Skravletråd

Noen som opplever at det av og til gjør vondt når babyen beveger seg? Kjennes ut som hun vikler seg inn i et organ og drar det med seg.(vanskelig å forklare, men haha:laughing002:laughing002)
 
Noen som opplever at det av og til gjør vondt når babyen beveger seg? Kjennes ut som hun vikler seg inn i et organ og drar det med seg.(vanskelig å forklare, men haha:laughing002:laughing002)
Kjennes ut som at han setter tærne innimellom ribbeina noen ganger :hilarious:
 
Noen som opplever at det av og til gjør vondt når babyen beveger seg? Kjennes ut som hun vikler seg inn i et organ og drar det med seg.(vanskelig å forklare, men haha:laughing002:laughing002)

Når hun lager leverpostei av leveren min er det vondt ja :hilarious:
 
Bestilte et bilsete, isofixdel (?) og ammeinnlegg i ull fra Jollyroom. I dag ringte det på døra. En stor pappeske med ett par ammeinnlegg i. JADDA. Fikk sms om at de to resterende pakkene var på vei, blir spennende å se om de kommer sammen.
 
Flere som har blitt ekstra sultne nå på slutten? Blir skikkelig sånn hunger sulten helt plutselig, og kunne sikkert spist en hest :hilarious:
 
:anyoneHvor mange sånne barseltruser/bestemortruser trenger man egentlig å ha tenker dere? Blir vel noen uker med slike pga behov for bind :wacky:
 
Flere som har blitt ekstra sultne nå på slutten? Blir skikkelig sånn hunger sulten helt plutselig, og kunne sikkert spist en hest :hilarious:

Har det stikk motsatt :hilarious: er ikke sulten... det kan umulig være normalt å ikke være sulten i det hele tatt :p
 
:anyoneHvor mange sånne barseltruser/bestemortruser trenger man egentlig å ha tenker dere? Blir vel noen uker med slike pga behov for bind :wacky:

Jeg har bare brukt mine vanlige boksertruser... har ikke kjøpt bestemortruser i det hele tatt :rolleyes:
 
Jeg har bare brukt mine vanlige boksertruser... har ikke kjøpt bestemortruser i det hele tatt :rolleyes:

Hva bruker du når du har mensen til vanlig da? Jeg har mine vanlige truser i en størrelse større. Har vel rundt 7 av de.

ÅÅÅ *sukk* hvordan sletter man en post? Denne var jo ment å svare på et annet innlegg.. truseinnlegg. Hihi.
 
Hva bruker du når du har mensen til vanlig da? Jeg har mine vanlige truser i en størrelse større. Har vel rundt 7 av de.

ÅÅÅ *sukk* hvordan sletter man en post? Denne var jo ment å svare på et annet innlegg.. truseinnlegg. Hihi.

Du kan ikke slette, du må redigere innlegget ;-)
 
:anyoneHvor mange sånne barseltruser/bestemortruser trenger man egentlig å ha tenker dere? Blir vel noen uker med slike pga behov for bind :wacky:

Er førstegangs, så har i grunn ikkje heilt peiling. Men har 3pk frå H&M (trur dei er deifrå?) og 3 pk frå fødebagen, dei er sjukt digge å gå med, men trur og håpar det held med dei 6 :hilarious:
 
:anyoneHvor mange sånne barseltruser/bestemortruser trenger man egentlig å ha tenker dere? Blir vel noen uker med slike pga behov for bind :wacky:
Tror jeg kjøpte en 5-pk på HM sist med sånn hipster truser i større strl enn jeg bruker. Har tatt de frem igjen nå, det holdt sist, og egentlig ganske raskt kunne jeg bruke mine vanlige, med nattbind i feks. Så har man tørketrommel så trenger man ikke så altfor mange :)
 
:anyoneHvor mange sånne barseltruser/bestemortruser trenger man egentlig å ha tenker dere? Blir vel noen uker med slike pga behov for bind :wacky:
Jeg har kjøpt en 5pk med boxere en str større enn jeg vanligvis bruker :joyful: Tenker at de verste "bleiene" er ikke over flere uker men bind blir det nok og det kan mine vanlige truser brukes til :shy:
 
Tror jeg kjøpte en 5-pk på HM sist med sånn hipster truser i større strl enn jeg bruker. Har tatt de frem igjen nå, det holdt sist, og egentlig ganske raskt kunne jeg bruke mine vanlige, med nattbind i feks. Så har man tørketrommel så trenger man ikke så altfor mange :)

Gikk for de sjøl, angrer ikke, veldig komfortable :)
 
Tiden flyr virkelig! Føler spesielt etter nyttår at det har gått fort. Tenk at babyene våre snart er her :love7:love7
 
Kan ikke tro at det bare er litt over 3 uker til termin. Etter over 3 år med prøving, og et langt svangerskap, er babyen endelig snart her!
 
Tør ikke gå på skogstur alene med bikkja idag med alle disse modningstegnene, så får dra til mamma og dra med Hu ut :hilarious:
 
Back
Topp