Hahahha! FantastiskDet har jeg faktisk gjortBobilferie så ble det en tur ut for å hyle
![]()

tusen takkGratulerer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahha! FantastiskDet har jeg faktisk gjortBobilferie så ble det en tur ut for å hyle
![]()

tusen takkGratulerer![]()
Jeg endret min, da den også rekner feil. Prøv å flytt mens en dag bakEndra premom appen frå prøver til gravid. Og den meinar eg er 4+0 i dag. Om eg teller frå første mensdag, er eg 3+6. Men eg hadde veldig kort syklus sist (22 dagar) og den ligger ellers normalt på 24-25. Kva stemmer når første dag i siste menstruasjon var 26 juli? Blir liksom ikkje heilt klok på detta. Helseoversikt og preggers er enig med meg, men dei tek vel utgangspunkt i 28 dagars syklus![]()
Jeg endret min, da den også rekner feil. Prøv å flytt mens en dag bak

Har så vidt lest litt om det med datoar som gjerne går igjen i familien og slikt, når det kjem til graviditet. Så tenkte litt over det i går og kom då på at dagen før eg fikk positiv test, det var bursdagen til morfar, som døde for 2 år sidan
Fleire her som har slike datoar?
Jeg har termin 7.Mai, faren min har bursdsg 6.Mai
Så 9 eller 4 går igjen i alle datoene. Tipper bebis i magen kommer 29.april
Har det likedan her. Min snille svigerfar på 61 år, døde av kreft nå 11.juli, 2 1/2 mnd etter å ha fått diagnosenHan hadde bursdag den 23.april. Jeg skal ha planlagt ks, så bebis kommer nok i slutten av april, nærme hans bursdag
Jeg har termin 7.Mai, faren min har bursdsg 6.Mai
Eldstejenta vår har bursdag 24.juli, eldstesønnen vår har 4.septemer, mellemsnupp har 29.november og mini på 21.mnd har bursdag den 19.november
Så 9 eller 4 går igjen i alle datoene. Tipper bebis i magen kommer 29.april
![]()

Er litt fascinerande med sånne datoar
Huff, kreft er noko herk... gikk fort med morfar også. Men han var over 90 år.

Og vondt å miste noen, uansett alderHar så vidt lest litt om det med datoar som gjerne går igjen i familien og slikt, når det kjem til graviditet. Så tenkte litt over det i går og kom då på at dagen før eg fikk positiv test, det var bursdagen til morfar, som døde for 2 år sidan
Fleire her som har slike datoar?
Oi Det virket tidlig jaHjelpes, fikk legetime allerede neste veke, når eg er 5+2. Det virka jo veldig tidleg? Kva tar man opp på timen så tidleg?
Tar vel opp generell livsstil tenker jeg, mat spising, alkohol, nikotin, etc, kanskje henvist til ultralyd sånne ting?Oi Det virket tidlig jaTar vel opp generell livsstil tenker jeg, mat spising, alkohol, nikotin, etc, kanskje henvist til ultralyd sånne ting?

Da får jeg bruke de oppJeg bestilte også nye tester her om dagenMottok en haug med nye tester idagBestilte for en ny pp
Da får jeg bruke de opp
![]()
Så får denne uka 4 digitale med ukesindikator og noen strimler 

Kan hende jaKanskje det. Skreiv jo på appen der eg bestilte time gjennom, at eg ville ha time til første svangerskapskontroll og kor langt på veg eg var, men hadde jo aldri trudd eg skulle få time SÅ tidleg. Kanskje fastlegen har lite og gjer på om dagane![]()

Jeg bestilte også nye tester her om dagenSå får denne uka 4 digitale med ukesindikator og noen strimler
![]()
Så må teste helt fram den magiske 3+
helt håpløs, gittJeg skulle egentlig kjøpe en idag for helt hjem bruker så lang tid på å levere, men besøk hos både mamma og svigerforeldre tok lenger tid enn forventetHva gjør dere ikveld da, jenter?Her så måtte jeg bare bestille litt flere tester
helt håpløs, gitt
Bestilte to +tester til fra CB, liker de best egentlig.
Nå er vi på McDonalds
Jeg skulle egentlig kjøpe en idag for helt hjem bruker så lang tid på å levere, men besøk hos både mamma og svigerforeldre tok lenger tid enn forventetNå er vi på McDonalds
![]()
Ja, veit, de brukte 5 dager på levering denne gang, før brukte de bare to dager