Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså, en liten - eller ganske stor ting - mage!
Jeg er 23+6 i dag og magen er blitt enorm allerede! Andre som har samme problem? Fortsetter dette trenger den både hudtransplantasjon og støttehjul!!!
Jeg trenger iallfall snart en god og tung ryggsekk for å balansere all vekten på kroppens framside. Har naturlig store bryster (75J normalt) som ikke akkurat har blitt mindre i løpet av graviditeten... Så lurer på hvordan det skal gå når magen legger seg ennå mer ut!
Så bra, det blir godt for dereSamboer var borte annen hver uke med første mann og skulle egentlig bort 4 måneder sammenhengende ved termin denne gang. Men det ser ut til at det uke blir noe av så da får han hjelpe til med barnehagelevering så jeg får vært hjemme med småen å sove
Ikke gressenke.. Men en mann som tidvis har jobbet mye kveld og vært på en del reiser i jobb og da vi har hatt et hus i en del av landet og studert i den andre.. Det blir så kort at på en måte rekker man ikke savne han, men så gjør vi det allikevel. Sover aldri like godt og det er stusselig om kveldene uten han.
Oh yes! Føler jeg er diger Men på sf målet forrige uke (25+5) var jeg akkurat på gjennomsnittet!Altså, en liten - eller ganske stor ting - mage!
Jeg er 23+6 i dag og magen er blitt enorm allerede! Andre som har samme problem? Fortsetter dette trenger den både hudtransplantasjon og støttehjul!!!
Oh yes! Føler jeg er diger Men på sf målet forrige uke (25+5) var jeg akkurat på gjennomsnittet!
Det lurer virkelig jeg og påSamme her, men føler meg enorm Vanskelig å ta på sko, sitte normalt, snu seg i senga..ja..hvordan skal dette gå?
Godt å høre at det er flere som sliter med å ta på skoSamme her, men føler meg enorm Vanskelig å ta på sko, sitte normalt, snu seg i senga..ja..hvordan skal dette gå?
Sko, truse, sokker, bukse Klarer ikke løfte ett og ett bein, bekkenet har svikta helt i symfysenGodt å høre at det er flere som sliter med å ta på sko
Å ta på seg vintersko er helt pyton! Det må bli vår snart så jeg bare kan smette på meg noe!
Hvis du går in på våre leker, så er det mange tråder der hvor du enkelt kan samle poengSyns det er vanskelig å få nok poeng for å få tilgang på skjult. Ikke såå artig å dele ting på åpent forum syns jeg men nå har jeg 44 innlegg
Bruk våre leker og alle nedtellingstrådene her inneSyns det er vanskelig å få nok poeng for å få tilgang på skjult. Ikke såå artig å dele ting på åpent forum syns jeg men nå har jeg 44 innlegg
Jo du er med i skjult forum Om du ser på bildet mittnår jeg kommenterer nå av den rosa sædcella og egget? Så ser du at det står noen faner med "himmelbarn" "tilgangsansvarlig" "mayday 2021" under? Det står også "mayday2021" under ditt bildeKorleis veit du om du er på skjult forum?
Eg har vel nok poeng og sendte ein sånn forespørsmål men merker ingen forskjell..