Skravletråd

Det håpar eg også! Søker jobb som berre det om dagane, men er lite å hente her i området dessverre.. Jobbar som tilkallingsvikar på det lokale oppvekstsenteret når det trengs, og det har heldigvis vore ein del no :D

Husarbeid? Kva er det? :smiley-angelic006:smiley-angelic006

Uggen og svimmel her også, MÅ bli flinkare til å få i meg meir væske! Fekk tips på terminsnappen om blå Powerade, det funkar utruleg godt!

Ai ai! Då er det ikkje noko kjekt heller nei, satsar på at du held deg på føtene på jobb iallfall! Kva er det du jobbar med?
Eg har funne ut at ein får berre lage det ein føler for ein periode no :smiley-ashamed008

Jobbar i ferskvareavdeling i butikk, så det går hovedsakleg i mykje matlaging og prepping til dagen etter. Står og går heile dagen :rolleyes:

Måtte bare ha litt nytt mammatøy denne gangen :hilarious:

Vedlegg

• EEE5AB21-AEFF-44DC-8E7E-FD7480E9DA31.jpeg
    EEE5AB21-AEFF-44DC-8E7E-FD7480E9DA31.jpeg
    19,1 KB · Visninger: 39
Første jordmor time i dag, veldig hyggelig dame! Oul bestilt, og skal ta blodprøver i morgen. Hun tror termin er 20.05, og at jeg er 8+3, men jeg mener at syklusen min er lenger - så jeg tror at 8+1 er mer riktig, med termin 22.05.

Får vite litt mer eksakt ved oul. :rolleyes:
Jo, åsså trodde hun jeg hadde UVI da - prøve videresendt:shifty:

Første jordmor time i dag, veldig hyggelig dame! Oul bestilt, og skal ta blodprøver i morgen. Hun tror termin er 20.05, og at jeg er 8+3, men jeg mener at syklusen min er lenger - så jeg tror at 8+1 er mer riktig, med termin 22.05.

Får vite litt mer eksakt ved oul. :rolleyes:
Jo, åsså trodde hun jeg hadde UVI da - prøve videresendt:shifty:
Kjipt med UVI da :hungover:

åååh, this is funny! var på ultralyd idag og fekk endelig sjå vetle spira med sine fine hjerteslag. eg såg to kvite felt inni den vetle livmora, og var sikker på at det var to kids, så eg sa: herregud er det to?! sambuaren blei kvitare i ansikte og så svara heldigvis legen raskt at det er berre ein, men at me såg plommesekken ved sidan av på ein måte. sambuaren sukka letta ut stakkars! alle barn er velkomne, men oh joy, verdens mest bestemte og stae toåring i tillegg til twins hadde gjort meg litt sveitt og :hilarious:

Var til første jordmortime i dag og ho skulle sende henvendelse til OUL. Håpar ikkje det tek så lang tid før vi får vite dato, eg er nyfiken og særs utålmodig! :hilarious:

Jordmor ringte i dag og bekreftet UVI, så fikk streng beskjed om å kontakte lege i morgen... :shifty: Det kan jo bli festlig å få i seg sånn drit med den kvalmen her i tillegg. :sour:

Jordmor ringte i dag og bekreftet UVI, så fikk streng beskjed om å kontakte lege i morgen... :shifty: Det kan jo bli festlig å få i seg sånn drit med den kvalmen her i tillegg. :sour:

Huff, så kjedeleg! Håpar både UVI og kvalmen gir seg fort :Heartred

Noen andre enn meg som spiser HELE tiden??? føler jeg må det for å holde kvalmen i sjakk, men jeg blir sykt fort sulten også... enda jeg spiser næringsrik mat :p

Noen andre enn meg som spiser HELE tiden??? føler jeg må det for å holde kvalmen i sjakk, men jeg blir sykt fort sulten også... enda jeg spiser næringsrik mat :p
Jaa! Må spise hele tiden, og er skikkelig sulten. Skjønner ikke hvordan dette skal gå :hilarious:

Spiser hele tiden , venter jeg for lenge blir jeg kjempe kvalm :eek:

jepp! svolten heile tid. om eg ikkje ete, så bli eg kvalm, om eg ete for mykje, så bli eg kvalm.. haha!

Håper coronadriten er over i mai, høres drygt ut med barselsoppholdet for tiden

Håper coronadriten er over i mai, høres drygt ut med barselsoppholdet for tiden

Enig! Var innlagt sist et par ganger før fødsel og tanken på å ikke skulle få se mine egne barn på grunn av besøksrestriksjonene er helt grusom :eek: Hva om ungen er prematur og man må på intensiven etter fødsel? Skal man liksom ikke se sin egen familie på ukesvis? Skjønner jo de må være strenge, men føles kjipt likevel.

:confused2
åååh, this is funny! var på ultralyd idag og fekk endelig sjå vetle spira med sine fine hjerteslag. eg såg to kvite felt inni den vetle livmora, og var sikker på at det var to kids, så eg sa: herregud er det to?! sambuaren blei kvitare i ansikte og så svara heldigvis legen raskt at det er berre ein, men at me såg plommesekken ved sidan av på ein måte. sambuaren sukka letta ut stakkars! alle barn er velkomne, men oh joy, verdens mest bestemte og stae toåring i tillegg til twins hadde gjort meg litt sveitt og :hilarious:
Hehe da blir man litt svett ja:wacky:

Back
Topp