Skravletråd

En tråd i 'Mai 2021' startet av Anulula, 21 Aug 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Malin<3 Andre møte med forumet

Noen andre som har bestilt smokkesnor med navn til den lille og har tips til hvem som selger? Viste seg å ikke være så lett å finne når navnet inneholder Ø :oops:

2. Elfiol Glad i forumet MayDay2021

My1ofNorway? :happy:

3. Trulta1 Betatt av forumet MayDay2021

4. Tessy Forelsket i forumet MayDay2021

Samme her, har ikke lyst på noen ting lenger. Alt er bare blææææ... Bra for vekta i det minste :hilarious: Spiste alt for mye snop :bag:

5. Vimsen88 Flørter med forumet MayDay2021

17 dager igjen til termin, og snaaart har jeg omsider fått pakka denne berømte fødebagen :smiley-angelic006 Det vil si, pappaen sin side av bagen er klar, babyen sine klær og tepper er pakka, og kjølebinda er på plass! Så da mangler bare resten til den ubestemmelige fødende :smiley-ashamed004

6. Vanillaflower Forumet er livet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Himmelbarn

Husk innesko til dusj og ammeklær :) ja og mobilladder og tannbørst så er du langt på vei :) :)

• Liker Liker x 1
  7. Vimsen88 Flørter med forumet MayDay2021

Tenker å hive oppi gravid-yogabukser og løse skjorter/singletter - har overraskende lite ammeklær, utvalget her omkring er så dårlig! :nailbiting:
    nesten så jeg vurderer å bare sløve rundt i morgenkåpe og mammableier :laughing002

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  8. Tessy Forelsket i forumet MayDay2021

Alt til babyen er ferdig pakka. :rolleyes:

Jeg har så langt pakka til meg:
    Skocrocs ting
    Truser
    Smertestillende
    Snacks
    Neglfil
    Maskara
    Gaviscon

Kommer til å slenge oppi en mammatights, ammebh, og et par singlettopper, og en cardigan. :p Men det har jeg heeeelt sikkert tid til når noe skjer :hilarious: har ikke planer om 0 være der sååå lenge :bored:
    Lader og tannbørsten + deo er jo i daglig bruk:bag:

• Liker Liker x 1
  9. Vimsen88 Flørter med forumet MayDay2021

Har nå pakket hjemreiseklær til meg selv, en cardigan, kjølebind og spyleflaske fra fodebagen.no, noen engangs nettingtruser fra apoteket. Og morgenkåpe.
    Og snacks - de har vært klare ei stund :laughing002 salte tynne kjeks, nøtter og mueslibarer.

Gjenstår å pakke: Barseltrusene fra fodebagen.no, mamma-yogatights og noen overdeler, sokker, amme BHer, purelan. Kanskje en bok eller lignende? Samt da innesko til dusjen :)

10. Vanillaflower Forumet er livet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Himmelbarn

Har akkurat daffa rundt selv i sykehusskjorta, morgenkåpa, mammableien, nettingtrusa og ullsokkene noen dager :p :p
    Det meste jeg hadde pakka fikk jeg ikke bruk for :p
    men var greit med et anstendig skift klær til meg selv til hjemreisen da :)
    Kom hjem for noen dager siden :)

• Hjertelig Hjertelig x 4
  11. Vimsen88 Flørter med forumet MayDay2021

Gratulerer så mye! :love7
    Ja, de første dagene er det vel strengt tatt bedre å legge lista lavt for selvstyling :laughing002

• Hjertelig Hjertelig x 1
  12. Brooke Elsker forumet MayDay2021

Kjøpte meg en ny tannbørste, deo og sånn som jeg la i bagen, så jeg er sikker på at jeg ikke glemmer det i farta :rolleyes::joyful:

• Enig Enig x 3
    • Liker Liker x 1
  13. Tessy Forelsket i forumet MayDay2021

Var egentlig planen her også, men så var den gamle tannbørsten så slitt :hilarious: :bag:

14. Vanillaflower Forumet er livet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Himmelbarn

Takk og takk :) :) Etter å ha hatt x anntall mennesker tittende opp i hufsa di og x antall mennesker inn for å se på ammingen bryr man seg til slutt ikke så mye om hvordan man ser ut for noen dager :p

• Morsom Morsom x 4
  15. Tessy Forelsket i forumet MayDay2021

Er det jeg har som erfaring fra sist selv også :hilarious: :hilarious: :hilarious: Eneste som er greit å ha er et ålreit skift til hjemreise. Er jo ikke lov med annet besøk en gubben heller :p Ikke nødvendig å pønte seg for noen. Beste er jo at du lukter mest mulig "deg" for ungen sin del også - så løse åpne plagg er best for en sår og sliten kropp. :bag:

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  16. Vimsen88 Flørter med forumet MayDay2021

Snakk om å sette fødebag-innhold i perspektiv da - nå er den omsider ferdig pakka, med æresplass til nettingtruser, morgenkåpe og sjokoladetrukne nøtter :hilarious:

• Morsom Morsom x 4
  17. Avokado95 Forelsket i forumet MayDay2021

Ikke mange likhetstrekk med å pakke baggen til en romantisk langhelg liksom :hilarious::hilarious:

• Morsom Morsom x 4
  18. Vimsen88 Flørter med forumet MayDay2021

Nei virkelig ikke :hilarious: det mest romantiske i denne fødebagen er matchende tøfler til meg og mannen:laughing002

• Morsom Morsom x 7
  19. monochroma Elsker forumet MayDay2021 Septemberhjertene 2018 August 2018

Åh tenk om jeg var i stand til å begrense meg selv da. da hadde jeg hamstra yoghurtnøtter og lagt klar i fødebaggen

20. Brooke Elsker forumet MayDay2021

Noen som vet når sånn ca etter hvor lang tid de pleier å komme på hjemmebesøk fra helsestasjonen? :)

Del denne siden