Trur det varierer litt i kommunene, men her kjeme dei ila dei første 3-5 dagene etter ein kjeme heim frå sjukehusetNoen som vet når sånn ca etter hvor lang tid de pleier å komme på hjemmebesøk fra helsestasjonen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur det varierer litt i kommunene, men her kjeme dei ila dei første 3-5 dagene etter ein kjeme heim frå sjukehusetNoen som vet når sånn ca etter hvor lang tid de pleier å komme på hjemmebesøk fra helsestasjonen?
Jeg ringte inn dagen etter og ga beskjed om at jeg hadde født, og fikk da time på helsestasjonen 3 dager etter fødsel her hadde de ikke hjemmebesøk nå pga koronaNoen som vet når sånn ca etter hvor lang tid de pleier å komme på hjemmebesøk fra helsestasjonen?
Trur det varierer litt i kommunene, men her kjeme dei ila dei første 3-5 dagene etter ein kjeme heim frå sjukehuset
Jeg snakket med dem dagen etter fødsel, og de skulle ta kontakt for besøk, men har ikke hørt noe... Får ikke svar på tlfJeg ringte inn dagen etter og ga beskjed om at jeg hadde født, og fikk da time på helsestasjonen 3 dager etter fødsel her hadde de ikke hjemmebesøk nå pga korona
Det hørtes ikke bra ut Håper du får tak i de snart!Jeg snakket med dem dagen etter fødsel, og de skulle ta kontakt for besøk, men har ikke hørt noe... Får ikke svar på tlf
Skulle gjerne hatt litt tips og råd kjenner jeg
Synd de ikke svarer, du kan også ringe barselavdelingen om det er ting du lurer på så tidlig etter utreise?Jeg snakket med dem dagen etter fødsel, og de skulle ta kontakt for besøk, men har ikke hørt noe... Får ikke svar på tlf
Skulle gjerne hatt litt tips og råd kjenner jeg
Det hørtes ikke bra ut Håper du får tak i de snart!
Fikk heldigvis tak i jordmor til slutt og fikk avtalt hjemmebesøkSynd de ikke svarer, du kan også ringe barselavdelingen om det er ting du lurer på så tidlig etter utreise?
Fikk beskjed om å ringe helsestasjon etter fødsel fordi noen ganger kan det ta tid før sykehuset gir beskjed til dem om at barnet er født. De ønsket kontroll ca 3 dager etter hjemkomst. Her har de ikke hjemmebesøk pga covid-19, så vi må dra til helsestasjon.Noen som vet når sånn ca etter hvor lang tid de pleier å komme på hjemmebesøk fra helsestasjonen?
Bra du får tak i dem den verste brystsprengen gir seg ofte etter noen dager, kan hjelpe å håndmelke ut de første dråpene før ammingen (hjelper meg i alle fall)Fikk heldigvis tak i jordmor til slutt og fikk avtalt hjemmebesøk
Er litt overveldende med brystspreng og baby som sover om dagen og er våken om natta hjelper nok å få snakket med noen
Hjalp litt å snakke med jordmor i tlf heldigvisBra du får tak i dem den verste brystsprengen gir seg ofte etter noen dager, kan hjelpe å håndmelke ut de første dråpene før ammingen (hjelper meg i alle fall)
Ellers anbefaler jeg å omså sove litt på dagen mens hun sover Min mini er også endel mer enn ønkselig våken på natt fremdeles Men det går seg til
Jeg bruker ingenting men lekker ikke heller da Hva med å klippe av noen singleter?Bruker dere Amme BH på natten, eller hva gjør dere? Føler at puppene blir skvist om natten klarer ikke å bruke singlet, svetter ihjeluten BH lekker der Melk
Bruker dere Amme BH på natten, eller hva gjør dere? Føler at puppene blir skvist om natten klarer ikke å bruke singlet, svetter ihjeluten BH lekker der Melk
Jeg lekker vare jeg ser på babyenJeg bruker ingenting men lekker ikke heller da Hva med å klippe av noen singleter?
Nei, det er deilig å få luftet både hud og pupper innimellomJeg hadde samme problem sist. Brukte tisseark/kladder på 60x60 som man får kjøpt på apoteket. Da går det ikke i madrassen i det minste. Gris i sengetøy blir det orker ikke BH hele døgnet.
Ev kan du passe på å håndmelke av litt før du legger deg/er oppe på do så ikke det er så stort trykk. Ikke for mye, det øker bare melkeproduksjonen!
Bruker dere Amme BH på natten, eller hva gjør dere? Føler at puppene blir skvist om natten klarer ikke å bruke singlet, svetter ihjeluten BH lekker der Melk
De BH'ene jeg brukte på slutten av svangerskapet passer ikke litt engang nå, så lå jo ha størrelse svær men skal ta en kikk på om de kan være noeHar ikke født enda, så har ikke erfaring med nattelekkasje eller hovne lekkasjebryst enda - men Lindex har noen amme BH-er som selges i to-pakninger, som føles skikkelig myke og gode mot huden, ikke trange men sitter likevel godt på, og jeg syns de er ganske svale selv på varme dager. Jeg begynte å bruke de for et par mnd siden selv Kanskje de kunne vært et alternativ til singlet