Ai, det er vondt det Hehe, fort gjort da!Knekt kragebein og noen ribbein stakkar nei den har ikke det, vi titta på det etterpå og et bare vi som har susa noe fryktelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai, det er vondt det Hehe, fort gjort da!Knekt kragebein og noen ribbein stakkar nei den har ikke det, vi titta på det etterpå og et bare vi som har susa noe fryktelig
Ja stakkar, skulle kose seg hele helgen men moroa endte fortAi, det er vondt det Hehe, fort gjort da!
WUHUUU2005 innlegg!!
Her går det unna!2005 innlegg!!
Tror alle har veldig lyst på skjult forum så fort som muligHer går det unna!
Ja absolutt!Tror alle har veldig lyst på skjult forum så fort som mulig
Jeg har venta på deg i hele dag Brooke!Jeg skal visst joine dere jenter
Jeg syns det var litt skummelt men måtte bare hoppe i det, er visst gravid såJeg har venta på deg i hele dag Brooke!
VELKOMMEN
Fully forståelig men hjertelig velkommen er du uansett Så kult å se streken din bli sterkere og sterkereJeg syns det var litt skummelt men måtte bare hoppe i det, er visst gravid så
Tusen takk for det ja, nå Kjenner jeg det på kroppen nå også, er liksom ingen tvilFully forståelig men hjertelig velkommen er du uansett Så kult å se streken din bli sterkere og sterkere
Velkommen til maiJeg skal visst joine dere jenter
Heihei.
Da havnet jeg plutselig her inne jeg også. Gravid med barn nr to og har en gutt fra før
Er det flere 2 gangs fødende her?
Noen som har tips mot hoste for små barn?
Så flinke dere er! Hvordan farge maler dere huset i?Er vel berre til og hoppe i det og starte malinga. Er så møkka lei no Men håpar vi blir heilt ferdig med tre av sidene no i helga + rundt vindua og renske opp i takrennene. For på mandag fær nok stillasen og TAKET ER FERDIG!
Gledar meg til svigers kjem, så dei kan hjelpe oss med og fikse opp igjen inne