Skravletråd

Heisann jenter! :)

Førstegangs på 33 år her, og ny på forumet.:shy: Ser frem til å skravle litt med dere fremover. Er veldig nytt og spennende dette, og er 5+0 i dag. Er det mange som er førstegangs her, forresten? :love2

I kveld skal vi på middag hos et vennepar. Litt spent på om unnskyldningen for ikke å drikke blir "kjøpt". Men har tenkt å kjøre, og skylde på at det er så dyrt for taxi - noe som forsåvidt er sant. :wacky: Det er bare ikke helt typisk meg å være den som kjører.:smiley-angelic006

Førstegangs på 33 år her, og ny på forumet.:shy: Ser frem til å skravle litt med dere fremover. Er veldig nytt og spennende dette, og er 5+0 i dag. Er det mange som er førstegangs her, forresten? :love2

I kveld skal vi på middag hos et vennepar. Litt spent på om unnskyldningen for ikke å drikke blir "kjøpt". Men har tenkt å kjøre, og skylde på at det er så dyrt for taxi - noe som forsåvidt er sant. :wacky: Det er bare ikke helt typisk meg å være den som kjører.:smiley-angelic006
Hei og velkommen :joyful:
Jeg er også førstegangs gravid :rolleyes: Dyr taxi var ikke dumt å skylde på :happy:

Har alle en fin lørdagskveld? :joyful:

Har alle en fin lørdagskveld? :joyful:

Ja, har vel det. Til tross for at regnet som ikkje var meldt, kom i mengder... Så no prøvar eg og sitte på henda for ikkje å kjøpe vogn via finn. Hjelper ikkje at sambuar seier kjør på, du bestemmer :wacky:

Har du ein fin laurdag då? :D

Hæ, hvorfor gjorde dem det? Eldre hus dette eller? :hilarious:
Vi kjøpte mannen sitt barndomshjem og renoverte det, mye arbeid men definitivt verdt det :joyful: Fikk trapp 2 uker før sønnen vår ble født, til da gikk vi ut via ei trapp på verandaen, stress for ei høygravid ei :hilarious:

Ja, har vel det. Til tross for at regnet som ikkje var meldt, kom i mengder... Så no prøvar eg og sitte på henda for ikkje å kjøpe vogn via finn. Hjelper ikkje at sambuar seier kjør på, du bestemmer :wacky:

Har du ein fin laurdag då? :D
Jeg gjør akkurat det samme, fant akkurat den vogna jeg ville ha, full pakke, the whole shabang! Til 1500 kr :eek: Nypris er 17000!!! Mannen kommer til å bli rimelig oppgitt hvis jeg kjøper :hilarious: Men hvis samboer sier kjør på så hadde jeg ikke nølt et sekund jeg :hilarious: Men ellers fin kveld :joyful:

Haha, så gøy med rosa hus! Kunne aldri tenkt meg det sjølv, men syns folk er bra tøffe som tørr trå vekk frå dei "normale" husfargane :woot:
Var egentlig veldig kult, men rosa blekes veldig fort i sola, så på solsiden var huset grått, og på skyggesiden rosa, trengtes litt kjærlighet :p

Vi kjøpte mannen sitt barndomshjem og renoverte det, mye arbeid men definitivt verdt det :joyful: Fikk trapp 2 uker før sønnen vår ble født, til da gikk vi ut via ei trapp på verandaen, stress for ei høygravid ei :hilarious:
Å så kult! Det samme har svigerinna min gjort faktisk :joyful: Ja det kan jeg skjønne :hilarious:

Jeg gjør akkurat det samme, fant akkurat den vogna jeg ville ha, full pakke, the whole shabang! Til 1500 kr :eek: Nypris er 17000!!! Mannen kommer til å bli rimelig oppgitt hvis jeg kjøper :hilarious: Men hvis samboer sier kjør på så hadde jeg ikke nølt et sekund jeg :hilarious: Men ellers fin kveld :joyful:

Oi, det var billeg! Då hadde nok eg slått til :hilarious: Dei eg har funne, med litt ekstra utstyr som regntrekk, myggnetting og adaptere til bilstol, ligg alle på rundt 6000,- Nypris utan tilbehør er rundt 12.000,-

Velkommen hit! :joyful::love2 Jeg har en sønn fra før, han blir to år nå, men føler jeg allerede har glemt mye fra sist, en veldig spennende og fin tid fremover da :joyful:

Spent på om de kjøper unnskyldningen! :joyful: Jeg hadde med alkoholfri vin og tenkte jeg skulle klare å slippe unna, men nei, det ble feiring av graviditet den kvelden for å si det sånn :hilarious:

Back
Topp