Epleeblomst
Andre møte med forumet
Noen andre som har bestilt smokkesnor med navn til den lille og har tips til hvem som selger? Viste seg å ikke være så lett å finne når navnet inneholder Ø
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
My1ofNorway?Noen andre som har bestilt smokkesnor med navn til den lille og har tips til hvem som selger? Viste seg å ikke være så lett å finne når navnet inneholder Ø
https://fordenlille.no/products?gclid=EAIaIQobChMI1pikoN6r8AIVmAWiAx0LIwT4EAAYASAAEgLHcfD_BwENoen andre som har bestilt smokkesnor med navn til den lille og har tips til hvem som selger? Viste seg å ikke være så lett å finne når navnet inneholder Ø
Har det stikk motsatt er ikke sulten... det kan umulig være normalt å ikke være sulten i det hele tatt
Husk innesko til dusj og ammeklær ja og mobilladder og tannbørst så er du langt på vei17 dager igjen til termin, og snaaart har jeg omsider fått pakka denne berømte fødebagen Det vil si, pappaen sin side av bagen er klar, babyen sine klær og tepper er pakka, og kjølebinda er på plass! Så da mangler bare resten til den ubestemmelige fødende
Tenker å hive oppi gravid-yogabukser og løse skjorter/singletter - har overraskende lite ammeklær, utvalget her omkring er så dårlig!Husk innesko til dusj og ammeklær ja og mobilladder og tannbørst så er du langt på vei
Tenker å hive oppi gravid-yogabukser og løse skjorter/singletter - har overraskende lite ammeklær, utvalget her omkring er så dårlig!
nesten så jeg vurderer å bare sløve rundt i morgenkåpe og mammableier
Alt til babyen er ferdig pakka.
Jeg har så langt pakka til meg:
Skocrocs ting
Truser
Smertestillende
Snacks
Neglfil
Maskara
Gaviscon
Kommer til å slenge oppi en mammatights, ammebh, og et par singlettopper, og en cardigan. Men det har jeg heeeelt sikkert tid til når noe skjer har ikke planer om 0 være der sååå lenge
Lader og tannbørsten + deo er jo i daglig bruk
Har akkurat daffa rundt selv i sykehusskjorta, morgenkåpa, mammableien, nettingtrusa og ullsokkene noen dagerTenker å hive oppi gravid-yogabukser og løse skjorter/singletter - har overraskende lite ammeklær, utvalget her omkring er så dårlig!
nesten så jeg vurderer å bare sløve rundt i morgenkåpe og mammableier
Har akkurat daffa rundt selv i sykehusskjorta, morgenkåpa, mammableien, nettingtrusa og ullsokkene noen dager
Det meste jeg hadde pakka fikk jeg ikke bruk for
men var greit med et anstendig skift klær til meg selv til hjemreisen da
Kom hjem for noen dager siden
Kjøpte meg en ny tannbørste, deo og sånn som jeg la i bagen, så jeg er sikker på at jeg ikke glemmer det i fartaAlt til babyen er ferdig pakka.
Jeg har så langt pakka til meg:
Skocrocs ting
Truser
Smertestillende
Snacks
Neglfil
Maskara
Gaviscon
Kommer til å slenge oppi en mammatights, ammebh, og et par singlettopper, og en cardigan. Men det har jeg heeeelt sikkert tid til når noe skjer har ikke planer om 0 være der sååå lenge
Lader og tannbørsten + deo er jo i daglig bruk
Kjøpte meg en ny tannbørste, deo og sånn som jeg la i bagen, så jeg er sikker på at jeg ikke glemmer det i farta
Takk og takk Etter å ha hatt x anntall mennesker tittende opp i hufsa di og x antall mennesker inn for å se på ammingen bryr man seg til slutt ikke så mye om hvordan man ser ut for noen dagerGratulerer så mye!
Ja, de første dagene er det vel strengt tatt bedre å legge lista lavt for selvstyling
Takk og takk Etter å ha hatt x anntall mennesker tittende opp i hufsa di og x antall mennesker inn for å se på ammingen bryr man seg til slutt ikke så mye om hvordan man ser ut for noen dager
Ikke mange likhetstrekk med å pakke baggen til en romantisk langhelg liksomSnakk om å sette fødebag-innhold i perspektiv da - nå er den omsider ferdig pakka, med æresplass til nettingtruser, morgenkåpe og sjokoladetrukne nøtter
Ikke mange likhetstrekk med å pakke baggen til en romantisk langhelg liksom