Skravletråd

Er det noen som opplever å plutselig bli kvalm igjen etter å vært «fin» i flere uker? Jeg slet mye med kvalme frem til uke 14, nå er jeg i uke 19 og det virker som kvalmen har kommet igjen:hungover:

Til meg kommer og går det. Jeg kan plutselig måtte spy midt i et måltid.:yuck: Og merker at jeg blir kvalm når jeg blir sliten - kroppen sier ifra at det er nok. Har også en kvalm følelse når jeg får halsbrann. Kan det være det som har dukket opp til deg og gjør deg kvalm? Evt at det trykker mer på magesekken ettersom tarmer osv trykkes mer oppover?:eek:

:laughing002:laughing002
Til meg kommer og går det. Jeg kan plutselig måtte spy midt i et måltid.:yuck: Og merker at jeg blir kvalm når jeg blir sliten - kroppen sier ifra at det er nok. Har også en kvalm følelse når jeg får halsbrann. Kan det være det som har dukket opp til deg og gjør deg kvalm? Evt at det trykker mer på magesekken ettersom tarmer osv trykkes mer oppover?:eek:

Ja sikkert noe sånt. Og jeg er nok en del sliten da jeg har en på 1 år og løpe etter:laughing002

Er det noen som har tips til god bil som har plass til barnevogn og mellomstort hundebur? o_O
Eg har ikkje lyst til å bytte bil, men tror desverre eg må...

Så tidlig med morkake foran :happy:får bare ve te tålmodig da:pkjenner bare snå knips som du sier av og til, men ikke spark liksom :rolleyes:
Nei spark var først typ.. forrige uke eller no? :hilarious: Men knipsene var da langt ned og mot høyre, et sted der morkaken ikke dekket tydeligvis :joyful:

Er det noen som har tips til god bil som har plass til barnevogn og mellomstort hundebur? o_O

Vi har ikke hund, men vw passat og Volvo v90 er i alle fall begge veldig romslige biler. Venter på å få V90-en i romjulen, V60 ble for kort i baksetet bak sjåføren for å ha 2 bakovervendte bilseter.

Jeg har en Audi a4 b8,5 avant og kjøpte på fredag Audi a4 allroad. Veldig fornøyd med selve bilene og bagasjerommet er romslig :)

Vedlegg

• IMG_20201221_201354.jpg
    IMG_20201221_201354.jpg
    31,3 KB · Visninger: 13
Jeg har toyota rav 4, med plass til hundebur og britac smile 3 :joyful:

Vi har Skoda kodiaq som vi er veldig fornøyd med. God og romslig bil med plass til stort hundebur i bagasjerom (vi har en schæfermiks) ☺️

Er det noen som opplever å plutselig bli kvalm igjen etter å vært «fin» i flere uker? Jeg slet mye med kvalme frem til uke 14, nå er jeg i uke 19 og det virker som kvalmen har kommet igjen:hungover:

Jeg opplevde det akkurat som deg, Mss1! Uke 21 nå og kvalmen som kom tilbake igjen er her fortsatt :depressed: Ikke på langt nær så ille som første trimester, men skulle gjerne vært foruten altså... Har også tenkt som ToSmåMai21 at det kan ha noe med økende plager med halsbrann og mer press oppover. Men kanskje også at jeg har blitt litt mer sliten ja pga juleforberedelser etc.

Jeg får litt panikk med tanken på det :hilarious: Men jeg stortrives på jobb! Håper jeg klarer å nyte permisjonen tross alt :p
Ikke noe er bedre enn å like jobben sin :happy:jeg trives jo, er bare litt lei :p
Tipper jeg kommer til å kooose meg hjemme :joyful:

God jul folkens! :rendeer:santa:Heartred
Neste jul blir helt anderledes med en eller flere små :love7
Ha en flott dag! Pass på dere selv!:Heartbigred

God jul :santa
Jeg nyter første og siste jul på noen år at vi kan ha julepynt og levende lys på salongbordet! Neste år har vi en baby som tar tak i alt :hilarious: de to andre har reist seg 6 mnd gamle, regner med det blir like ille denne gangen...

Back
Topp