Skravletråd

Flere enn meg som har begynt å snorke, eller? Jeg har aldri snorka før, men nå er det visst som et sagbruk - ifølge samboer :anyone

Yes! Sambuar meinar han dyttar ganske hardt i meg når det blir for ille, men søv vist ganske godt eg, merkar ingenting til den dyttinga. For sagbruket fortsetter, sjølv om eg ligg på sida :hilarious:

Her er det mannen som snorker, og jeg blir gærn :eek: Når jeg ikke var gravid dytta jeg han bare over på siden, men klarer ikke det nå, så han får noen dytt til han våkner og må snu seg selv :hilarious:

Har noen flere enn meg tenkt over at noen barnevogner er veldig lave? Jeg synes nesten de subber i bakken. Hos oss er det mannen min som fikk i oppgave å finne en bra barnevogn. Han skal forhåpentligvis bruke den like mye som meg. Han valgte en stokke trailz. Nå er han 187 til forskjell fra mine 165. Og jeg synes ikke at det er så rart han valgte den. Etter dette så har det slått meg at utvalget av barnevogner i ulike høyder sikkert kommer av at det stort sett er mammaene som kjøper inn og at de naturligvis generelt er lavere enn pappaene. Noen andre som har tanker om dette?

Har noen flere enn meg tenkt over at noen barnevogner er veldig lave? Jeg synes nesten de subber i bakken. Hos oss er det mannen min som fikk i oppgave å finne en bra barnevogn. Han skal forhåpentligvis bruke den like mye som meg. Han valgte en stokke trailz. Nå er han 187 til forskjell fra mine 165. Og jeg synes ikke at det er så rart han valgte den. Etter dette så har det slått meg at utvalget av barnevogner i ulike høyder sikkert kommer av at det stort sett er mammaene som kjøper inn og at de naturligvis generelt er lavere enn pappaene. Noen andre som har tanker om dette?

For oss som er veldig lave var det viktig at håndtaket kunne vippes ned og mot oss for å få en naturlig god håndstilling. Så for meg var det overraskende få vogner man kunne gjøre det på.

Men selve høyden på vogndelen har jeg ikke tenkt så mye på. Men for meg er det bedre med en lavere vogn da det vil være lettere å hjelpe barnet ut og inn av vognen med dårlig rygg og armer. Trenger ikke løfte så høyt. :oops:

For oss som er veldig lave var det viktig at håndtaket kunne vippes ned og mot oss for å få en naturlig god håndstilling. Så for meg var det overraskende få vogner man kunne gjøre det på.

Men selve høyden på vogndelen har jeg ikke tenkt så mye på. Men for meg er det bedre med en lavere vogn da det vil være lettere å hjelpe barnet ut og inn av vognen med dårlig rygg og armer. Trenger ikke løfte så høyt. :oops:
Ja, det høres jo lurt ut. Jeg tenker at den høye er fin, særlig når barnet er liten fordi man ikke trenger å bøye seg så mye for å ordne i vogna. Men når barnet blir større så blir det jo lenger å løfte.

heldigvis har den justerbart håndtak, hvis ikke hadde jeg og pappa nok hatt ganske forskjellige opplevelser av vogna hehe

Hva tenker dere å bruke på vei hjem fra sykehuset - voksipose eller pledd i bilstolen? Jeg bor på Østlandet og det er 50/50 sjanse for om det er varmt eller kaldt i været bare lurer på hva jeg skal pakke med til sykehuset.

Hva tenker dere å bruke på vei hjem fra sykehuset - voksipose eller pledd i bilstolen? Jeg bor på Østlandet og det er 50/50 sjanse for om det er varmt eller kaldt i været bare lurer på hva jeg skal pakke med til sykehuset.
Vi brukte teppe til storebror som ble født i august 2019, men dere kan ha begge deler med i bilen og bestemme seg der og da ;)

Vi hadde bare ett tynt ullpledd i mai 2017 :happy: Var en veldig varm periode da, men ho hadde jo hentesettet på seg så tror det hadde holdt uansett om det var kaldere da :happy:

Jeg tenker å ta med 3 forskjellige; en voksipose, et tykt ullpledd jeg har strikket og et tynnere ullpledd en venninne av mamma har strikket. Jeg tenker totalt helgardering :hilarious:

Kjem litt an på temperaturen, men har pakka med eit tynt ullpledd eg har hekla og så tek vi nok også med easygrow bilstolposen sånn just in case :hilarious:

Gratulerer med dagen i dag damer :D

Når man har en kollega som bare aldri skjønner hva som liksom er innafor å si og ikke :facepalm:
Han mener ikke noe med det - han bare buser ut med ting... men han skal være glad ikke jeg er typen som tar meg veldig nær av ting!
var innom jobb her i går for å ta online kurs, noe av det som kommer er;
«Hei tjukka»
*tar på magen uten å spørre*
«Du er helt sikker på at det ikke er tvillinger?»
«Var ei innom her i går som bare hadde seks dager igjen og hun var ikke noe større enn deg»
«Men du har jo ikke lagt på deg noe ellers - det er jo kun på magen det synes»
:hilarious::facepalm::finger:

Back
Topp