Takk for tips! Det gikk ned på høykant!Vi har brukt mye honning i lunket vann etter ho fylte året. Funker veldig bra her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips! Det gikk ned på høykant!Vi har brukt mye honning i lunket vann etter ho fylte året. Funker veldig bra her
Takk, du også fine!Good morning ladies , håper alle får en fortreffelig lørdag
Så flinke dere er! Hvordan farge maler dere huset i?
Vi også skal male til mørk grå snartAske. Frå kvitt til mørk grå
Vi gikk bra Rosa til HvitAske. Frå kvitt til mørk grå
Rosa Ja, det er spenstigVi gikk bra Rosa til Hvit
Ja, altså naboene synes det var litt trist at det rosa forsvant , ikke jegRosa Ja, det er spenstig
Hæ, hvorfor gjorde dem det? Eldre hus dette eller?Ja, altså naboene synes det var litt trist at det rosa forsvant , ikke jeg
Vi gikk bra Rosa til Hvit
Hei og velkommenHeisann jenter!
Førstegangs på 33 år her, og ny på forumet. Ser frem til å skravle litt med dere fremover. Er veldig nytt og spennende dette, og er 5+0 i dag. Er det mange som er førstegangs her, forresten?
I kveld skal vi på middag hos et vennepar. Litt spent på om unnskyldningen for ikke å drikke blir "kjøpt". Men har tenkt å kjøre, og skylde på at det er så dyrt for taxi - noe som forsåvidt er sant. Det er bare ikke helt typisk meg å være den som kjører.
Hei og velkommen
Jeg er også førstegangs gravid Dyr taxi var ikke dumt å skylde på
Har alle en fin lørdagskveld?
Vi kjøpte mannen sitt barndomshjem og renoverte det, mye arbeid men definitivt verdt det Fikk trapp 2 uker før sønnen vår ble født, til da gikk vi ut via ei trapp på verandaen, stress for ei høygravid eiHæ, hvorfor gjorde dem det? Eldre hus dette eller?
Jeg gjør akkurat det samme, fant akkurat den vogna jeg ville ha, full pakke, the whole shabang! Til 1500 kr Nypris er 17000!!! Mannen kommer til å bli rimelig oppgitt hvis jeg kjøper Men hvis samboer sier kjør på så hadde jeg ikke nølt et sekund jeg Men ellers fin kveldJa, har vel det. Til tross for at regnet som ikkje var meldt, kom i mengder... Så no prøvar eg og sitte på henda for ikkje å kjøpe vogn via finn. Hjelper ikkje at sambuar seier kjør på, du bestemmer
Har du ein fin laurdag då?
Var egentlig veldig kult, men rosa blekes veldig fort i sola, så på solsiden var huset grått, og på skyggesiden rosa, trengtes litt kjærlighetHaha, så gøy med rosa hus! Kunne aldri tenkt meg det sjølv, men syns folk er bra tøffe som tørr trå vekk frå dei "normale" husfargane
Å så kult! Det samme har svigerinna min gjort faktisk Ja det kan jeg skjønneVi kjøpte mannen sitt barndomshjem og renoverte det, mye arbeid men definitivt verdt det Fikk trapp 2 uker før sønnen vår ble født, til da gikk vi ut via ei trapp på verandaen, stress for ei høygravid ei
Jeg gjør akkurat det samme, fant akkurat den vogna jeg ville ha, full pakke, the whole shabang! Til 1500 kr Nypris er 17000!!! Mannen kommer til å bli rimelig oppgitt hvis jeg kjøper Men hvis samboer sier kjør på så hadde jeg ikke nølt et sekund jeg Men ellers fin kveld
Heisann jenter!
Førstegangs på 33 år her, og ny på forumet. Ser frem til å skravle litt med dere fremover. Er veldig nytt og spennende dette, og er 5+0 i dag. Er det mange som er førstegangs her, forresten?
I kveld skal vi på middag hos et vennepar. Litt spent på om unnskyldningen for ikke å drikke blir "kjøpt". Men har tenkt å kjøre, og skylde på at det er så dyrt for taxi - noe som forsåvidt er sant. Det er bare ikke helt typisk meg å være den som kjører.