Skravletråd

Vi søkte ikke til hovedopptaket så har bare rett på plass om det er ledig:joyful: Men det er mye ledig her jeg bor nå, så blir nok ikke noe problem. Må bare finne ut hvilke barnehager som er aktuelle og så søke da:)
Er så deilig å bare levere i barnehagen også gå hjem for å sove igjen :hilarious: vel verdt pengene når som ungene er i den alder hvor de er over alt..
 
ja, trur eg må fortella det til besteveninna mi snart! han er berre så redd det skal gå gale, og at det blir så sårt å fortella at nei, det gikk ikkje alikavel, men eg tenke at det er ein del av gamet❤️ ja, sist fekk eg 3 ultralyda før veke 12 pga blødningar, så han legen er heilt topp! er ikkje fastlegen min eingang. håpa berre virkelig at eg ser hjerte slå. bebi er laga natt til 5 september (sorry tmi, haha), pos el test kvelden 4 september og mensen start 20 august, så eg trur termin er da 31 mai og eg er 6+0 på fredag. i følge babyverden skal hjerte begynna å slå 5+2, så me får håpa at eg ser eit hjerte. såg ikkje det med jentungen sist, det var 5+4 trur eg, men fekk komma tilbake 2 veker etterpå, 21 desember og hjerte slo❤️ uff ja, ein må vel berre prøva og slappa av! enklare sagt enn gjort, hehe!
Vi sa det tidlig til familie første gangen og mistet i uke 10. Det var veldig godt å ha familien rundt oss som visste hva vi hadde gått gjennom og ha noen å prate med etterpå også. Jeg var veldig glad for å ha familien min da, men samboer er veldig redd denne gang og vil ikke si det før det er trygt fordi han ikke vil si at vi mistet denne gang også.. man kjenner nok veldig ulikt på dette ❤️
 
Hei!
Tidlig ultralyd idag, 6+0. Såg fostersekken tydelig, perfekt str til 6 veker, men ingen sikkert fosterannlegg eller hjertelyd. På fastlegen sitt kontor, så ikkje tipp topp utstyr heller. Føler meg gravid, hormonell som f, kvalmen kom idag, ømme bryst og kunne sovna overalt heile tid. Fekk tilbud av fastlegen om ultralyd neste mandag, 12, og er da 7+3. Han sa liksom at det var tidlig, og ikkje nødvendigvis missed abortion, men me fekk sjå neste mandag. Tenkes?? Nokon opplevd det samme? Opplevde nesten de samme med førstemann, da var det ul 6+3, og såg fostersekk og antydning til fosterannlegg, men ingen hjertelyd. Har ikkje hatt noko blødninga eller noko!

her er testane mine over lengre tid. hata dei blå ebaytestane egentlig, fått mange streka når eg ikkje ha vore gravid, men einaste eg hadde. Raude rfsu testen og el testen er fra no!
 

Vedlegg

  • 18D0F869-0A58-4AD9-8BB6-3F48957A2425.jpeg
    18D0F869-0A58-4AD9-8BB6-3F48957A2425.jpeg
    37,6 KB · Visninger: 20
Last edited:
Hei!
Tidlig ultralyd idag, 6+0. Såg fostersekken tydelig, perfekt str til 6 veker, men ingen sikkert fosterannlegg eller hjertelyd. På fastlegen sitt kontor, så ikkje tipp topp utstyr heller. Føler meg gravid, hormonell som f, kvalmen kom idag, ømme bryst og kunne sovna overalt heile tid. Fekk tilbud av fastlegen om ultralyd neste mandag, 12, og er da 7+3. Han sa liksom at det var tidlig, og ikkje nødvendigvis missed abortion, men me fekk sjå neste mandag. Tenkes?? Nokon opplevd det samme? Opplevde nesten de samme med førstemann, da var det ul 6+3, og såg fostersekk og antydning til fosterannlegg, men ingen hjertelyd. Har ikkje hatt noko blødninga eller noko!

her er testane mine over lengre tid. hata dei blå ebaytestane egentlig, fått mange streka når eg ikkje ha vore gravid, men einaste eg hadde. Raude rfsu testen og el testen er fra no!

Tok han innvendig eller utvendig UL?
Kanskje du er kortere på vei enn det du tror?
 
Hurra! Jeg har knekt klesskoden for en voksende mage som passer min stil! Jeg har alltid vært en jeans-og-genser/skjorte/bluse stappa-nedi-buksa-type, men det funker jo dårlig å vise frem midjen når den begynner å vokse. Men i dag dro jeg frem en skjortekjole med skinny-jeans (med åpen smekk, såklart) under, og jeg følte meg veldig fresh.

