Skravletråd

Altså, en liten - eller ganske stor ting - mage!
Jeg er 23+6 i dag og magen er blitt enorm allerede! :bag: Andre som har samme problem? :oops: Fortsetter dette trenger den både hudtransplantasjon og støttehjul!!! :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Altså, en liten - eller ganske stor ting - mage!
Jeg er 23+6 i dag og magen er blitt enorm allerede! :bag: Andre som har samme problem? :oops: Fortsetter dette trenger den både hudtransplantasjon og støttehjul!!! :hilarious::hilarious::hilarious:
:hilarious:
Jeg trenger iallfall snart en god og tung ryggsekk for å balansere all vekten på kroppens framside. Har naturlig store bryster (75J normalt) som ikke akkurat har blitt mindre i løpet av graviditeten... Så lurer på hvordan det skal gå når magen legger seg ennå mer ut! :wideyed:
 
:hilarious:
Jeg trenger iallfall snart en god og tung ryggsekk for å balansere all vekten på kroppens framside. Har naturlig store bryster (75J normalt) som ikke akkurat har blitt mindre i løpet av graviditeten... Så lurer på hvordan det skal gå når magen legger seg ennå mer ut! :wideyed:

Haha. Ja, samme her med puppene også faktisk :hilarious::wideyed:
 
Samboer var borte annen hver uke med første mann og skulle egentlig bort 4 måneder sammenhengende ved termin denne gang. Men det ser ut til at det uke blir noe av så da får han hjelpe til med barnehagelevering så jeg får vært hjemme med småen å sove ☺️
Så bra, det blir godt for dere:)
 
Ikke gressenke.. Men en mann som tidvis har jobbet mye kveld og vært på en del reiser i jobb og da vi har hatt et hus i en del av landet og studert i den andre.. Det blir så kort at på en måte rekker man ikke savne han, men så gjør vi det allikevel. Sover aldri like godt og det er stusselig om kveldene uten han.

det skjønner jeg. Kveldene er stusselig ja.:sorry:
 
Altså, en liten - eller ganske stor ting - mage!
Jeg er 23+6 i dag og magen er blitt enorm allerede! :bag: Andre som har samme problem? :oops: Fortsetter dette trenger den både hudtransplantasjon og støttehjul!!! :hilarious::hilarious::hilarious:
Oh yes! Føler jeg er diger :hilarious: Men på sf målet forrige uke (25+5) var jeg akkurat på gjennomsnittet! :wideyed:
 
Oh yes! Føler jeg er diger :hilarious: Men på sf målet forrige uke (25+5) var jeg akkurat på gjennomsnittet! :wideyed:

Samme her, men føler meg enorm :eek: Vanskelig å ta på sko, sitte normalt, snu seg i senga..ja..hvordan skal dette gå? :hilarious:
 
Å ta på seg vintersko er helt pyton! Det må bli vår snart så jeg bare kan smette på meg noe!
 
Jeg kjøpte knytesko jeg for vinteren. Atpåtil litt smale i fasongen... Om jeg angrer nå? :hilarious: skal ikke si jeg vil ha vekk vinteren, da denne er tusen ganger hyggeligere enn fjordårets vinter, men skoa kunne jeg sluppet ja... Skiskoa også forsåvindt:shifty: de skulle laga gravidvennlige skisko :smug:
 
Syns det er vanskelig å få nok poeng for å få tilgang på skjult. Ikke såå artig å dele ting på åpent forum syns jeg :shy: men nå har jeg 44 innlegg :D
 
Syns det er vanskelig å få nok poeng for å få tilgang på skjult. Ikke såå artig å dele ting på åpent forum syns jeg :shy: men nå har jeg 44 innlegg :D
Hvis du går in på våre leker, så er det mange tråder der hvor du enkelt kan samle poeng :joyful:
 
Korleis veit du om du er på skjult forum?:anyone
Eg har vel nok poeng og sendte ein sånn forespørsmål men merker ingen forskjell..
 
Korleis veit du om du er på skjult forum?:anyone
Eg har vel nok poeng og sendte ein sånn forespørsmål men merker ingen forskjell..
Jo du er med i skjult forum :) Om du ser på bildet mittnår jeg kommenterer nå av den rosa sædcella og egget? Så ser du at det står noen faner med "himmelbarn" "tilgangsansvarlig" "mayday 2021" under? Det står også "mayday2021" under ditt bilde :)
Det skjulte forumet ligger høyt oppe på Mai 2021 når du trykker inn på den :)
Her er linken

https://forum.babyverden.no/forums/mai-2021-skjult-gruppe.1693/
 
Stikker bare innom for å si at BARNAS HUS HAR VERDENS DÅRLIGSTE HJEMMESIDER HERREGUD DET ER 2021
 
Noen som vet om man betaler for vogna når man bestiller, eller når man henter?
 
Back
Topp