Skravletråd

Noen andre som har bestilt smokkesnor med navn til den lille og har tips til hvem som selger? Viste seg å ikke være så lett å finne når navnet inneholder Ø :oops:
 
Har det stikk motsatt :hilarious: er ikke sulten... det kan umulig være normalt å ikke være sulten i det hele tatt :p

Samme her, har ikke lyst på noen ting lenger. Alt er bare blææææ... Bra for vekta i det minste :hilarious: Spiste alt for mye snop :bag:
 
17 dager igjen til termin, og snaaart har jeg omsider fått pakka denne berømte fødebagen :smiley-angelic006 Det vil si, pappaen sin side av bagen er klar, babyen sine klær og tepper er pakka, og kjølebinda er på plass! Så da mangler bare resten til den ubestemmelige fødende :smiley-ashamed004
 
17 dager igjen til termin, og snaaart har jeg omsider fått pakka denne berømte fødebagen :smiley-angelic006 Det vil si, pappaen sin side av bagen er klar, babyen sine klær og tepper er pakka, og kjølebinda er på plass! Så da mangler bare resten til den ubestemmelige fødende :smiley-ashamed004
Husk innesko til dusj og ammeklær :) ja og mobilladder og tannbørst så er du langt på vei :) :)
 
Husk innesko til dusj og ammeklær :) ja og mobilladder og tannbørst så er du langt på vei :) :)
Tenker å hive oppi gravid-yogabukser og løse skjorter/singletter - har overraskende lite ammeklær, utvalget her omkring er så dårlig! :nailbiting:
nesten så jeg vurderer å bare sløve rundt i morgenkåpe og mammableier :laughing002
 
Tenker å hive oppi gravid-yogabukser og løse skjorter/singletter - har overraskende lite ammeklær, utvalget her omkring er så dårlig! :nailbiting:
nesten så jeg vurderer å bare sløve rundt i morgenkåpe og mammableier :laughing002

Alt til babyen er ferdig pakka. :rolleyes:

Jeg har så langt pakka til meg:
Skocrocs ting
Truser
Smertestillende
Snacks
Neglfil
Maskara
Gaviscon

Kommer til å slenge oppi en mammatights, ammebh, og et par singlettopper, og en cardigan. :p Men det har jeg heeeelt sikkert tid til når noe skjer :hilarious: har ikke planer om 0 være der sååå lenge :bored:
Lader og tannbørsten + deo er jo i daglig bruk:bag:
 
Alt til babyen er ferdig pakka. :rolleyes:

Jeg har så langt pakka til meg:
Skocrocs ting
Truser
Smertestillende
Snacks
Neglfil
Maskara
Gaviscon

Kommer til å slenge oppi en mammatights, ammebh, og et par singlettopper, og en cardigan. :p Men det har jeg heeeelt sikkert tid til når noe skjer :hilarious: har ikke planer om 0 være der sååå lenge :bored:
Lader og tannbørsten + deo er jo i daglig bruk:bag:

Har nå pakket hjemreiseklær til meg selv, en cardigan, kjølebind og spyleflaske fra fodebagen.no, noen engangs nettingtruser fra apoteket. Og morgenkåpe.
Og snacks - de har vært klare ei stund :laughing002 salte tynne kjeks, nøtter og mueslibarer.

Gjenstår å pakke: Barseltrusene fra fodebagen.no, mamma-yogatights og noen overdeler, sokker, amme BHer, purelan. Kanskje en bok eller lignende? Samt da innesko til dusjen :)
 
Tenker å hive oppi gravid-yogabukser og løse skjorter/singletter - har overraskende lite ammeklær, utvalget her omkring er så dårlig! :nailbiting:
nesten så jeg vurderer å bare sløve rundt i morgenkåpe og mammableier :laughing002
Har akkurat daffa rundt selv i sykehusskjorta, morgenkåpa, mammableien, nettingtrusa og ullsokkene noen dager :p :p
Det meste jeg hadde pakka fikk jeg ikke bruk for :p
men var greit med et anstendig skift klær til meg selv til hjemreisen da :)
Kom hjem for noen dager siden :)
 
Har akkurat daffa rundt selv i sykehusskjorta, morgenkåpa, mammableien, nettingtrusa og ullsokkene noen dager :p :p
Det meste jeg hadde pakka fikk jeg ikke bruk for :p
men var greit med et anstendig skift klær til meg selv til hjemreisen da :)
Kom hjem for noen dager siden :)

Gratulerer så mye! :love7
Ja, de første dagene er det vel strengt tatt bedre å legge lista lavt for selvstyling :laughing002
 
Alt til babyen er ferdig pakka. :rolleyes:

Jeg har så langt pakka til meg:
Skocrocs ting
Truser
Smertestillende
Snacks
Neglfil
Maskara
Gaviscon

Kommer til å slenge oppi en mammatights, ammebh, og et par singlettopper, og en cardigan. :p Men det har jeg heeeelt sikkert tid til når noe skjer :hilarious: har ikke planer om 0 være der sååå lenge :bored:
Lader og tannbørsten + deo er jo i daglig bruk:bag:
Kjøpte meg en ny tannbørste, deo og sånn som jeg la i bagen, så jeg er sikker på at jeg ikke glemmer det i farta :rolleyes::joyful:
 
Gratulerer så mye! :love7
Ja, de første dagene er det vel strengt tatt bedre å legge lista lavt for selvstyling :laughing002
Takk og takk :) :) Etter å ha hatt x anntall mennesker tittende opp i hufsa di og x antall mennesker inn for å se på ammingen bryr man seg til slutt ikke så mye om hvordan man ser ut for noen dager :p
 
Takk og takk :) :) Etter å ha hatt x anntall mennesker tittende opp i hufsa di og x antall mennesker inn for å se på ammingen bryr man seg til slutt ikke så mye om hvordan man ser ut for noen dager :p

Er det jeg har som erfaring fra sist selv også :hilarious: :hilarious: :hilarious: Eneste som er greit å ha er et ålreit skift til hjemreise. Er jo ikke lov med annet besøk en gubben heller :p Ikke nødvendig å pønte seg for noen. Beste er jo at du lukter mest mulig "deg" for ungen sin del også - så løse åpne plagg er best for en sår og sliten kropp. :bag:
 
Snakk om å sette fødebag-innhold i perspektiv da - nå er den omsider ferdig pakka, med æresplass til nettingtruser, morgenkåpe og sjokoladetrukne nøtter :hilarious:
 
Snakk om å sette fødebag-innhold i perspektiv da - nå er den omsider ferdig pakka, med æresplass til nettingtruser, morgenkåpe og sjokoladetrukne nøtter :hilarious:
Ikke mange likhetstrekk med å pakke baggen til en romantisk langhelg liksom :hilarious::hilarious:
 
Åh tenk om jeg var i stand til å begrense meg selv da. da hadde jeg hamstra yoghurtnøtter og lagt klar i fødebaggen
 
Noen som vet når sånn ca etter hvor lang tid de pleier å komme på hjemmebesøk fra helsestasjonen? :)
 
Back
Topp