skal ut å spise i dag med venner og partnere, er ikke klar for å dele det med alle enda. Så hadde tenkt vi skulle være tidlig ute og dermed rekke å bestille alkoholfri vin før nestemann kom. Men spørs om det er noe alternativ, finner ikke drikkemeny til restauranten heller.
Kan være lurt å være tidlig ute ja, du får sikkert servitøren med på laget, worst case blir det vel eplejuice i vinglass :hilarious:

Kan være lurt å være tidlig ute ja, du får sikkert servitøren med på laget, worst case blir det vel eplejuice i vinglass :hilarious:
Ja tenkte forhøre meg med servitøren først :laughing002 Har mannen og hun venninnen som vet det med meg. Mannen kjører, men hvis de ikke har noe alternativ som ligner vin, så blir venninnen min og drikke av begge våre vinglass :laughing002 Vi roterer de bare litt frem og tilbake så de blir tomme etterhvert. Satser på vi finner en løsning. Vi er hvertfall 3 i lag om hemmeligholdet :angelic:

Nettopp fått blodprøvesvar fra fastlegen og hcg var 24 000 så det stemte med 7 uker ca sa han (er 6+4). Var visst CMV og toxoplasma negativ så blir å diskutere med bedriftslegen i morgen mtp jobb med barn om jeg i det hele tatt får jobbe med små barn. Den forrige bedriftslegen min sa jeg måtte fritas fra jobb med barn under 6 år og siden jobben ikke kunne tilrettelegge for det ble jeg satt på sykepenger. Håper ikke det er tilfelle nå som jeg skal jobbe 6 mnd på en barneavdeling ellers mister jeg mye av opplæringstiden....

Nå har vi jo fått en del nye, så det går nok fort fra nå av :D
Ja, sjukt at det føres folk opp på 27.april allerede :D Husker jeg drev å fulgte med her inne om noen skulle publisere noe helt i starten. Jeg fikk positiv test 3+2/9dpo, og har termin 1.april, så var nok blant de første som var klar for dette forumet. Men så har det jo dryppet folk inn jevnt og trutt! Men nokså mange de siste dagene.

Ja, sjukt at det føres folk opp på 27.april allerede :D Husker jeg drev å fulgte med her inne om noen skulle publisere noe helt i starten. Jeg fikk positiv test 3+2/9dpo, og har termin 1.april, så var nok blant de første som var klar for dette forumet. Men så har det jo dryppet folk inn jevnt og trutt! Men nokså mange de siste dagene.
Ja! Og ja husker det, du var jo nesten den eneste her i en liten stund før vi andre fikk komme etter :hilarious: Er nå 2 uker siden jeg testet positivt!

Back
Topp