Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til meg kommer og går det. Jeg kan plutselig måtte spy midt i et måltid. Og merker at jeg blir kvalm når jeg blir sliten - kroppen sier ifra at det er nok. Har også en kvalm følelse når jeg får halsbrann. Kan det være det som har dukket opp til deg og gjør deg kvalm? Evt at det trykker mer på magesekken ettersom tarmer osv trykkes mer oppover?
Når kjente du første gang? Jeg venter enda, er 20+3sykt utålmodigNå kjente jeg spark på utsiden! 21+3, førstegangs og morkaka foran! ❤❤
Bare på innsiden tenker du? Det var 15+5! Men da bare små knipsNår kjente du første gang? Jeg venter enda, er 20+3sykt utålmodig
Så tidlig med morkake foran får bare ve te tålmodig dakjenner bare snå knips som du sier av og til, men ikke spark liksomBare på innsiden tenker du? Det var 15+5! Men da bare små knips
Nei spark var først typ.. forrige uke eller no? Men knipsene var da langt ned og mot høyre, et sted der morkaken ikke dekket tydeligvisSå tidlig med morkake foran får bare ve te tålmodig dakjenner bare snå knips som du sier av og til, men ikke spark liksom
Er det noen som har tips til god bil som har plass til barnevogn og mellomstort hundebur?
Eg har ikkje lyst til å bytte bil, men tror desverre eg må...
Jeg har en Audi a4 b8,5 avant og kjøpte på fredag Audi a4 allroad. Veldig fornøyd med selve bilene og bagasjerommet er romsligEr det noen som har tips til god bil som har plass til barnevogn og mellomstort hundebur?
Jeg har toyota rav 4, med plass til hundebur og britac smile 3Er det noen som har tips til god bil som har plass til barnevogn og mellomstort hundebur?
Vi har Skoda kodiaq som vi er veldig fornøyd med. God og romslig bil med plass til stort hundebur i bagasjerom (vi har en schæfermiks)Er det noen som har tips til god bil som har plass til barnevogn og mellomstort hundebur?
Er det noen som opplever å plutselig bli kvalm igjen etter å vært «fin» i flere uker? Jeg slet mye med kvalme frem til uke 14, nå er jeg i uke 19 og det virker som kvalmen har kommet igjen
Til meg kommer og går det. Jeg kan plutselig måtte spy midt i et måltid. Og merker at jeg blir kvalm når jeg blir sliten - kroppen sier ifra at det er nok. Har også en kvalm følelse når jeg får halsbrann. Kan det være det som har dukket opp til deg og gjør deg kvalm? Evt at det trykker mer på magesekken ettersom tarmer osv trykkes mer oppover?
Volvo cx60 er super god bil , plass til både bur og vognEr det noen som har tips til god bil som har plass til barnevogn og mellomstort hundebur?
Åh, det er deilig Jeg er litt sliten og lei av jobben min, så gleder meg til en pauseShit! Det er jo bare 3,5 mnd ca til permisjon Og inni der er påska også!
Jeg får litt panikk med tanken på det Men jeg stortrives på jobb! Håper jeg klarer å nyte permisjonen tross altÅh, det er deilig Jeg er litt sliten og lei av jobben min, så gleder meg til en pause
Ikke noe er bedre enn å like jobben sin jeg trives jo, er bare litt leiJeg får litt panikk med tanken på det Men jeg stortrives på jobb! Håper jeg klarer å nyte permisjonen tross alt
God jul folkens!
Neste jul blir helt anderledes med en eller flere små
Ha en flott dag! Pass på dere selv!