God jul!God jul folkens!
Neste jul blir helt anderledes med en eller flere små
Ha en flott dag! Pass på dere selv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God jul!God jul folkens!
Neste jul blir helt anderledes med en eller flere små
Ha en flott dag! Pass på dere selv!
Er det noen som opplever å plutselig bli kvalm igjen etter å vært «fin» i flere uker? Jeg slet mye med kvalme frem til uke 14, nå er jeg i uke 19 og det virker som kvalmen har kommet igjen
Så tidlig med morkake foran får bare ve te tålmodig dakjenner bare snå knips som du sier av og til, men ikke spark liksom
Noen andre som opplever hevelser/prikking i føttene allerede så tidlig? Er i uke 22. Ikke direkte hevelse, men «følelsen» av å ha det...
Jeg har kun erfaring med det tidligere når jeg har vært høygravid, så syns det er rart å oppleve det allerede nå. Skal til JM om en uke
Tror vi er i ca samme bransje, og jeg fikk beskjed av bedriftsjordmor om å bruke støttestrømper. Skal begynne med det til ukaEr 23+4. Har begynt og få hovne anklar når eg står og går mykje, så det er ikkje mykje anklar igjen etter ein dag på arbeid. Og stramme sokkar som går litt opp på leggen, då endar eg opp med ein liten kraterkant rundt heile leggen, der strikken på sokken har vert
Har også fått leggkramper på morgonen dei to siste dagane.
Tror vi er i ca samme bransje, og jeg fikk beskjed av bedriftsjordmor om å bruke støttestrømper. Skal begynne med det til uka
Har bestilt fra Farmasiet, en type som heter Mabs Work kompresjonsstrømpe Har ikke vært borti kort modell, jeg går for de mange knestrømpeneSikkert ikkje så dumt. Kva type du går for, vanlege sokkar eller av dei som går lenger opp mot kneet? Såg det fantes så mange forskjellige typer og lengder
Har vært flink å bruke støttestrømper på jobb og startet tidlig denne gangen, så bank i bordet ikke noe enda Jeg er veldig fornøyd med de fra colour4care, hjelper at de har så fine farger og mønstre Fikk råd sist av jordmor å alltid ta av ringer osv før jeg legger meg i tilfelle. Det gjør jeg denne gangen også. Sist hovna jeg opp over natten, og hadde måttet klippet gifteringen om jeg ikke hadde tatt den av som vaneNoen andre som opplever hevelser/prikking i føttene allerede så tidlig? Er i uke 22. Ikke direkte hevelse, men «følelsen» av å ha det...
Jeg har kun erfaring med det tidligere når jeg har vært høygravid, så syns det er rart å oppleve det allerede nå. Skal til JM om en uke
Skulle ønske det var meg Jeg har gått opp mye! Men jordmor reagerer ikke på det Er 4 kg tyngre nå enn jeg var på samme tid med storesøster, men med hun så gikk jeg ned i vekt de første ukene, så antageligvis ligger jeg likt i stigning denne gangJeg legger ikke på meg jeg altså! Jordmor sier det er ikke noe å bekymre seg for, og jeg er ikke det heller men er bare.... uventet? Forventet å legge på meg masse fort men jeg har gått opp 1kg og er 24 uker I morn
Er rart hvor forskjellig person til person og forsåvidt svangerskap til svangerskap er syns jegSkulle ønske det var meg Jeg har gått opp mye! Men jordmor reagerer ikke på det Er 4 kg tyngre nå enn jeg var på samme tid med storesøster, men med hun så gikk jeg ned i vekt de første ukene, så antageligvis ligger jeg likt i stigning denne gang
Det har du rett i Og kanskje man ikke får det samme kjøret med besøk de første ukene som sist gang, man får være litt familie alene også Men håper det fortsatt blir litt tilbud som feks barselgruppe, babysang eller babytrening/svømming. Hadde veldig godt av det sistMye negativt med denne Coronaen, men jeg er faktisk veldig glad jeg er gravid og skal ha barn nå! Man blir på en måte isolert uansett når man blir dårlig, og i de første ukene med baby. Så kjenner litt på at jeg er heldig som kan bruke denne tiden på noe positivt, gro en baby
Det har du rett i Og kanskje man ikke får det samme kjøret med besøk de første ukene som sist gang, man får være litt familie alene også Men håper det fortsatt blir litt tilbud som feks barselgruppe, babysang eller babytrening/svømming. Hadde veldig godt av det sist
Huff ja, man blir ganske isolert i permisjon, og når da alle de tingene blir borte må det være ekstra tungt. Krysser alle fingre! Og ser litt lyst på at det i det minste blir sommerferie på folk rundt, og alle andre blir hjemme på ferie, så litt sosialt blir detFikk baby i fjor 20feb. Da ble det desverre verken barselgruppe, babytrall, babysvømming eller noen form for organisert samvær.. det var egentlig veldig trasig.
Vi får håpe det roer seg frem til våre Maibabyer kommer
Jeg er også blitt passe stressa over gravidhjernen på jobb, har ganske stort ansvar om man gjør noe feil Glemmer heller lommeboka på butikken enn å feilmedisinere, feilvurdere eller gjøre en annen feil med større konsekvens for pasienter, og vi jobber akutt så du må ha hodet med. Nå som søvnkvaliteten er så dårlig så hjelper ikke det påEr så lite motivert til å være på jobb. Ikke noe poeng i å ta på meg langvarige oppgaver, og tør ikke ta på meg noe som krever for mye av meg. Hjernen min har begynt å tilpasse seg ammetåke.
Er så lite motivert til å være på jobb. Ikke noe poeng i å ta på meg langvarige oppgaver, og tør ikke ta på meg noe som krever for mye av meg. Hjernen min har begynt å tilpasse seg ammetåke.
Føler det samme jeg og... Glemmer ting hele tiden, er helt ufokusertEr så lite motivert til å være på jobb. Ikke noe poeng i å ta på meg langvarige oppgaver, og tør ikke ta på meg noe som krever for mye av meg. Hjernen min har begynt å tilpasse seg ammetåke.