Er det jeg gjør nå, men syns det er så ubehagelig, føler at puppene blir klemt inni der døgnet rundtLå med ammebh og ammeinnlegg hver natt. Var en befrielse når amminga var over. ENDELIG FRI. Kanskje jeg og skal prøve håndklær.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg gjør nå, men syns det er så ubehagelig, føler at puppene blir klemt inni der døgnet rundtLå med ammebh og ammeinnlegg hver natt. Var en befrielse når amminga var over. ENDELIG FRI. Kanskje jeg og skal prøve håndklær.
De BH'ene jeg brukte på slutten av svangerskapet passer ikke litt engang nå, så lå jo ha størrelse svær men skal ta en kikk på om de kan være noe
Bonprix selger noen gode ammebh uten spiler som jeg liker veldig godt i alle fall verdt å sjekke ut, funker greit å sove i dem også. Jeg lekker også melk bare jeg føler baby er innefor 2 meter unna meg og våknet i en stor dam om natta om jeg ikke tar på bh. Sover noen netter med håndklær under meg da siden det er godt p slippe puppene løsEr det jeg gjør nå, men syns det er så ubehagelig, føler at puppene blir klemt inni der døgnet rundt