Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Whaaaaat???Testet positivt ekstremt tidlig jeg og. 8dpo. Ser ut til at termin bli 2.4, eller 1.4. Men må regner med fødsel i februar/mars. Men siden jeg aldri har vært på dette forumet før tok det litt tid før jeg fant frem. Mange år på snartmamma og andre forum, men ikke her.
Jeg er fortsatt i sjokk etter dagens UL.
Er det en facebookgruppe for april 23?
Gratulerer så masseTestet positivt ekstremt tidlig jeg og. 8dpo. Ser ut til at termin bli 2.4, eller 1.4. Men må regner med fødsel i februar/mars. Men siden jeg aldri har vært på dette forumet før tok det litt tid før jeg fant frem. Mange år på snartmamma og andre forum, men ikke her.
Jeg er fortsatt i sjokk etter dagens UL.
Hahah, det må til Testen du la ut på onsdag var så sterk at jeg ville sagt den burde slå ut på 3+. Så du får garantert 3+ veldig snart! Når tenker du teste?Koster å være kar (eller sinnssyk dame), si.
Pakke nr 3 på 1,5 uke. Håper en av disse to gir meg 3+ da
Uff, det skjønner jeg! Ikke så mye man kan gjøre heller enn å vente og se…Åh, nå blir jeg litt redd her! Såvidt litt rosa på papiret nå nettopp når jeg var på do. Ikke hatt noe slik tidligere. Er selvsagt for tidlig å konkludere noe som helst, men kjente jeg ble skikkelig redd. Blir å bare gå å vente på blødning i dag.
Jeg hadde samme forrige uke. Blei aldri mer blødning heldigvis. Krysser fingrene for ein ufarlig blødning.Åh, nå blir jeg litt redd her! Såvidt litt rosa på papiret nå nettopp når jeg var på do. Ikke hatt noe slik tidligere. Er selvsagt for tidlig å konkludere noe som helst, men kjente jeg ble skikkelig redd. Blir å bare gå å vente på blødning i dag.
Nei er jo ikke det, men hjelp så skummelt!Uff, det skjønner jeg! Ikke så mye man kan gjøre heller enn å vente og se…
Takk Håper det er det samme for meg. Hvor mye kom på papiret? Foreløpig bare ørlite rosa/brunt, så friker ikke helt ut enda. Selvom jeg blir ganske stresset av å ikke vite! Men har aldri vært vant med mellomblødninger i menstruasjonssyklus, og ingen antydning til blod tidligere i svangerskapet. Så har liksom ikke tenkt jeg kom til å blø noe.Jeg hadde samme forrige uke. Blei aldri mer blødning heldigvis. Krysser fingrene for ein ufarlig blødning.
Det var bare litt brunt på papiret, men har hatt antydning til farget utflod også en gang. Tror det er relativt vanlig å ha litt småblødninger når ting strekkes og endres, i tillegg til skjøre slimhinner. Men forstår at du blir urolig.Nei er jo ikke det, men hjelp så skummelt!
Takk Håper det er det samme for meg. Hvor mye kom på papiret? Foreløpig bare ørlite rosa/brunt, så friker ikke helt ut enda. Selvom jeg blir ganske stresset av å ikke vite! Men har aldri vært vant med mellomblødninger i menstruasjonssyklus, og ingen antydning til blod tidligere i svangerskapet. Så har liksom ikke tenkt jeg kom til å blø noe.
Ja vet jo egentlig at det er ganske vanlig! Men litt skremmende når det er første gangen, og man ikke vet hva det betyr enda eller om det er uskyldigJeg har alltid blød mye. Spesielt i disse ukene her. Så at jeg ikke har hatt en eneste dråpe enda er litt utrolig.
Hatt sex i det siste? Det kan lage ufarlige småblødninger..Ja vet jo egentlig at det er ganske vanlig! Men litt skremmende når det er første gangen, og man ikke vet hva det betyr enda eller om det er uskyldig
Preglife og Flo Lastet ned Preggers også, men synes bare det er irriterende at de skal sammenligne fosterets størrelse med insekter og plastperler…. Og «designe sin egen baby»… samtidig har de smarte sjekklister, så kanskje jeg laster den ned når det nærmer segHvilken app bruker dere til å følge graviditeten ?
Jordmor og helsestajsonen anbefaler helseoversikt!Hvilken app bruker dere til å følge graviditeten ?
Den brukte jeg faktisk sist. Syns den var grei. Grei for mannen å bruke ogJordmor og helsestajsonen anbefaler helseoversikt!