Skravletråd

Nå fikk jeg lyst på NACHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS

Hyyyysj, nå fikk jeg også lyst på NACOOOOOOOOOOOS :hilarious::Heartred
(og jeg spiste nettopp en kjempeporsjon med spaghetti)

:happy093.Dette her er meg som roper på mer mat forresten. Det er sånn det føles for tida. *Meere maaaat, klapp klapp klapp! Fort!* :happy093.

:happy093.Dette her er meg som roper på mer mat forresten. Det er sånn det føles for tida. *Meere maaaat, klapp klapp klapp! Fort!* :happy093.

Haha gi meg litt av den følelsen! Er så lei av å ha null matlyst og energi. Gleder meg masse til å fråtse:hilarious: Hilsen ei som har gått ned 3 kg:oops:

Haha gi meg litt av den følelsen! Er så lei av å ha null matlyst og energi. Gleder meg masse til å fråtse:hilarious: Hilsen ei som har gått ned 3 kg:oops:

Kjenner så til det! Var kvalm fra før - så måtte jeg begynne på pencelin og ble sengeliggende med oppkast og kvalme. Fikk så vidt i meg noe som helst på en uke. Sliter med matlyst, så nå ny kur- annet merke, så kaster heldigvis ikke opp like mye. Men fortsatt minimalt med matlyst. Ned i vekt til jordmor store ergelse. Har heldigvis gode vitamin og mineral lager så babyen klarer seg godt. Er meg det går utover sa hun. :bag:

Jeg henger meg på denne! Enorm matlyst nå! :happy093.

Kjenner så til det! Var kvalm fra før - så måtte jeg begynne på pencelin og ble sengeliggende med oppkast og kvalme. Fikk så vidt i meg noe som helst på en uke. Sliter med matlyst, så nå ny kur- annet merke, så kaster heldigvis ikke opp like mye. Men fortsatt minimalt med matlyst. Ned i vekt til jordmor store ergelse. Har heldigvis gode vitamin og mineral lager så babyen klarer seg godt. Er meg det går utover sa hun. :bag:

Uff, stakkars!! Jeg sender med glede litt av denne følelsen til dere begge, jeg har virkelig hakket for mye av den nå. :hilarious: Masse god bedring, håper dere begynner å få i dere mer mat snart! :Heartred

Uff, stakkars!! Jeg sender med glede litt av denne følelsen til dere begge, jeg har virkelig hakket for mye av den nå. :hilarious: Masse god bedring, håper dere begynner å få i dere mer mat snart! :Heartred

Går forholdsvis greit. Har litt å ta av fra før heldigvis. Begynner bare å bli lei, blir svimmel og kvalm av alt jeg gjør så blir mye sofasitting. Gleder meg til uka, da er jeg av pencelinkuren igjen og forhåpentligvis stiger formen!

Da blir det vinduspuss, støvtørk og opp med julegardiner! :smug:

Troooor jeg har kjent bevegelse i dag....!
Fikk sånn leamusfølelse i magen noen cm under navlen mens jeg satt stille på en stol. Flere ganger på samme stedet, men ikke helt så voldsomt som leamus liksom...
kan det stemme? :wacky::)

Fikk sånn leamusfølelse i magen noen cm under navlen mens jeg satt stille på en stol. Flere ganger på samme stedet, men ikke helt så voldsomt som leamus liksom...

Så koselig, hvor langt på vei er du? :love7

Går forholdsvis greit. Har litt å ta av fra før heldigvis. Begynner bare å bli lei, blir svimmel og kvalm av alt jeg gjør så blir mye sofasitting. Gleder meg til uka, da er jeg av pencelinkuren igjen og forhåpentligvis stiger formen!

Da blir det vinduspuss, støvtørk og opp med julegardiner! :smug:

Gjør ikke annet enn sofaen:hilarious: Så blir så herlig når matlysten og energien øker. Julevasken får samboeren ta i år her. Selv om den kanskje ikke blir like nøye som om jeg skulle tatt den selv hehe Håper energien din øker neste uke♥️

Så spennende!♥️ Hun som tok ultralyd på meg sa at flere av hennes pasienter har kjent liv fra uke 13. Mens andre må vente til over uke 20. Alt er mulig :D

Hei alle sammen :dance008

Meldte meg inn i forumet i dag!

Jeg lurer på om det er flere med diabetes type 1 her? :)
Velkommen hit! :joyful::Heartred

Har ikke diabetes, men utredes nå for jeg får føling og blodsukker nede i 2 uten grunn. Får du tettere oppfølging i svangerskapet? Eller holder blodsukkeret seg stabilt?

Hei alle sammen :dance008

Meldte meg inn i forumet i dag!

Jeg lurer på om det er flere med diabetes type 1 her? :)
Ikke diabetes, men vil ønske deg hjertelig velkommen til Mai gjengen :happy093.:greet025

Ble satt frem en uke på OUL:woot:
Ny termin 25/04, men henger med videre her hvis det er greit :oops:

Ble satt frem en uke på OUL:woot:
Ny termin 25/04, men henger med videre her hvis det er greit :oops:
Selvsagt :) er jo her du har hengt allerede i mange måneder :) Så alle som vil skal selvsagt få henge med videre :) Mange kommer jo uansett til å føde tidligere/senere enn termin, så spennende og se hva vi faktisk ender opp med som fødedatoer da :)

Back
Topp