Skravletråd

Anulula

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
MayDay2021
Selv om vi ikke er så mange her inne enda så kommer det sikkert en tid hvor det er greit med en skravletråd ☺️ Bare til å fyre løs med alt og ingenting her inne ❤️
 
Jeg er hjemme for andre dag på rad hvor jeg ikke kan gå ut for å gjøre noe... venter på svar på koronatest siden jeg ble syk på onsdag, men tror det vare er pga barnehagestart at jeg er blitt forkjølet.. men kjeder meg så innmari mye da :wtf:
 
Jeg er hjemme for andre dag på rad hvor jeg ikke kan gå ut for å gjøre noe... venter på svar på koronatest siden jeg ble syk på onsdag, men tror det vare er pga barnehagestart at jeg er blitt forkjølet.. men kjeder meg så innmari mye da :wtf:

Håpar du får svar litt fort, er så drit og vente på det svaret der... Når eg tok testen for nokre veker sidan, fikk eg svar samme kveld.
 
Håpar du får svar litt fort, er så drit og vente på det svaret der... Når eg tok testen for nokre veker sidan, fikk eg svar samme kveld.
Ja, det hadde vært greit å vite, skal jobbe på mandag så jeg håper svaret kommer før så jeg slipper å ringe sjefen.. har allerede vært hjemme i 5 uker ferie nå, så jeg vet de savner meg :smiley-angelic001
 
Noen som har vært med på forum før? Jeg var med en gruppe fantastiske damer og noen pappaer for augustbarna 2019. Vi er fortsatt noen som har kontakt enda på Facebook og snap som er veldig kjekt :)
 
Har vært på forumet siden februar 2007:rolleyes: I terminforum med alle 4:Heartred Har fortsatt kontakt med ei herlig frøken fra 2012 gruppa, og flere herlige damer fra november 2018 gruppa:happy119
 
Vært på forum lenge men dette blir første barnet :joyful: Hadde vært kult med snap gruppe etterhvert?
 
Hvor lang levetid har batteriet til clear blue med uke indikator? Jeg tok min formiddag 4+0 og allerede dagen etter var den død :sour:
 
Hurra!! I dag ble digital positiv og jeg er GRAVID! Er så spent, takknemlig, lykkelig!
 
Back
Topp