Skravletråd

Et godt tilbud er ikke alltid man er heldig å komme over.. men jeg forstår det kan være skummelt å kjøpe vogn så tidlig. Og den skal jo lagres lenge og :bored:
Det er sant :joyful: Men så forsåvidt nå også at den vogna har faste framhjul:hungover: det har jeg ikke så lyst på... Men ja den skal jo lagres lenge da ja...

Jeg kom over Emmaljunga søskenvogn til 2500 kr.. er også utrulig billig, men vet ikke om vi blir å trenge det? :sorry: Storebror er 2 år og 8 måneder når spiren kommer:oops:
Kan hende det er i grenseland tenker jeg? Men kan jo også være at han gjerne vil sitte mer i vogn når den lille også gjør det?:oops:

Det klør altså sånn i fingra! No fant eg ei til 5000,- med ymse tilbehør og mykje nærmare enn alle dei andre :facepalm:

Det klør altså sånn i fingra! No fant eg ei til 5000,- med ymse tilbehør og mykje nærmare enn alle dei andre :facepalm:
Ai ai ai, i fin stand også?:hilarious::eek:

Kan hende det er i grenseland tenker jeg? Men kan jo også være at han gjerne vil sitte mer i vogn når den lille også gjør det?:oops:
Ja, ble usikker.. Har jo to vogner fra før, en god og en sovevogn til barnehagen.. Får kanskje se an behovet :)

Ai ai ai, i fin stand også?:hilarious::eek:

Ser sånn ut, ja. Er 2017 modell, står ingenting om skavankar av noke slag og vogna seg nesten heilt ny ut på bildene.
Søkte litt rundt på kjøpe/selge gruppene her også, og der dukka det opp samme type vogn til 2000,- såååå sendte melding for litt info :hungover::hilarious:

Ser sånn ut, ja. Er 2017 modell, står ingenting om skavankar av noke slag og vogna seg nesten heilt ny ut på bildene.
Søkte litt rundt på kjøpe/selge gruppene her også, og der dukka det opp samme type vogn til 2000,- såååå sendte melding for litt info :hungover::hilarious:
Wow! Har ikke tenkt på det en gang jeg! Skal prøve å finne de gruppene her også! :eek:

Finner de ikke jeg? Kan du linke til dem? :joyful:

Kva drikker dåke andre her inne no om dagane? Føler det er ein heil del man som ikkje er så bra å få i seg, så her går det stort sett i vatn og oboy, sidan eg ikkje er noke særleg glad i rein melk. Men i dag kveld nyter eg ein iskald boks cola, tenker en i veka må vere lov :hilarious:

Kva drikker dåke andre her inne no om dagane? Føler det er ein heil del man som ikkje er så bra å få i seg, så her går det stort sett i vatn og oboy, sidan eg ikkje er noke særleg glad i rein melk. Men i dag kveld nyter eg ein iskald boks cola, tenker en i veka må vere lov :hilarious:
Jeg har drikki 1 glass cola idag ellers har jeg faktisk bare drikki isvann siden jeg fikk positiv test :bored: mest fordi det er det eneste jeg har hatt lyst på da :rolleyes:

Nå foreslo jeg vognkjøp i morgen, det ble nedstemt :shifty:

Ja, er å holder mine søsken med selskap mens pappa er i bryllup. Så da fikk jeg plutselig en barnefri kveld/natt, sove lenge i morgen:smiley-bounce012
Hørtes koselig ut :joyful:

Jeg har regnet på hvor mye koffein man kan drikke, og holder meg innenfor det. Drukket en del brus nå når jeg har vært syk for å lindre.
Men går mest i isvann, noen ganger saft for smak. Drikker koffeinfri kaffe. Og skal se om jeg finner noen gode koffeinfri te :) Drakk også alkoholfri eplecider til rekene i helga, det var godt :joyful:

Æsj da, han får angre når han ser hvor dyrt det egentlig er :eek:
Ja det sa jeg også, fant Stokke trailz pakke, nypris 12,500 til under 3000 :shifty: Men men, kjøper senere :joyful:

Vi er over halvveis til 5000 innlegg :happy093.:happy093.

Back
Topp