Skravletråd

Noen som er medlem av den store facebookgruppa for termin Mai 2021 Norge?
Søkte for å se om det fantes noe, men syns det var så innmari mye medlemmer i den så turte ikke å melde meg inn :angelic:

Har valgt og ikkje melde meg inn i noko baby-relatert på fjaseboka enda, før vi er klare for og dele nyheten med alle. Er alltid ein eller annan som plukkar det opp og brått går rykteflommen.

Søkte for å se om det fantes noe, men syns det var så innmari mye medlemmer i den så turte ikke å melde meg inn :angelic:

Venter til vi har fortalt nærmeste familie og venner hvertfall, litt redd for at noen plutselig skal få høre fra noen andre enn oss, så en gang mellom uke 12 og OUL tenker jeg :)

Haff blir så oppgitt over søsteren min noen ganger.... Sendte henne link til en vognpose og
skrev "denne syns jeg var fin"
og hun svarer "denne må jeg ha"
Jeg tenkte jo til meg selv og ble litt furt og skrev igjen "allerede kjøpt den til meg selv jeg :joyful:"
Hvor hun da svarer "den er ikke noe bra da"
Er det bare hormonene mine som kjører showet her eller var dette litt kvalmt?

Haff blir så oppgitt over søsteren min noen ganger.... Sendte henne link til en vognpose og
Jeg tenkte jo til meg selv og ble litt furt og skrev igjen "allerede kjøpt den til meg selv jeg :joyful:"
Hææ? Hva søren? Det var fryktelig spesielt av hun :hilarious:

Hææ? Hva søren? Det var fryktelig spesielt av hun :hilarious:
Takk :hilarious::hilarious: Hun er ganske spesiel da så vet egentlig at nå som hun har to barn straks og jeg får mitt først eås 2r hun eksperten på alt og hennes ord en min kommando nærmest :hungover:

Merkelig oppførsel :( Hun er sikkert også full av hormoner da :P

Takk :hilarious::hilarious: Hun er ganske spesiel da så vet egentlig at nå som hun har to barn straks og jeg får mitt først eås 2r hun eksperten på alt og hennes ord en min kommando nærmest :hungover:
Huff, det må du bare overse, alle svangerskap er forskjellige og alle unger er forskjellige. Bare vær trygg på deg og dine avgjørelser, så får hun se at du ikke trenger råd med mindre du spør om det :happy:

Merkelig oppførsel :( Hun er sikkert også full av hormoner da :p
Verste er at hun har alltid vært sånn så kan ikke skylde på det heller :hilarious:
Huff, det må du bare overse, alle svangerskap er forskjellige og alle unger er forskjellige. Bare vær trygg på deg og dine avgjørelser, så får hun se at du ikke trenger råd med mindre du spør om det :happy:
Ja er det te jeg tenker og ❤ Hun sier at man MÅ ha pose forlenger, da blir posen 130cm lang... Det er lengden på et barn på ca 4-5 år..... Jeg har lov til å kjøpe to vognposer til den tid tenker jeg :hilarious:

Verste er at hun har alltid vært sånn så kan ikke skylde på det heller :hilarious:

Ja er det te jeg tenker og ❤ Hun sier at man MÅ ha pose forlenger, da blir posen 130cm lang... Det er lengden på et barn på ca 4-5 år..... Jeg har lov til å kjøpe to vognposer til den tid tenker jeg :hilarious:
Mi jente på 3,5 år er 95 cm lang :hilarious: og bruker egentlig ikke vogn lenger :hilarious:

Mi jente på 3,5 år er 95 cm lang :hilarious: og bruker egentlig ikke vogn lenger :hilarious:
Nei ikke sant! Var akkurat det jeg leste på nettet også, jeg er 160 nå så spøkte med mamma om at jeg trenger ikke vognpose som passer til den er 15 :laughing021

Fant et pakketilbud på tul, 3d ul, og sen ul til 1300, - Viste det til samboeren min, og han ble super gira! Må vist ta en telefon og bestille i morgen. :angelic::p

Uten jobb selv, og er egentlig glad for det da formen er helt på bunnivå. Kunne sovet hele dagen og sliter med å få i meg mat. :hungover: Ikke så veldig kvalm, men uggen og øm i magen + null matlyst.