Det er denne: https://www.zalando.no/monki-ninni-dress-skjortekjole-moq21c02p-k12.html
Blir vel et par til av den, tror jeg, og kanskje noe lignende med lange armer. Og kanskje noen gravidvarianter for de siste månedene.

både boxy cardigans og løst strikkede vester er tilbake nå, disse dekker jo også veldig godt!
 
både boxy cardigans og løst strikkede vester er tilbake nå, disse dekker jo også veldig godt!

Ja, jeg har sett det... jeg tror bare jeg trenger litt mer tid til å venne meg til trender, for jeg synes ikke det er så veldig fint :p Men nå er jo også Crocs kjempepopulært så vidt jeg har skjønt :wideyed:
 
Ja, jeg har sett det... jeg tror bare jeg trenger litt mer tid til å venne meg til trender, for jeg synes ikke det er så veldig fint :p Men nå er jo også Crocs kjempepopulært så vidt jeg har skjønt :wideyed:

Ja så det - Crocsene er tilbake! Med pynt og greier.....Veldig overrasket! :coldfeet:
 
begge deler. nei, positiv el test 4 september, negativ 5, baby made natt til 5!

Okei, jeg vet bare at jeg hadde regnet feil selv om jeg var sikker på at jeg visste når det skjedde. Så mente gyn at befruktningen kunne skje inntil en uke etter positiv EL test :think005

Så jeg ble satt tilbake over en uke på forrige UL. Da fant vi embryo med hjertelyd og han anslo da at jeg var 6+0 .

Så kanskje befruktningen din har skjedd senere enn du tror og at det var litt tidlig å se? Håper det ❤️
 
Okei, jeg vet bare at jeg hadde regnet feil selv om jeg var sikker på at jeg visste når det skjedde. Så mente gyn at befruktningen kunne skje inntil en uke etter positiv EL test :think005

Så jeg ble satt tilbake over en uke på forrige UL. Da fant vi embryo med hjertelyd og han anslo da at jeg var 6+0 .

Så kanskje befruktningen din har skjedd senere enn du tror og at det var litt tidlig å se? Håper det ❤️

jada, kan jo ha vore eit par dagar seinare, egge sleppe jo 24-48 tima etter pos el test og svømmarane helde jo ut, dei! Så me får håpa! blir ei lang halvannan veka, huttetu!
 
jada, kan jo ha vore eit par dagar seinare, egge sleppe jo 24-48 tima etter pos el test og svømmarane helde jo ut, dei! Så me får håpa! blir ei lang halvannan veka, huttetu!
Huff, ja det er krise å gå å vente :(
 
Etter to kvelder med timesvis av kaving i senga uten å finne god liggestilling dro jeg frem BB Hug me'en i dag. Gleder meg til å legge meg i kveld :D

Datteren min gjorde beslag på den i sofaen under barne TV og proklamerte at hun skulle skrive "pølsepute" på ønskelista si til jul :hilarious:
 
Etter to kvelder med timesvis av kaving i senga uten å finne god liggestilling dro jeg frem BB Hug me'en i dag. Gleder meg til å legge meg i kveld :D

Datteren min gjorde beslag på den i sofaen under barne TV og proklamerte at hun skulle skrive "pølsepute" på ønskelista si til jul :hilarious:
Jeg har vært avhengig av den siden forrige graviditet :hilarious:
 
Etter to kvelder med timesvis av kaving i senga uten å finne god liggestilling dro jeg frem BB Hug me'en i dag. Gleder meg til å legge meg i kveld :D

Datteren min gjorde beslag på den i sofaen under barne TV og proklamerte at hun skulle skrive "pølsepute" på ønskelista si til jul :hilarious:
Trur jeg skal gå på loftet og hente min og:p Sykt at man kaver så mye sååå tidlig i graviditeten.
 
Noen som er medlem av den store facebookgruppa for termin Mai 2021 Norge?
Søkte for å se om det fantes noe, men syns det var så innmari mye medlemmer i den så turte ikke å melde meg inn :angelic:
 
Noen som er medlem av den store facebookgruppa for termin Mai 2021 Norge?
Søkte for å se om det fantes noe, men syns det var så innmari mye medlemmer i den så turte ikke å melde meg inn :angelic:
Jeg melder meg ikke inn før etter OUL, er nok at 1 Jeg kjenner er der så er jeg redd rykteflommen går :)
 
Back
Topp