Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå kom jeg på at jeg glemte å ringe legen for å høre om han ville ha meg inn før den timen jeg bestilte selv. Prøvde å ringe forrige fredag, men ja, telefontidene er så rare.. Fikk time hos jordmor da, så tror ikke jeg gidder å prøve igjen Lykke til med å få tak i dem!Prøvde å ringe jordmor i dag, meeen de har jo helt odde telefontider. Får prøve igjen i morgen..
Da har vi samme termin er det første din?Med kun 1 test, så vil jeg ikke sette meg opp på terminliste enda - men om streken på testen blir sterkere så blir termin 6. eller 9.april. Litt usikker om jeg skal følge menstermin eller eggløsningsdato..
Blir min nr 3Da har vi samme termin er det første din?
Uff, aldri gøy å være syk har selv hadd kronisk toalettgåinghelt siden kl 1 i natt så var hjemme fra jobbdet viste seg at hodepinen var starten på en skikkelig sykdom - vondt i hele kroppen, feber, vondt i øynene, svimmel, hele pakken. Jeg har vært hjemme to dager fra jobb. Men det var ikke korona da, i det minste
Så bra! Noen venner av meg kom på at jeg straks har bursdag, og alle var klar for å feste, men jeg sa jeg ikke hadde lyst De vet at vi prøver, så de hadde nok skjønt det med én gang hvis de så jeg ikke drakk.. Vil helst ikke fortelle dem dette helt ennå!I går var jeg på familiefest, hvor det ble en del alkohol. Hadde med meg en halv flaske alkoholfri rødvin som jeg hadde hellet over på en vanlig rødvinsflaske. Sa bare jeg hadde en rest igjen fra helgen Gikk utmerket! Fikk til og med blandet meg en drink med bare blandevannet Dette er en gjeng hvor det ville blitt spørsmål og spekulasjoner hvis jeg ikke hadde drukket. Blir gøy når jeg i september kan fortelle de nyheten!
Nei da er det kanskje like greit å droppe bursdagsfeiring! Du får late som om 29 ikke er noe stor dag, og at du «tar det igjen» når du blir 30 Selvom det neppe blir noe storfeiring med en 4 mnd gammel baby haha, men det trenger jo ikke de å vite.Så bra! Noen venner av meg kom på at jeg straks har bursdag, og alle var klar for å feste, men jeg sa jeg ikke hadde lyst De vet at vi prøver, så de hadde nok skjønt det med én gang hvis de så jeg ikke drakk.. Vil helst ikke fortelle dem dette helt ennå!
Hahaha ja Trenger virkelig venner som jeg fint kan henge med uten alkohol i bildet, det kommer nok nå med barnNei da er det kanskje like greit å droppe bursdagsfeiring! Du får late som om 29 ikke er noe stor dag, og at du «tar det igjen» når du blir 30 Selvom det neppe blir noe storfeiring med en 4 mnd gammel baby haha, men det trenger jo ikke de å vite.
Ja det hadde jo vært fint! Håper og man kan finne noen likesinnede i nærområdet som man kommer overens medHahaha ja Trenger virkelig venner som jeg fint kan henge med uten alkohol i bildet, det kommer nok nå med barn
Kom gjennom i dag, jordmor skal ringe meg opp etterhvert. Vet ikke om det blir i dag eller over helgen, men det er ikke så nøye. Sist svangerskap hadde jeg første konsultasjon sent i uke 7, så regner med at det blir noe tilsvarende nå. Jeg ønsker meg konsultasjon så sent som mulig på dagen, og kan godt vente litt.Nå kom jeg på at jeg glemte å ringe legen for å høre om han ville ha meg inn før den timen jeg bestilte selv. Prøvde å ringe forrige fredag, men ja, telefontidene er så rare.. Fikk time hos jordmor da, så tror ikke jeg gidder å prøve igjen Lykke til med å få tak i dem!
Jepp, «bare» vondt i halsen og ryggen. Var til og med på jobb i dag, men hodet var ikke helt med - hadde kommer halvveis før jeg innså at PCen lå hjemmeUff, aldri gøy å være syk har selv hadd kronisk toalettgåinghelt siden kl 1 i natt så var hjemme fra jobb
Håper du er bedre nå
Mye bedre nå, jobb i dagJepp, «bare» vondt i halsen og ryggen. Var til og med på jobb i dag, men hodet var ikke helt med - hadde kommer halvveis før jeg innså at PCen lå hjemme
Hvordan går det med deg? Ikke gøy med dårlig mage!
Hvis du går inn på www.babypakker.no så har Skoringen en gratis pakke hvor man blant annet får sko gratis til babyOg da har jeg begynt å se på babysko.. Har sendt meldinger til tre selgere som selger babysko til 150kr, det var en så god pris at mannen gikk med på det Men spørs om de gidder å sende da Har bare såå lyst på et bittelite par med sko, bryr meg egentlig ikke om de blir brukt, men vil jo helst ikke betale mye
Man får vel et par gratis skinntøfler når barnet fyller ett år. Fine tøfler, vi brukte de i barnehagen fram til de ble for små.Hvis du går inn på www.babypakker.no så har Skoringen en gratis pakke hvor man blant annet får sko gratis til baby