Håper på bedre tider snart :shy:

Formen er ganske grei her utanom det å vere trøytt.. Har vore forkjøla nokre dagar, så merkar at det er godt minien er i bhg på dagtid :) Her er det berre veldig dårleg med matlyst dessverre! Har helst lyst på alt eg IKKJE kan ete :(

Håpar du finn noko og henge fingrane i, så dagane ikkje blir fult så lange. Her går det i hekling på fridagar og småturar med pelsbarna. Husarbeidet som absolutt burde gjennomførast, har eg liksom ikkje heilt energi til lenger :hungover:

Formen er bra, ikkje noko særleg kvalm, kun litt uggen og blir fort svimmel. Måtte fortelle det til ein kollega og avdelingsleiar i går, då eg holdt på og gå i bakken 2 gangar, så litt greit at dei veit kvifor eg plutseleg går frå det eg held på med for og sette meg ned litt :p Ellers ganske trøtt og sliten berre. Ofte sulten, men har ingen matlyst, så er litt vanskeleg og presse i seg mat når det ikkje er noko som fristar.

Det håpar eg også! Søker jobb som berre det om dagane, men er lite å hente her i området dessverre.. Jobbar som tilkallingsvikar på det lokale oppvekstsenteret når det trengs, og det har heldigvis vore ein del no :D

Husarbeid? Kva er det? :smiley-angelic006:smiley-angelic006

Uggen og svimmel her også, MÅ bli flinkare til å få i meg meir væske! Fekk tips på terminsnappen om blå Powerade, det funkar utruleg godt!

Ai ai! Då er det ikkje noko kjekt heller nei, satsar på at du held deg på føtene på jobb iallfall! Kva er det du jobbar med?
Eg har funne ut at ein får berre lage det ein føler for ein periode no :smiley-ashamed008

Her er formen redusert med kvalme og lite energi. Jeg er hjemme med en aktiv ettåring og det kjenner jeg tar veeeldig på nå:dead: Har begynt å se på barnehager for å si det sånn..:hilarious:

Ai ai! Det høyrest passe tøft ut ja! :/ Det kan eg godt skjønne! Er det opptak heile året i kommunen eller? :)

Er i full jobb og livet er hardt om dagen, skulle gjerne sovet 27 timer om dagen :joyful: Men sjefen er heldigvis veldig hyggelig så jeg får nesten komme og gå som jeg vil :smug:

Skal vi søke om å få utvide døgnet med eit par timar ekstra? :smiley-bounce015 Hadde vore digg! Kjekt med sånne sjefar då jaxsmile9

Føler meg deg, kunne også lett sovet hele dagen, men prøver å tvinge meg opp å gjøre ting som gir energi. Hobby, tur, og når du sier jul så bare er det så mye fint med jul man kan gjøre, gleder meg :joyful: Formen varierer veldig, noen dager er jeg kongen på haugen, og andre dager er helt elendig. Nå har jeg hatt 2 heftige og lange forkjølelser og en runde omgangsyke siden vi fant ut om graviditeten, så håper det kan bli lettere fremover med "bare" å være gravid:sorry:

Opp må eg uansett, har ein propell på 3 år i huset som skal ha litt mammatid og :Heartred:Heartred Må prøve å komme meg litt meir ut på dagtid (spes no når veret er nyyydelig)! HAr ikkje så mykje hobbyar dessverre, men har ei venninne som er delvis ufør som eg kan besøke og to naboar som er heime i mammaperm :Heartbigred Gjer godt for psyken berre det å komme seg litt ut! Jul ja! Kanskje eg må begynne å planlegge litt kva som skal lagast til jul og julepakkar <3

Forkjøla her og om dagane dessverre! styles/default/xenforo/hmh.gif På lørdag lånte eg vekk minipropellen til svigers, det gjorde godt!

Den har eg ikkje klart å finne endå, trur eg iallfall :facepalm: Har du ein link eller? xsmile9

Back
Topp